Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD i.c.m. ziekte van Crohn

LSD i.c.m. ziekte van Crohn

8 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#1
zou geen probleem moeten zijn. als je lsd onder de tong legt en het daarna niet doorslikt hoeft het helemaal niet in contact te komen met je maagdarmkanaal. Zou het alleen niet doen als je in een periode zit dat je er erg veel last van hebt. trippen met lichamelijke ongemakken is niet echt leuk zegmaar.
n
nepp95Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Helaas heb ik sinds mei 2012 de ziekte van Crohn, maar probeer ik toch te experimenteren met verschillende drugs. Ik heb een half jaar geleden voor het eerst (en overigens ook de enige keer) truffels op. Hierbij ging ik knock en kreeg ik een semi-badtrip. De reden hiervoor zal waarschijnlijk geweest zijn dat truffels redelijk zwaar op je maag vallen net zoals spacecake, waarbij ik ook bad ging. Tot nu toe is het enige van wat ik geprobeerd heb (Wiet, hasj, truffels, spacecake) dat nog nooit is fout gegaan: Wiet en hasj. Ik blow nu bijna een jaar en merk enkel positieve veranderingen i.c.m. mijn ziekte, vooral bij wiet.

Nu mijn vraag aan jullie is: Zou LSD mogelijk zijn i.c.m. de ziekte van Crohn, desnoods in een kleinere dosis. Het is namelijk iets wat ik graag zou willen proberen omdat DMT weer opeens een veel grotere stap zou zijn als tripmiddel. Misschien dat er mensen zijn die het hebben geprobeerd die ook de ziekte van Crohn hebben?

Ik weet niet of jullie iets aan de volgende informatie hebben maar misschien wel:
Medicijnen die ik gebruik:
-Infliximab (Remicade)
-Vitamine D ampullen (Officieel gezien is het medicatie... Zal helemaal niks uitmaken.)

Infliximab is een redelijk zwaar medicijn, maar alcohol en roken is ermee gewoon toegestaan.

Groeten uit Tilburg :wink:
Niels.
n
nepp95Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb vandaag mijn infuus weer naar binnen dus over 2 weken zou dan ideaal zijn! Dan is me lichaam er weer aan gewend en zou ik geen klachten moeten hebben.
Maar als ik het dus goed begrijp moet ik hem dus onder mijn tong leggen, maar wanneer komt dan het punt dat ik hem weg zou moeten halen want normaal gesproken zou de zegel oplossen?

Even een korte vraag tussendoor, is bij pakken mogelijk bij LSD?
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel plezier :grin:
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je het 20 minnuutjes onder je tong laat dan heb je volgens mij wel alles opgenomen. Bijpakken kan, maar het werkt niet heel lekker. je krijgt eerder een langere trip dan een diepere trip. Zou voor een eerste niet hoger dan 150 ug gaan.
n
nepp95Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat zullen we dan maar eens gaan proberen binnenkort! :grin:
Bedankt voor de informatie!
c
critikasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
nepp95 zei:
Nu mijn vraag aan jullie is: Zou LSD mogelijk zijn i.c.m. de ziekte van Crohn, desnoods in een kleinere dosis. Het is namelijk iets wat ik graag zou willen proberen omdat DMT weer opeens een veel grotere stap zou zijn als tripmiddel. Misschien dat er mensen zijn die het hebben geprobeerd die ook de ziekte van Crohn hebben?

Niels.
Klik om te vergroten...

Hoi Niels,

Hoe zijn je ervaringen tot nu toe met drugs en Crohn? Ik heb een vriend die ook Crohn heeft en zich ook afvraagt wat wel en niet kan. En die vooral graag LSD wil gebruiken.

Ik kan me voorstellen dat paddo's en truffels niet goed vallen, omdat veel mensen met Crohn ook niet tegen paddestoelen kunnen. Dus als dat eenmaal slecht valt lichamelijk, en je bent aan het trippen, lijkt me dat al snel tegenvallen ja.

LSD daarentegen lijkt me beter te kunnen. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat de trip op zich lichamelijk processen op gang brengt die kunnen leiden tot pijn of ongemak.

Ik ga die vriend toch voorstellen om LSD te gebruiken omdat ik denk dat het kan, maar als het geen goed idee is zou ik het graag horen van je.

Dank alvast!
c
critikasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
nepp95 zei:
Nu mijn vraag aan jullie is: Zou LSD mogelijk zijn i.c.m. de ziekte van Crohn, desnoods in een kleinere dosis. Het is namelijk iets wat ik graag zou willen proberen omdat DMT weer opeens een veel grotere stap zou zijn als tripmiddel. Misschien dat er mensen zijn die het hebben geprobeerd die ook de ziekte van Crohn hebben?

Niels.
Klik om te vergroten...

Hoi Niels,

Heb je dit nog geprobeerd? Hoe beviel het?

Ik vraag het voor een vriend met Crohn die graag LSD wil proberen, maar bang is dat het slecht zal bevallen en/of mogelijk niet goed werkt met bepaalde medicijnen (Prednison, Humira).

Dank alvast.
D
DamumbojumboLid
01-01-2024, 00:00
#9
critikaster zei:
Hoi Niels,

Heb je dit nog geprobeerd? Hoe beviel het?

Ik vraag het voor een vriend met Crohn die graag LSD wil proberen, maar bang is dat het slecht zal bevallen en/of mogelijk niet goed werkt met bepaalde medicijnen (Prednison, Humira).

Dank alvast.
Klik om te vergroten...

Hey,

ik heb zel ook al 7 jaar last van crohn en vindt drugs in het algemeen een van de beste manieren om me nog te amuseren met die kutziekte. Van alcohol kan ik verschrikkelijk ziek worden voor een paar dagen. LSD gaat helemaal niet lastig doen omdat je crohn hebt, heb zelf een onderzoek gelezen dat het er een positief effect op had maar dat was maar 1 klein/vaag onderzoek. Bij truffels/paddos ook nooit last gehad. Ik pak wel imuran (azathioprin) en Vit. D geen prednison dat is iets hevigere medicatie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."