Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Proberen

LSD Proberen

4 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SmcLid
01-01-2024, 00:00
#1
Top :grin: Thanks!
S
SmcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een keer LSD te proberen. Het lijkt me echt geweldig om een keer zo'n ervaring mee te maken. Ik heb me al aardig ingelezen in de effecten en heb een aantal tripreports op o.a. dit forum gelezen.

Waar ik een beetje mee zit, is dat ik een tijd depressief geweest ben. Dit kwam door de hoge druk waar ik op dat moment onder stond en ik zit nu al ruim een jaar weer lekker in m'n vel. Echter, ik heb nog wel twijfels over tot in hoeverre dit invloed heeft op een eventuele trip. Ik ben ook een beetje onzeker en snel zenuwachtig.

Ik ben van plan om thuis 100 ug te nemen (ben ongeveer 90 kilo) met een tripsitter (goede vriend). Hij heeft zelf nog nooit psychedelische drugs gedaan, maar hij heeft wel ervaring met andere drugs en is erg empatisch. Zelf blow ik regelmatig en heb ik ervaring met partydrugs zoals XTC en coke.

Wat denken jullie hiervan?

Groetjes
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou me er niet al te druk om maken. Mij heeft het me van mijn depresiviteit en onzekerheid afgeholpen. Dit hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden, maar je neemt niet al teveel en dan is het allemaal nog goed te handelen als je 'fout' gaat.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tetsuo zei:
Ik zou me er niet al te druk om maken. Mij heeft het me van mijn depresiviteit en onzekerheid afgeholpen. Dit hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden, maar je neemt niet al teveel en dan is het allemaal nog goed te handelen als je 'fout' gaat.
Klik om te vergroten...

+1 Helemaal mee eens, geniet ervan!
f
franxLid
01-01-2024, 00:00
#5
25tolife zei:
Tetsuo zei:
Ik zou me er niet al te druk om maken. Mij heeft het me van mijn depresiviteit en onzekerheid afgeholpen. Dit hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden, maar je neemt niet al teveel en dan is het allemaal nog goed te handelen als je 'fout' gaat.
Klik om te vergroten...

+1 Helemaal mee eens, geniet ervan!
Klik om te vergroten...

Ik kan het bovenstaande onderschrijven.
Enjoy.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."