Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer XTC/MDMA

1ste keer XTC/MDMA

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WhizzleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn report gaat over mijn ervaring van een goede 2 maand geleden op het Dour festival in België.

De 3de avond van het festival besloot ik maar voor het vertrekken naar de weide een deeltje van mijn mdma op te drinken, hoeveel mg ik gedronken heb, weet ik niet, heb er ook niet zoveel verstand van. Vieze nasmaak, maar goed, ik had het er voor over, ik had al goede verhalen gehoord van vrienden over mdma.

Onderweg van de camping naar de festivalweide voelde ik nog niets speciaals, eens aangekomen op de weide wou mn vriend eerst een pakje sigaretten kopen. Hij stond zo'n 5 minuten aan te schuiven en toen hij terug bij mij was begon ik me wat naar te voelen, het grote witte licht begon te schitteren en er was plots veel meer volk, zo leek het althans.

We besloten dan maar om naar een of andere tent te gaan waar een DJ aan het draaien was, Djedjotronic geloof ik op dat moment.. Eens we redelijk vooraan stonden sloeg het toe...

WOAAAAAAAAAAM!

Ik voelde me op een fractie van een seconde ongeloofelijk goed in men vel, ik begon naar iedereen te lachen en begon uitbundig te dansen, een onbeschrijfelijk gevoel...

Na een half uurtje wou mn vriend eventjes naar buiten gaan om wat te relaxen, ik wou eerst niet omdat ik het daar te geweldig vond in die tent, maar goed, ik ging mee

We zaten buiten op de grond en ik voelde me nog steeds f*cking goed in mn vel, ik wou iedereen wel kussen.. ik zei nog tegen mn vriend toen "dude, ik wou dat ik me altijd zo voelde"

Na zo'n 10 minuten draaide de man voor ons zich om en hij kwam naast me zitten, hij was een fransman, aangezien ik geen reet van frans kan, begonnen we te converseren in het engels, wat vrij goed lukte, ik vond het geweldig praten met die kerel, tot ik begon aan te voelen dat hij een homo was, hij begon mn hand vast te nemen, op het eerste zicht vond ik het niet zo erg, maar toen hij aantastelijker werd vroeg ik hem toch om te stoppen, ik vroeg het heel vriendelijk wat ik normaal niet zou doen.. Hij had een vriendin bij zich die er redelijk wasted uitzag.. die begon ook wat aan mij te komen, ze legde haar hoofd op mijn benen en begon me te aaien.. dat vond ik helemaal niet zo erg..

Ondertussen zat mn vriend mij maar bizar aan te kijken terwijl ik daar tussen die 2 weirdo's zat maar ik vond het best nog leuk.

Toen nam ik maar afscheid van het duo en ging een cola bestellen, en terwijl ik stond te bestellen keek ik de hele tijd naar een meisje achter de bar, ik vond het prettig om te staren en toen ik merkte dat ze begon te blozen begon ik het nog prettiger te vinden.
Na het lange staren kreeg ik eindelijk mijn cola..

Mn vriend zei me toen dat hij wat moe was enzo en dat hij terug naar de camping wou, dus liet ik hem gaan en belde vrienden op die ook op dat festival waren en waarvan ik weet dat ze ook regelmatig slikken.

Eens ik ze ontmoet had gingen we samen naar een of andere tent, ze vertelden me dat ze net 10 minuten geleden hun pilletje geslikt hadden en ik zei dat ik ook van plan was om mijn pilletje te slikken, het waren witte Mitsubishi's.
We stonden goed te dansen en ik merkte dat hun pilletjes begonnen in te slaan, we stonden samen heerlijk te dansen en te genieten.

Toen besloot ik ook mn pilletje te slikken, ik merkte er eerst niet veel van, maar na 30 minuten begon ik het toch wel te voelen, de lichten flitsten van de ene kant naar de andere kant, ik bleef maar dansen en ik voelde me geweldig en de muziek was heerlijk!

Toen gingen we na een uurtje eventjes naar buiten om een joint te roken, ik zat op de grond en ik was nog steeds aan het meebewegen op de muziek van een of andere tent.

We zaten er 5 minuten en ik keek eventjes achter mij en ik zag plots zo'n 100 kampeertentjes, ik draaide me weer om en ik dacht van 'wtf, dit kan niet' ik draaide me opnieuw om en ze stonden er nog steeds... Ik vroeg aan mn vrienden wat die tenten daar deden maar ik zag aan de uitdrukking van hun gezicht dat ik de enigste was die dat zag.. ik keek nogmaals achter mij en ze stonden er inderdaad niet meer... maar vanaf dat moment zag ik overal wel kampeertentjes staan, vooral in de schaduw van mensen... ik besefte dat ik lichtjes aan het hallucineren was..

Toen we weer naar binnen gingen om te feesten voelde ik aan dat er weer zo'n tentjes achter mij stonden, en toen ik omkeek stonden er ook.. binnen in de tent waar een dj aan het draaien was.. Ik besefte dat ik aan het trippen was dus vond ik het best wel prettig om dat eens mee te maken. Ik voelde me nog steeds heerlijk en ik stond nog hard te dansen, ik begon meerdere dingen te zien.. Alle mensen met een bril hadden het gezicht van eenzelfde aziaat, het was best vreemd maar wel enorm grappig. Ik had ook moeite om mijn vrienden in het oog te houden, ze stonden op 1 meter naast mij maar ik deed er 5 minuten over om ze effectief terug te vinden. Toen ik ze uiteindelijk terug zag staan voelde ik me vreselijk dom maar ik moest er wel om lachen..

