Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc neusspray

3mmc neusspray

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
ThePharmacyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben ook benieuwd of dit kan. Is wel slim haha
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Raakt je neus daar juist verstopt of open van? 😂
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vroeg me af of het mogelijk is om '3mmc neusspray' te maken, ik zag eerder hierover een topic (ondertussen gesloten ivb 17 jarige die erom vroeg) en sindsdien vraag ik me af of het ook echt mogelijk is en of iemand ervaringen er mee heeft
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyMind zei:
Raakt je neus daar juist verstopt of open van? 😂
Klik om te vergroten...
hahahah ik denk eerst ff open en erna verstopt🤣 maar daarvoor is de neusspray ook niet bedoeld is meer voor op plekken waar je niet echt kan kutten met sleutels zakjes etc
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe me een lol en markeer die spray goed en berg hem goed weg als er nog wat in zit. Onverwacht stims snuiven als je verkouden bent is niet leuk.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Arn_026 zei:
Ben ook benieuwd of dit kan. Is wel slim haha
Klik om te vergroten...
ik zag op een andere site wel dat t mogelijk is, ga t denk k maken binnenkort hahaha
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het kan ook met keta of met speed, dus waarom zou het niet met 3-mmc kunnen?

Zou wel beter zijn voor je neus i.p.v. de kristallen zo in je neus te proppen. Laat het weten als je het geprobeerd hebt!
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lezen en leren zei:
Doe me een lol en markeer die spray goed en berg hem goed weg als er nog wat in zit. Onverwacht stims snuiven als je verkouden bent is niet leuk.
Klik om te vergroten...
ja ik heb het nog niet gemaakt maar wil het wel proberen te make🤣 alleen ff kijken hoeveel erin gaat etc
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tuurlijk kan het op reddit staan genoeg ervaringen en uitleg
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#10
GelatoWietje23 zei:
Het kan ook met keta of met speed, dus waarom zou het niet met 3-mmc kunnen?

Zou wel beter zijn voor je neus i.p.v. de kristallen zo in je neus te proppen. Laat het weten als je het geprobeerd hebt!
Klik om te vergroten...
ik maak me 3m altijd echt heel fijn, ja ik wil het ook proberen alleen op reddit zie ik niet zoveel goeie info erover, dus dacht miss iemand hier die kan helpen
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ikzouhetechtnietweten zei:
ik maak me 3m altijd echt heel fijn
Klik om te vergroten...
Deed ik ook altijd, alsnog blijft het altijd nog branden in je neus:sweatsmile: het lijkt me niet heel moeilijk om te maken? als je maar de juiste zoutoplossing hebt en genoeg miauw er in doet?
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#12
GelatoWietje23 zei:
Deed ik ook altijd, alsnog blijft het altijd nog branden in je neus:sweatsmile: het lijkt me niet heel moeilijk om te maken? als je maar de juiste zoutoplossing hebt en genoeg miauw er in doet?
Klik om te vergroten...
ja maar ik weet er 0 van dus ik weet niet wat de juiste zoutoplossing is🤣 daarom vraag ik het
T
Timmy TaakstrafLid
01-01-2024, 00:00
#13
ikzouhetechtnietweten zei:
ik vroeg me af of het mogelijk is om '3mmc neusspray' te maken, ik zag eerder hierover een topic (ondertussen gesloten ivb 17 jarige die erom vroeg) en sindsdien vraag ik me af of het ook echt mogelijk is en of iemand ervaringen er mee heeft
Klik om te vergroten...
Ik heb het antwoord! Ik en vrienden van mij waren nieuwsgierig dus we hebben het geprobeerd.

Pak een steelpan en doe daar water in.
Laat dit lekker heet worden totdat het kookt.

Doe de 3/4mmc in een neusspray flesje (maak deze wel eerst leeg en spoel deze om.)

Is het een flesje van 15/20ml gebruik dan 4 gram
Is het 10ml of kleiner gebruik dan 2 gram.

Laat hrt water een beetje afkoelen tot een temperatuur waar je je fikken er niet aan verbrand, maar dat het nog wel enigszins warm is.
Doe dit in het neusspray flesje waar de 3/4mmc al in zit.

Draai het flesje dicht, goed schudden.
Laat het daarna een half uurtje a 45 minuten staan tot hij helemaal is afgekoeld, en geniet van je 3/4mm-spray!

-T
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijkt me lastig: je hebt voor een werkzame dosis best een flinke dosis poeder nodig. Om dat fijn op te lossen ook weer een flinke hoeveelheid vocht.
Mijn vermoeden is dat er dan meer werkzame stof (veel vocht dus) uit jouw neus loopt dan er "nuttig" het slijmvlies binnenkomt.
Het stukje papier waarmee je jouw neus afdroogt is vast een perfect bommetje !

Ik zou zeggen: kan, maar alleen als het zoals gebruikelijk geen 3-mmc betreft :sunglasses:.
(dan maakt het toch geen M uit, hoeveel mmetjes je ook wenst)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."