Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dr. Paddo! zei: Ik heb het eens gehad na een trip op 2CI en vrij recent door 3MMC. Ik functioneer gewoon, heb een goede baan met veel verantwoordelijkheden. Dus niet teveel zorgen maken. De meeste angst is voor het feit dat je angst hebt, dat gevoel, de onrust, dat drukkende duizelige. Het gaat weg. Goed slapen, gezond eten en drinken, geen alcohol en bewegen helpt. Klik om te vergroten... Hier hetzelfde meegemaakt, kan deze tips alleen maar beamen 💪🏻"
"ikzouhetechtnietweten zei: bestaat echt niks lekkerders dan roken terwijl je strak staat🤣 had een pakje van 60 mee naar thuishaven was er om 14.30 ong en om 22.30 toen ik wegging had ik er 3 over😭 Klik om te vergroten... 100% dit gewoon"
"Heb sinds 2018 altijd VVD gestemd (behalve in 2021, toen gestemd op D66 en achteraf spijt). Nu weer voor VVD."
"DjYella zei: Is het gek dat ik stiekem heel erg graag een vrouwelijke premier wil? De migratieachtergrond is ook wel een plus vind ik. Of ze moeten Aboutaleb uit Rotterdam als premier presenteren, dan stem ik 100% op hem. Klik om te vergroten... Eens. Ook wel grappig dat ze zelf tegen migratie is"
"Ben ook benieuwd of dit kan. Is wel slim haha"
"Xtc + speed/3mmc en evt tussendoor G is wel een goeie voor een magische avond"
"Zeehond zei: 4 middelen door elkaar? Zou ik een ander niet aanraden. Klik om te vergroten... Speed of 3mmc (niet én én) en eventueel G maar dat meer richting de comedown."
"Zeehond zei: En de xtc dan? Klik om te vergroten... Lekker toch"
"Zeehond zei: beter niet combineren met speed en/of 3-mmc. Extra belastend voor o.a. je hart. Klik om te vergroten... Dit klopt wel indd, super goede aanvulling dus thanks 🙏🏻♥️ Met combinatiegebruik doseerde ik de speed of 3mmc wel flink lager maar merkte het al wel aan mijn aderen en ademhaling (ondanks de ‘betere’ ervaring is het de gezondheidsrisico niet waard achteraf gezien)."
"Hoe gaat het nu met je?"