Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, ik heb laatst een post gemaakt dat ik gestopt was met blowen. Dit ging opzich wel prima tot nu toe, alleen heb ik sinds vandaag mede dankzij het brak zijn van een rave al de hele dag constante cravings naar wiet. Eerst verhielp ik de cravings makkelijk door even te wandelen of een koude douche te nemen, echter blijven de cravings vandaag een stuk langer en intenser zich volhouden. Gelukkig is de hoofdpijn en misselijkheid die ik de voorgaande dagen had al weg. Maar mijn vraag is wat zijn jullie tips tegen de cravings? Ik hoor het graag van jullie!"
"Makelifegreatagain zei: Ik denk dat je heel goed weet wat de keuze is. Doorzetten. Hoeveel slaap je op dit moment? In het geval van wiet zou ik je aanraden je eigen fysiek goed af te matten savonds (niet telaat anders slaap je niet door adrenaline). Krachttraining/Cardio bijvoorbeeld. Dat helpt je in ieder geval om iets te slapen 'snachts. Ik ben nu 6 weken clean en slaap sinds 2 weken eindelijk weer een beetje normaal zonder slaapmedicatie. Houd er dus rekening mee dat het goed slapen nog wel even gaat duren. Wel neem ik 5mg melatonine een uur voor slapengaan, dat zou je kunnen helpen met inslapen. Het blowen heeft je lichaamseigen aanmaak van melatonine namelijk verneukt. Omtrent hoofdpijn/griep, knal er vitaminesupplementen in, op momenten dat je scherp moet zijn een paracetamol. Ook gezond eten en regelmaat in je eet en dag/nachtpatroon helpt. Die klachten zouden op korte termijn minder moeten worden Wat ik uit al mijn stoppogingen heb geleerd is dat je echt even door deze periode heen moet. Begin je weer, moet je er daarna weer doorheen. Dan zijn de afgelopen 5 klote dagen voor niks geweest. Beter gewoon doorzetten, die 5 dagen worden 10 dagen, die 10 worden 20 dagen en voor je het weet slaap je weer een beetje normaal en voel je je fris en fruitig. En ga bij jezelf eens goed na, zijn die concerten geen excuus om nu toch je jointje te kunnen roken? Daar was ik vroeger ook erg goed in, en herken het meteen. Die concerten zijn ook leuk en gezellig als je iets minder hebt geslapen. Knal je er maar een bak koffie of redbulletje in die dag. Succes, als je vragen of tips nodig hebt kan je pmen👍💪 Klik om te vergroten... Haii, bedankt voor je antwoord en de goede aanmoedigde woorden. Mijn slaappatroon is enorm wisselvallig vanwege school, maar meestal minimaal 6 - 6,5 uur als ik vroeg les heb en anders wel 7-8 uur. Als het gaat om sporten dan voldoe ik dat zeker wel, ik loop gemiddeld 17 tot 20 duizend stappen per dag en heb een bijbaantje als pakketbezorger op de fiets. Gelukkig heb ik ook mijn vriendengroep verteld dat ik stop met blowen en gaan daar allemaal heel supportive mee om. Het is inderdaad even doorzetten, maar het gaat me lukken!"
"Hallo allemaal, ik ben sinds december veslaafd aan voornamelijk wiet. Dit kwam doordat ik voorheen slaapproblemen al had en dit verhielp door te gaan blowen in combinatie met een vriendengroep tegenkomen die ook veel blowen. Ik heb me afgelopen weekend in het diepe gegooid en had besloten te stoppen met blowen voor een tijd, dit deed ik zonder echt veel research van te voren te doen. Echter kwam ik er dus deze week achter hoe lang de hoofdpijn/griep verschijnselen door kunnen gaan en had dit niet verwacht. Ik zit nu op dag 5 en ben bang 2 concerten te missen die ik volgende week gepland heb staaan en zit nu in een dellemma om het stoppen met blowen uit te stellen en later opnieuw te proberen. Ik heb nog niet eerder (serieus) proberen te stoppen dus weet niet hoe makkelijk het gaat zijn voor me om te stoppen. Ik hoor graag van jullie wat jullie denken dat de beste keuze is."
