Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Intoxication zei: nicolai zei: Daar zou ik niet van uit gaan. Hoe iemand eruit ziet bepaald niet hoe iemand van binnen is! Als je mij zou zien dan zou je ook niet denken dat ik drugs doe. En zo ken ik nog veel meer voorbeelden van mensen die er anders uitzien dan ze zijn. Als je ze nooit hebt gesproken dan weet je ook niets van ze.. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... dat is toch onzin, als je iemand compleet in het zwart met een bivakmuts opziet dan mag je toch wel een vermoeden hebben hoe die persoon is. hetzelfde geldt voor gasten met een pet, daaroverheen een muts en een capuchon, ik vetrouw zulke gasten van geen ene meter... over het algemeen kan je echtwel zien als het om EVIL buitenlanders gaat. LET GOED OP MN WOORDEN, het gaat specifiek over de EVIL soort, weet dat daar snel om gehuild wordt namelijk!!"
"mini-limoen zei: maar je maakt changa zelf?of koop je het in de smartshop? of koop je alleen die kruiden in de smartshop ofzo en dan zelf dmt erbij gooien? Klik om te vergroten... ik heb het in de volledige samenstelling gekocht, het is niet gekoop trouwens, maargoed het is ook niet echt iets waar je verslaafd aan raakt... ik durf het niet meer.. al wil ik het wel"
"mini-limoen zei: ja gewoon van een of andere dude dus? die het zelfmaakt.. Klik om te vergroten... je hebt gelijk man, iemand heeft het gemaakt!!"
"Eergisteren had ik hier mn eerste changa ervaring gereport. Ik heb het gister nog 2 keer gedaan. Zelfde plek, zelfde vriend "D" DEEL 2 Eerste keer durfde ik toch niet helemaal goed te inhaleren (aangezien de heftigheid van de vorige keer), dit resulteerde tot slangen over de rechterkant van mijn gezicht en een intens gevoel dat niet uit te leggen is. Goed... ik wou eigenlijk veel dieper... dus even wat gaan eten in de stad en na een uur of 3 nog maar is geprobeerd DEEL 3 Ik zei tegen D: nu gaan we dr voor de volle 100 voor. D lachen. D:"shit man ik vind het toch lastig" En hij besloot om het die dag niet te gaan doen Het pijpje wordt weer netjes gevult Ik neem de diepste hijs mogelijk.. ohh shit nu gaat het komen denk ik al.. en dieper en dieper hoor geluiden heel vreemd en dieper en dieper Ik ga door een helder gekleurde tunnel met verschillende vormen. De meeste stukken zijn geel van kleur. Ik ga er met grote snelheid doorheen. Vrouwelijke wezens begeleiden me en zeggen me dat ik dit al ken en dat dit vertrouwd is. Het gevoel dat hierbij zit is nog intenser... Zo omschreef ik het direct na de trip: Elke dag beleef je op een andere manier, je hebt een andere perceptie over alles. Tijdens het moment beleefde ik alle emoties en percepties van misschien wel heel mijn leven tegelijk. Het was de ultieme wijsheid. Met raar gebliep hoorde ik de vrouwelijke wezens met elkaar communiceren. De wezens hielden mij beet in de echte wereld. Ik deed mijn ogen open (wist niet eens dat ik ze dicht had) en zag D vervormt en nogal eng eruit zien. Heel de kamer golfde, maar was er niet echt bang voor. Vertelde D wat ik had meegemaakt en D vertelde hoe ik erbij zat: Ik bleek te kreunen en heeeel rustig adem te halen tijdens het trippen. Zelf totaal geen weet van natuurlijk. Hoe is het mogelijk dat je dit mee kan maken? Valt dit uit te leggen met: dit stofje reageert op dat stofje? Als iemand het weet..... Een ongelofelijke ervaring die ik nooit meer zal vergeten."
"Thanks voor de info, ben van terrence een hoop wijs geworden, maar blijft toch vrij vage informatie... Heb een paar vraagjes: Atropa, hoe vaak heb jij DMT gedaan? Heb je er iets aan gehad? Doet het wat op de langere termijn? (ik heb het idee dat ik hoofdpijn er van krijg 2 dagen later en een licht dipje)"
"Heel mooi report, knap omschreven! Vooral het gedeelte waarin je vertelt dat je schijt aan iedereen hebt maar eigenlijk toch heel verlegen ben aangezien je niet zomaar durft te huilen. Heel mooi dat je dat durft in te zien en durft te vertellen. Ik vraag me elke keer af of ik zelf een keer LSD moet doen. Vraag me af of er meer te leren valt van LSD in vergelijking met 2C-E (28mg). Vind 2c-e trips altijd vrij heftig en confronterend, maar ik kan het nog wel sturen zegmaar, ik hoor om mij heen dat dat met LSD minder kan. Kan jij dat bevestigen? Bedankt voor het delen van je verhaal!"
"X probeert een overzicht van zijn leven te scheppen X zit helaas op dit moment aan de pep en geeft een vertekend beeld van zichzelf waarvan hij zou willen dat het zo is X kan beter nuchter zijn leven bekijken en er een veel eerlijker beeld over maken, dat weet hij zelf ook maar hij vind het zo fijn als hij pep opheeft om zo'n verhaal neer te knallen"
"Je zegt op het begin: er heersen grote taboes over heroine. Dat blijkt juist in jou ervaring wel mee te vallen, leuk en aardig dat je nu kunt zeggen dat je heroine gebruikt hebt, maar laat dit geen aanwakkering zijn voor gasten van 15 jaar hier op het forum, zie het al weer voor me hoe dat gaat hier. Het feit dat je je helemaal afsloot voor de buitenwereld vind ik best bizar, dat zelfs je vrienden niet meer meetellen. Je vertelt dat je veel wilskracht nodig had om niet weer te gebruiken, je hebt geluk gehad, als je toevallig net een kutperiode in je leven had gehad had je misschien toch wel weer gehaalt of kijk je hier zelf anders tegen aan? Btw wel interessant en eerlijk verhaal ."
"Tegek verhaal, ik kan zelf niet meer klaarkomen dus kan uuurreeen doorgaan en het voelt zo fijn samen heerlijk! Leuk om te lezen!!"
"Ik vind het een heel heftig verhaal, je reacties op anderen geven mij een verdrietig gevoel. Je eerlijkheid over je gebruik vind ik heel erg knap, zeker gezien de reacties. Hou ons op de hoogte en hou je eerlijkheid vast."