Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat vinden jullie van mijn "plan"? Hoi Winehouse, Wat wil je nou? Goedkeuring?? Van gebruikers? Je 'klinkt' intelligent maar wat je gaat doen is dat juist niet! Je bent voor jezelf alle voorwaarden aan het scheppen om straks afhankelijk te worden van deze zooi. Vanzelfsprekend je eigen keuze maar als ik jou was ging elke dag 5 kilometer hardlopen, goed voor je gevoel van eigenwaarde, je krijgt een natuurlijke high die je geen geld kost anders dan een paar schoenen en je gaat je naar verloop van tijd vanzelf geestelijk en lichamelijk beter voelen. Zoals jij het beschrijft ben ik bang dat je straks in donkere steegjes op je knieen je geld moet verdienen (ook al denk je nu van niet maar ik heb het helaas vaak genoeg zien gebeuren). Sorry, je vraagt om een reactie op je plan, kan en wil het dus niet anders schetsen. IK wens je heel veel sterkte toe in het maken van je keuze. Thafish"
"SPEESEEND: WEER WAT GELEERD, DANK JE!! MISSA JIJ OOK!"
"Ha Reiziger, Kerel, heb heel veel respect voor je!!! Valkuilen kennen we allemaal maar iedere keer als je daar voor staat moet je maar denken aan je vrouw en de kleine (gaaf toch dat je zo'n kleintje nuchter ziet opgroeien, uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dat echt het mooist is wat er bestaat, vooral als ze zelf beginnen te denken!!). Natuurlijk zal het niet allemaal van een leien dakje gaan maar dat hoort juist bij het leven...dan waardeer je de mooie en goede dingen des te meer!!! Kerel, succes Groeten thafish"
"Re: Wat vinden jullie van mijn "plan"? Hoi, Teknozem en junkxl: dank voor jullie reactie. Sorry dat het zo over is gekomen ben alleen bezorgd over zo'n jong iemand die deze zooi gaat proberen meer niet. Toon kan als ik het zo teruglees idd anders ...maar ben net als jullie in jullie posts ook gewoon recht rechtaan, althans dat is mijn beeld ervan. Over kortzichtigheid gesproken: het is pas kortzichtig om zo terug te reageren zonder te weten waarom ik zo reageer. Ik hoop echter dat winehouse de shit niet gaat gebruiken that's all folks. gr Tahfish"
"Ha Witten, Voorop gesteld dat iedereeen lekker moet doen wat ie wil toch ff het volgende: Ga ff lekker reclame maken!! Slimme kerel ben jij man. Over wat voor een zelfvertrouwen heb jij het ...een chemische!!! Die naar minder dan een uur weer weg is... en dan?? Een nieuwe hijs of snuif???!! De weg naar verslaving en alle bijbehorende ellende is geboren zou ik zo zeggen!! Omdat je op zoek bent naar zelfvertrouwen?? Man, dat zelfvertrouwen krijg je vanzelf met de jaren. Iedereen is onzeker en wat maakt dat uit man.Trouwens als je verslaafd bent heb je geen enkel zelfvertrouwen meer laat staan dat je vertrouwen krijgt van je omgeving maar ja...dat maakt je dan idd niet meer uit..... En pbwebmaster.... suc6 of eigenlijk sterkte alvast!!! Excuus dat ik ff moest zeiken maar kon dit echt niet voor me houden ...ongelooflijk dat je met alle voorbeelden die je hier kunt vinden dit willens en wetens toch gaat proberen. Gewoon kut weet je! Weer een leven en hele familie naar de shit"
"Dag missa, allereerst dank voor je mooie verhaal, ik ben ontzettend wijs voor je dat het je is gelukt en heb er ook alle vertrouwen in dat het je goed zal blijvenb gaan in je verdere leven. hopelijk kom je weer iemand tegen waar je weer veel van kunt houden,dat zal best!!! heb nog wel een vraag over je avatar/tag. waarom dit nazisymbool??? gegroet thafish"