Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"UPS Rood"
"Wat was bij jou het verschil tussen gebruik van pil of kristal, de dag erna? Bij pillen ben ik de dag erna nog wel vooruit te branden, maar toen ik een keer kristal gebruikte heb ik heel de dag op me nest gelegen en was te moe om wat te gaan doen.."
"j.dries zei: Mocht je toch graag een combi doen, hierbij mijn ervaring: Ik heb niet veel ervaring met drugs, enkel XTC. Ik heb één keer lachgas tijdens XTC gedaan. Dat was wel een hele bizarre ervaring. Trip duurt idd niet veel langer dan een paar seconde, maar voor je gevoel ben je wel een minuutje weg. Alles begint te tinkelen en het leek of m'n armen begonnen te zweven. Ik was op een festival en zat in een zitzak. Stemmen van mensen om me heen vielen compleet weg. Behalve van 1 meisje dat achter me zat. Alles wat ze zei, klonk/vervormde in de stem van een van m'n beste vrienden. En die gast was er niet eens bij. Een combinatie van XTC + lachgas voelde voor mij compleet anders dan enkel lachgas. Klik om te vergroten... Hey j.dries, Deze ervaring met lachgas heb ik ook, alleen dan niet gecombineerd met XTC. Lachgas geeft mij dezelfde kenmerken die jij geeft alleen daarbij heb ik nog nooit XTC gebruikt, meestal gewoon nuchter of met wat biertjes op. Iemand die misschien kan vertellen of deze combinatie elkaar tegen werkt of elkaar juist "opwekt" (kan even geen ander woord verzinnen, sorry daarvoor) Mijn tip; gebruik niks met elkaar gecombineerd, dit werkt 9 van de 10x tegen je. Wat kan leiden tot grote risico's.."
"Klunken of Pillen"
"Hallo, Ik drink elke zaterdagavond wel flink wat alcohol. Het begint 's middags al op de voetbal en eindigt 's nachts in de stad of in de plaatselijke kroeg. Wat mij opviel is dat ik laatste tijd sneller op een zondagochtend boven de wc hang dan vroeger. Meestal moest ik overgeven van de drank als ik echt heel erg veel gedronken had en bijna niet meer in staat was om naar huis te komen, nu heb ik dus al meerdere keren in een korte tijd gehad dat ik helemaal niet zo gek veel bier heb gedronken, en toch de ochtend erna moest overgeven. Als ik gedronken heb hoef ik nooit die avond te kotsen, altijd als ik 's ochtends wakker wordt en meestal komt er dan alleen maar maagzuur en wat vocht mee (want derest is natuurlijk al verteerd door mijn eigen lichaam). Ik eet aardig veel op een zaterdag voor mijn doen, meestal eet ik rond 4 uur, rond 8 uur en dan nog om een uur of 11 's avonds. Het probleem lijkt mij dus ook niet te komen van een tekort aan voedsel waardoor de Alcohol wat zwaarder op de maag valt. Ik drink voornamelijk bier en af en toe een baco tussendoor. Weet iemand waardoor dit probleem komt dat ik laatste tijd moet overgeven na een zaterdagavondje? Hebben er meerdere mensen last van op dit forum?"
"Ik denk dat ik dan wel een keer rustiger aan moet gaan doen, maar het is altijd zo gezellig zaterdagavond. Denk dat het niet aan me leeftijd ligt zo oud ben ik ook weer niet haha!"
"Na de voetbal begin ik met de 3e helft. dan leg ik meestal zo'n 10/20 euro in de pot, en drink je denk zo'n 7/8 biertjes. Dan ga ik ergens avondeten en 's avonds drink ik er nog zo'n 6/8 voordat we de kroeg in gaan."
"Bedankt voor de snelle reactie! Dit is redelijk veel inderdaad, ik denk dat ik maar is wat minder moet gaan drinken voordat ik de kroeg inga. En goed rusten, want aardig wat bier naar achter tikken net na je voetbalwedstrijd, dat voel je altijd wel hoor (moe en lege maag).. En daarna krijg ik meestal een dipje (net na het avondeten) en zit je zowat weer op het bier te kauwen als je begrijpt wat ik bedoel."
"Vandaag nauwelijks een kater gehad! Veel water gedronken voordat ik ging slapen en had een goede bodem gelegd."
"En hoe was het in Walibi?"