NEP is echt de smerigste drug van alles wat ik heb geprobeerd. Had zelf een grammetje gehaald voor de grap, na een uurtje doorgespoeld in het toilet. Veel sterkte.
#2
Ik heb nierklachten sinds het weekend van 14 oktober (mijn verjaardag nog wel) ben vandaag langs de huisarts geweest en die zeiden dat het waarschijnlijk om nierstenen gaat.
We hadden dus wat we dachten 3-MMC besteld van de dealer, maar dat bleek als snel heel wat anders te zijn. Na het te laten testen bleek het 50% NEP en 50% 3-MMC te zijn. Ik had eerder op dit avond al een bommentje geteste 3-MMC van 200 mg genomen.
Toen het eenmal op was hadden we het bij de dealer gehaald die ons erbij heeft genaaid en die mix van NEP en 3-MMC heeft verkocht, hiervan had ik eerst een sleutelpunt van naar schatting 20-30 mg genomen waarbij het al raar aanvoelde met snuiven. Echter negeerde ik dit en dacht ik dat het door de drank en de eerder genomen 3-MMC zo voelde. Daarna had ik nog een bommetje van zo'n 150 mg genomen waarna onze hele vriendengroep helemaal bad gingen.
Sinds dat weekend heb ik dus last van mijn rechter nier, hebben anderen ook hier last van gehad na een te hoge dosering NEP te hebben gehad? Ook raad ik niemand aan op NEP te nemen, ik had lag 2 dagen wakker, had enorme hartkloppingen en had de naarste paniek aanval van mijn leven door die troep.
#3
Nierstenen ga je niet zomaar krijgen van 1malig een combi van nep en 3-mmc.
Die zullen wel al langer aanwezig zijn of aangedikt.
Regelematig bommetjes en poeders slikken kan wel een oorzaak zijn van nierstenen.
Heb je genoeg gedronken tijden die 2 dagen nastimulatie of drink je nu genoeg?
Ik heb ook wel eens bij overmatig gebruik van een stimulant dat de nieren wat lastig aanvoelen maar met genoeg water en regelmatig plassen gaat dit na enkele dagen wel over.
Zou het zeker goed opvolgen en als je effectief nietstenen hebt beter langs gaan bij een gespecialiseerde arts.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.