#1
Heeft iemand nog wat info over hersenschade wat betreft speed ? uit eigen ervaringen of wetenschappelijke feiten ?
Beanhead zei:Als je verantwoordelijk amfetamine wilt gebruiken start je bij 10mg (preferably dex) en zou je best die dosis niet boven de 40mg uppen... Dus weekje 10-20mg nemen op sommige momenten en dan weer een weekje tussenlaten.
Snuiven loopt zoiezo fout![]()
Irezz zei:Als je niet door hebt dat je te ver bent gegaan als het al te laat is, dan kende je gewoon niets van pep voor je eraan begon.
Irezz zei:Oom Klaas zei:Smokey046 zei:Ik ben zelf 16 en heb een jaartje aan de pep gezeten vanwege problemen etc.
Zoals al meerdere malen vermeld is, je hebt het zelf niet door dat je te ver bent gegaan,
de klap komt pas later.
Ik ben verslaafd aan pep (verslaafd blijf je altijd) en ik ben 6 maanden clean.
Ik heb het heel zwaar gehad met om ermee stoppen, ik wou het wel maar zoals ik al zei ik had niet door hoe erg de situatie verslechterd was.
Ookal gebruik je het maar 3 maanden dan kun je er al in blijven hangen.
Pas ermee op aub.
Dit ruikt naar eigen schuld dikke bult! Goed voor je datje er vanaf bent. Ik ga heus niet zeggen dat ik die regel zelf volg, maar als je ''verantwoordelijk'' wil gebruiken heb je na drie maanden nog steeds het zalige gevoel van die eerste keer, aangezien het nog maar de tweede maximum derde keer isVandaar!
Ik erger me aan het lezen van 10 keer dezelfde waarschuwing op 10 minuutjes pepforum lezen, maar ik erger me nog meer aan het feit dat't blijkbaar nog geen zier uitmaakt of 't er nu staat of niet. Als je niet door hebt dat je te ver bent gegaan als het al te laat is, dan kende je gewoon niets van pep voor je eraan begon.
Vandaar, snuifsmurfjes en smurfinnetjes: RTFM, en realiseer je daarna dat het enkel je eigen verantwoordelijkheid is.
Donaldduck88 zei:Heeft iemand nog wat info over hersenschade wat betreft speed ? uit eigen ervaringen of wetenschappelijke feiten ?
Telpeva zei:Goeie post die van Bluelight man, thnx!
Wel tamelijk afschrikwekkend trouwens....
Telpeva zei:het meest afschrikwekkende is natuurlijk de mate van herkenning die je er al dan niet in kan vinden
... Maar ja, van je fouten leer je... Toch?
Dan kan ik niks zeggen.Donaldduck88 zei:heb ik niet![]()
Mm-hmDonaldduck88 zei:maar volgens de dealer was het best goed spul
Dan zou ik een bommetje van 150 mg adviseren.Donaldduck88 zei:hmm wat nu als ik uit ga van een 40%?
Hetzelfde. Maar beter niet in 1 keer ivm viezigheid die in je keel komt enzo.Donaldduck88 zei:uhm en wat nou als ik snuif ? :P hoeveel
Diep inademen door je neus, een keer hoesten en iets zoets drinken, fanta of zo, niemand nergens last van...Exceptional Insight zei:Hetzelfde. Maar beter niet in 1 keer ivm viezigheid die in je keel komt enzo.Donaldduck88 zei:uhm en wat nou als ik snuif ? :P hoeveel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."