"Hallo iedereen, ik ben een weekje geleden voor het eerst begonnen met groeien. Ik had besloten om 3 Ztrawberry auto zaadjes van 420fastbuds te halen en heb na ontvangst ze allemaal uit laten komen via de koffiefilter gripzak methode. Deze kwamen allemaal na 2 dagen uit en hadden we vervolgens verplaatst naar nogal wat te grote potten. 3 dagen later kwam het eerste plantje al boven de grond, dat is degene die ook het grootste worteltje had ontwikkeld, een halve dag later kwamen de andere twee boven grond. Helaas heeft een van de plantjes het toch net gehaald en is waarschijnlijk door schimmel of door te veel water te geven helemaal slap gaan hangen. Dit kwam door een miscommunicatie tussen met mijn pa en hij was nogal paranoïde dat ze uit gingen drogen terwijl ik online had gelezen dat de bovenste laag grond best wel droog mag zijn en dit ook nodig is om de grond luchtig te houden. ^plantje 1 dat enorm goed gaat ^plantje 2 die het prima doet ^Plantje 3 die het jammer genoeg waarschijnlijk niet gaat redden Gelukkig hebben we bij onze aankoop nog een gratis zaadje erbij gekregen die we gaan laten uitkomen in plaats van plantje 3. Verder ben ik nog steeds zoekende naar een goed waterschema voor de plantjes. Tips, opmerkingen en vragen zijn altijd welkom! Ik zal regelmatig updates en vragen onder deze post blijven posten"
"Dag 29 ztrawberry auto en dag 9 gorilla cookies update. Na een tijd geen update te geven verdient deze post weer een update, had het erg druk met mijn studie dus was dit niet echt een prioriteit. De 2 kleinere ztrawberries hebben het helaas niet overleefd door te veel water te hebben geven/slechte potgrond. 2 dagen geleden hebben we de ztrawberry auto verplaatst naar een grotere pot, hierdoor had ze kleine verschijnselen van stress, maar groeit nu gelukkig weer steady verder. Hopelijk groeit ze nu wat sneller nu ze 3 biotabs heeft als voeding. De Gorilla Cookies groeit steady verder nadat we haar per ongeluk te diep in de aarde hadden gedaan voor een dag of 2. Met dit slechtere weer verplaatsen we de planten vaak heen en weer, kan dit stress opleveren voor ze? Ook ben ik bezorgd dat ze nu niet genoeg zonlicht krijgen dus zat ik eraan te denken om een lamp te kopen zodat ze binnen nog wat extra licht kunnen krijgen, suggesties voor een goede lamp zijn welkom!"
"Hallo allemaal, ik ben van plan om aankomende mei voor het eerst buiten wiet samen met m'n pa te groeien. Alleen willen we onze buren er niet al te veel mee belasten, zou de geur van de planten erg te merken zijn? Ik had online wel gelezen dat er strains zijn die minder geur produceren of zou iets van een buitentent hiervoor nodig zijn? Algemene tips om te beginnen zijn ook welkom!"
"reDStone zei: Zover ik weet kan het alleen. Als je. 1 Een eigen huis hebt, en geen huur huis. 2 Uit het zicht en reuk vd buren 3 Geen lamp of voeding en waarschijnlijk nog meer beperkingen, maar voor de meesten houdt het hier al op. Klik om te vergroten... In principe is dit allemaal gewoon mogelijk voor ons, alleen is de vraag hoe erg de geur is."
"reDStone zei: Drugsgebruik www.vraaghetdepolitie.nl En de politie, gaat het afwegen en rekenen met een coffeeshopprijs de boete uit, paar 1000 euro. Klik om te vergroten... 1000 euro boete is pas vanaf 50-100 planten, ben van plan max 3 planten te halen. We hebben ook goede relaties met de buren, ik wil gewoon weten welke strains weinig geur afgeven."
"Psychojohn zei: Ben wel benieuwd of je ondertussen al bezig bent met groeien? Klik om te vergroten... Was eerst wat mis gegaan met de zaadjes bestellen en wilde tot eind mei wachten. De zaadjes zijn ondertussen besteld, zal wel vaker posten met updates/vragen wanneer ze geplant zijn 😄"
"Broodzak zei: Misschien een rare vraag maar als je een goede relatie hebt met de buren kun je dan niet aanbellen en tegen hun zeggen dat je 3 plantjes gaat groeien? en als ze er last van hebben of wat dan ook dat ze dat kunnen aangeven en dat je er wat tegen doet of ergste geval weg haalt? Klik om te vergroten... Dit zou zeker wel een optie kunnen zijn, maar alleen zijn ze wel aardig enzo maar zijn het wel een beetje roddelaars. Dus we zijn bang dat het bij bepaalde buren komen die dan de politie bellen of iets dergelijks."