Na zo'n 4 uur dansen begon het wat uit te werken en ik besloot naar de camping terug te gaan..
In de verte zag ik een groot wit licht dat enorm scheen, daar moest ik heen want dat licht stond net aan de ingang van de camping, eens ik het licht naderde was ik helemaal mij oriëntatie kwijt, want ik had de verkeerde ingang van de camping genomen..
Toen keerde ik rustig terug en nam ik de correcte ingang van de camping waarna ik veilig in mijn tentje kon liggen en slapen! Het draaide nog wat toen ik in mijn tent lag maar na 5 minuten lag ik al heerlijk te slapen :)


Dit was mijn eerste tripreport

hopelijk heb je er wat aan!

:grin:
:xtc:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koesteren die eerste keer, it's magic! :hearteyes:

Leuk report!
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Whizzle zei:
Ik had ook moeite om mijn vrienden in het oog te houden, ze stonden op 1 meter naast mij maar ik deed er 5 minuten over om ze effectief terug te vinden. Toen ik ze uiteindelijk terug zag staan voelde ik me vreselijk dom maar ik moest er wel om lachen..
Klik om te vergroten...

Doet me enorm denken aan mijn eerste keer! Goed report, leest lekker weg :).
Ik was helemaal vergeten dat ik ook nooit m'n vrienden kan herkennen, ookal staan ze pal naast me. Soms lijkt ieder mens gewoon hetzelfde of geloof je van jezelf gewoon niet dat ze naast je staan (terwijl je al zo lang aan 't kijken bent waar ze nou zijn) :hearteyes: :hearteyes: . Ik kan me ook echt helemaal rotlachen om mezelf als ik aan het shinen ben!

Je hebt Dour goed uitgekozen voor je eerste keer, koester 'm, hou er voor je volgende keer lekker 3/4 maandjes tussen. Dan kan het weer net zo knallen als toen.
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk reportje, netjes geschreven. :wink:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tof report, mijn eerste keer was ook Dour dit jaar :rock: :hearteyes: :xtc:
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh yeah, first time X, :hearteyes:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi report :)
Heb zelf dit jaar voor t eerst op druk terrein (Lowlands) x gedaan wat geen succes was, veels te veel impulsen en alsk van de India waar DnB was naar t toilet wou voor water kwam ik langs de hamburgerkraam.. :kots:
Toen dus maar naar de camping gegaan..Wat dan wel weer goed beviel ("ik loop de hele avond rondjes elk rondje is anders vind je dat raar?!? :hearteyes: )

Maarrrr ben dus geloof ik toch meer liefhebber van Lekker thuis met een paar vrienden :)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#8
Keer op keer mensen die bij zo'n report -die ik overigens leuk vind om te lezen- comments geven als:
-"1e keer was bij mij ook geweeeeldig!"
-"Ik krijg na het lezen van jouw report zin om het weer eens te gaan doen."
-"Eerste keer X was echt :hearteyes: "

Feit is...én blijft, dat drugs slecht zijn.
:)
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk report!

De eerste keer XTC is een bezondere ervaring. :wink:
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
drain bamage zei:
Keer op keer mensen die bij zo'n report -die ik overigens leuk vind om te lezen- comments geven als:
-"1e keer was bij mij ook geweeeeldig!"
-"Ik krijg na het lezen van jouw report zin om het weer eens te gaan doen."
-"Eerste keer X was echt :hearteyes: "

Feit is...én blijft, dat drugs slecht zijn.
:)
Klik om te vergroten...
Wat wil je daar nou in hemelsnaam mee zeggen?
De eerste keer is niet geweldig omdat het slecht voor je is?
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#11
Technofanaat zei:
drain bamage zei:
Keer op keer mensen die bij zo'n report -die ik overigens leuk vind om te lezen- comments geven als:
-"1e keer was bij mij ook geweeeeldig!"
-"Ik krijg na het lezen van jouw report zin om het weer eens te gaan doen."
-"Eerste keer X was echt :hearteyes: "

Feit is...én blijft, dat drugs slecht zijn.
:)
Klik om te vergroten...
Wat wil je daar nou in hemelsnaam mee zeggen?
De eerste keer is niet geweldig omdat het slecht voor je is?
Klik om te vergroten...
Gewoon een grap als kritische noot verpakt. :tearsofjoy:

Mijn eerste keer E was erg fijn. Een ervaring om nooit meer te vergeten. :)
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb je dan niet zo alles wille voele en aanraken onder MD ?? dat alles zo geweldig lijkt,, die brandende gevoel in je borst, 1 liefde voor alle mensen die rondom je staan te trippe .. Dour was btw fééstje dit jaar!!!
C
CurunirLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wauw, ja, lijkt wel een beetje op mijn eerste mdma ervaring.

Een allesoverstijgend gevoel van liefde...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."