#1
meer mensen die beide hebben en willen stoppen met?
hoe gaan jullie hier mee om?
ik pak nl als ik me rot voel deed ik eerst niet maar als ik me vrolijk voel krijg ik er ook zin in.
omdat mijn stemming dan omslaat zijn mijn gedachten ook 180% gedraaid en pak ik weer.
ben nu al zo'n 4 jaar onderhand elk weekend aan de speed en heeft zich uitgebreid tot een halve week ofzo want eenmaal op en als ik dan niet kan slapen blijf ik op dat niveau hangen en vind het het heel moeilijk dan niet te pakken.
Heb al verslavings hulp aangevraagd werd gezegd tegen mij 3 dagen dag behandeling in de week maar dat kan ik helaas niet ivm met werk eigen huis.
anders komt er niks binnen of bestaat er een soort vergoeding.
wat als weekend gebruik begon is uitgelopen tot een echte verslaving ik ben er niet de baas meer over.
ook al wil ik niet ik blijf pakken :-s
iemand tips?
alvast bedankt
hoe gaan jullie hier mee om?
ik pak nl als ik me rot voel deed ik eerst niet maar als ik me vrolijk voel krijg ik er ook zin in.
omdat mijn stemming dan omslaat zijn mijn gedachten ook 180% gedraaid en pak ik weer.
ben nu al zo'n 4 jaar onderhand elk weekend aan de speed en heeft zich uitgebreid tot een halve week ofzo want eenmaal op en als ik dan niet kan slapen blijf ik op dat niveau hangen en vind het het heel moeilijk dan niet te pakken.
Heb al verslavings hulp aangevraagd werd gezegd tegen mij 3 dagen dag behandeling in de week maar dat kan ik helaas niet ivm met werk eigen huis.
anders komt er niks binnen of bestaat er een soort vergoeding.
wat als weekend gebruik begon is uitgelopen tot een echte verslaving ik ben er niet de baas meer over.
ook al wil ik niet ik blijf pakken :-s
iemand tips?
alvast bedankt