Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUnity college 2015: XTC Fabels en Feiten

Unity college 2015: XTC Fabels en Feiten

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
In december afgelopen jaar heeft Hylke Vervaeke van Unity college gegeven in een BOMVOL AIR Amsterdam over XTC; de fabels en feiten op een rij. Kan je doodgaan aan XTC? Waar moet je op letten als je XTC op hebt? Hoe schadelijk is het nou? Educate yourself en bekijk dit super interessante college!

https://www.youtube.com/watch?v=HVVEyoS5gqo
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Erg interessant, deze zou iedereen moeten kijken!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb deze volledig bekeken, heel interessant!!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel interessant! Vind de soep bar wel een goed idee.
T
TheStripLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeker goed stuk! Dat stukje over oververhitting heeft me wel een beetje wakker geschud. Ik drink altijd niks tot amper zo'n hele nacht als ik aan de x zit.. niet 'expres', maar ik heb gewoon geen dorst en krijg drinken ook erg moeilijk weg for some reason. Ik vergeet het ook gewoon. Laatste keer, alleen paar slokjes over de hele nacht, in een stikhete zaal. Toen werd ik wel lijkbleek, begon te rillen, snelle hartslag, misselijk, maar ik dacht dat dat gewoon door de x kwam. Maar nu zie ik dat dat oververhittingsverschijnselen zijn.. was toen gelukkig aan het eind van het feest, dus ging niet al te lang daarna naar buiten de vrieskou in.. het was gewoon goed afgelopen, maar ben er nu toch wel geschrokken van nadat ik het filmpje gekeken heb. Dit ga ik dus nooit meer doen!!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik snap je goed. Wat ik meestal doe is samen met de mensen die ik ben gewoon flesje water kopen. Die wordt een beetje rond geduwd in de groep. Heb je hem niet steeds vast en krijg je alle (drie bij mij meestal) water binnen want je pakt dan eerder even een slokje. Vaak is hij vrij snel leeg ook al wouden we alle drie niet echt drinken.

TheStrip zei:
Zeker goed stuk! Dat stukje over oververhitting heeft me wel een beetje wakker geschud. Ik drink altijd niks tot amper zo'n hele nacht als ik aan de x zit.. niet 'expres', maar ik heb gewoon geen dorst en krijg drinken ook erg moeilijk weg for some reason. Ik vergeet het ook gewoon. Laatste keer, alleen paar slokjes over de hele nacht, in een stikhete zaal. Toen werd ik wel lijkbleek, begon te rillen, snelle hartslag, misselijk, maar ik dacht dat dat gewoon door de x kwam. Maar nu zie ik dat dat oververhittingsverschijnselen zijn.. was toen gelukkig aan het eind van het feest, dus ging niet al te lang daarna naar buiten de vrieskou in.. het was gewoon goed afgelopen, maar ben er nu toch wel geschrokken van nadat ik het filmpje gekeken heb. Dit ga ik dus nooit meer doen!!
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."