Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Winehouse zei: - omdat 2 a 3 glaasjes rode wijn op een avondje nog goed is voor hart en bloedvaten ook ! Klik om te vergroten... Dat schijnt een fabeltje te zijn voor jonge mensen. Dit geld alleen voor oudere mensen."
"Re: Het Whiskey draadje Springbank is mijn absolute favoriet! Ik houd van de Campbeltown whisky's (Hazelburn, Glen Scotia etc.) Verder is de Glenmorangie Nectar d'or aan te raden. Lekkere after diner whisky."
"Re: Het Whiskey draadje Deranged zei: Red label. Klik om te vergroten... ]Jan de Wandelaar is een typische horeca whisky. Zeker het red label! Om te beginnen zou ik een Glenmorangie nemen."
"Re: Het Whiskey draadje KoxBox zei: Dreuge zei: Wat voor whisky kunnen jullie aanraden voor een newbie met weinig geld? Klik om te vergroten... Johhny Walker. Klik om te vergroten... Glennlivet 12yo"
"Re: Het Whiskey draadje Vanavond een Coal Ila in Den Bosch mogen proeven. Zeer goed!"
"Re: Het Whiskey draadje Kon het niet laten. Vandaag weer een fles gekocht. Ik ben een Campeltown liefhebber dus maar eens een 12 jaar oude Glen Scotia gekocht."
"Re: Het Whiskey draadje Chris Pontius zei: TheIronMaiden. zei: Kon het niet laten. Vandaag weer een fles gekocht. Ik ben een Campeltown liefhebber dus maar eens een 12 jaar oude Glen Scotia gekocht. Klik om te vergroten... Ik kom net met een Glen Moray thuis; ook weer nieuw voor mij. Vanavond ga ik hem maar eens keuren. Klik om te vergroten... Heb ik nog niet gehad. Het is een Speyside whisky dus wat zoeter. Laat even weten hoe hij gesmaakt heeft. Volgende aankoop wordt een Springbank 2001 Batch 2."
"Re: Het Whiskey draadje Dalwhinnie is een zeer goede all rounder. Brand lekker en heeft een lange afdronk. Ik ken mensen die er echt bij zweren. Veel plezier met dit flesje (zal ook wel zo leeg zijn) 2 weken geleden voor het eerst een Laphroaig gehad. Heavy spul, medicinale smaak. Helemaal anders dan een Highland zoals die hierboven staat maar toch ook lekker."
"Gestemd op andere streek. Doel daarbij op de Campbeltown Area (Springbank, Glen Scotia) In Mei ga ik op vakantie naar Schotland. Breng dan een bezoek aan de Springbank en aan de Glengoyne Distillery Iemand van hier ooit in Schotland geweest?"
"Paarse Mitsubishi (2001) Salmi (2000)"