Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZolpidem 20 mg, good night.

Zolpidem 20 mg, good night.

13 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo :wave:

Ik las laatst op het forum over iemand die zolpidem heeft gebruikt en daar flink van ging hallucineren, dit klonk meteen al interessant voor mij en ik wou vrij graag beleven hoe dat was.
Ik had al een beetje het geluk dat ik zelf al niet echt super lekker slaap, dus naar de dokter gaan en het recept krijgen was geen probleem. 10 stuks van 10 mg kon ik mee krijgen, nou doe maar dan. Even later de zolpidem opgehaald, [Modknip]Prijs verwijderd[/modknip]
Nou vooruit dan maar. Eenmaal thuis aangekomen was ik direct van plan het 's avonds te proberen. Normaal bord met avond eten opgepeuzeld en een uurtje of 2 gewacht.

20 uur: Inname.
Laat ik maar beginnen met 10 mg, pilletje eruit, glas water vullen en Hup naar binnen. Gezonde zenuwen en ben maar om te wachten een paar tripreports gaan nalezen van zolpidem.

20:15
Plots merk ik op dat mijn zicht een beetje begint te bibberen! Yes het werkt! Ook merk ik dat mijn motoriek dramatisch is verstoord en mijn evenwicht ongeveer net zo slecht is als dat ik 12 bier in mijn keel heb gegoten. Verder qua gevoel voel ik me een beetje aangeschoten, maar 'thats it'.

20:45
Is dit het? Wat ik net beschreef om kwart over acht, zo voel ik mij nog steeds! Ik ben trouwens ook de hele tijd een beetje slaperig geweest maar dat is logisch met slaapmiddel, maar ik kon me der goed tegen verzetten. Ik besluit nog 10 mg bij te nemen omdat ik hier niet veel aan vind.

21:30
Alles voelt een beetje vaag aan, maar veel meer dan ik om kwart over 8 voelde is het ook niet. En hallucineren? Nee, zeker niet. Het enige wat ik heb opgemerkt is dat de letters van ondertiteling op de tv een beetje wazig zagen net alsof je traan ogen heb. Saai zeg!

22:00
Nou ik ben maar mijn heerlijke bedje ingekropen.

7:00
Wakker gemaakt door de wekker, ook dit was niet zoals in vele trip reports dat ik heerlijk helder en uitgeslapen ben opgestaan. Eerder een beetje wazig omdat ik probeerde te herinneren wat er gister avond was gebeurd. Dit duurde wel een half uurtje voor ik alles weer wist, maar toen stapte ik teleurgesteld de douche in omdat ik erachter kwam dat er helemaal niks gebeurd was gisteravond.


Nou achteraf gezien.. Tja wat moet ik hier nou mee? Zou het liggen omdat ik het niet op lege maag deed? Of omdat ik bijna alleen maar achter mijn computer zat? Heb ik er teveel van verwacht? dat kan toch ook niet want ik lees in alle tripreports dat ze van alles zien bewegen en verschuiven! Maar ik zag niks! Ben ik er misschien niet gevoelig voor? Het als een blok in slaap vallen viel trouwens ook wel mee. Het duurde nog een minuut of 10/15 voor ik sliep wat ik toch redelijk veel vind voor 2 slaap tabletten! Doe ik iets fout?
Laat het maar horen.
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Twee zolpidem is niet al te veel. Je hebt er mijns inziens ook weinig aan als je meer neemt want je herinnert je dan de volgende dag hoogstens een paar vlaagjes.

Ik denk dat het effect als je wakker blijft te vergelijken is met dat van slaapwandelen. Tripervaringen waar sommige prikkers over spreken heb ik er nooit van gehad, hallucinaties wel. Maar wat heb je aan ervaringen die je je ietsje later maar hooguit voor 3% herinnert?

Zolpidem is goed om mee in te slapen, als drug is het de moeite helemaal niet waard en het kan indirect ook erg gevaarlijk zijn want je weet bij een hogere dosis echt niet meer wat je doet. Je kunt iets op het fornuis zetten om op te warmen en het dan compleet vergeten tot de volgende dag, roken en daarbij in slaap vallen en je moet onder invloed al helemaal niet het idee krijgen om de straat op te gaan of achter het stuur te gaan zitten. Die laatste dingen heb ik nooit gedaan maar je loopt dan grote kans om op een geheel onverwachte plek wakker te worden en zult in het verkeer niet alleen jezelf in gevaar brengen.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan wel degelijk trippen van zolpidem. Het is ook nog maar je eerste ervaring, tijd genoeg om wat dieper te gaan :wink: Mijn eerste keer was ook heel raar en onaangenaam.

Ik zou zeggen: op een nuchtere maag 2 stuks en als die inkicken nog eentje bijnemen. Je kan ook 3 nemen als je lekker die-hard wilt gaan.

Focus je niet teveel op het effect, het is leuker als het er ineens is (dus geen te hoge verwachtingen hebben).

Neem de pillen tijdens dat je iets aan het doen bent. Ga eventueel een wandeling maken. Met een beetje muziek en een jointje perhaps. Dan is het zeer aangenaam als je ze ineens voelt inslaan. Als je van 3 nog niet tript dan weet ik het ook niet meer :wave:

Lachen dat je naar je dokter bent geweest trouwens :P

Succes!
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe voorzichtig aan met slaapmiddelen, als je teveel neemt kan het zo zijn dat je nooit meer wakker wordt
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Areyouexperienced? zei:
Je kan wel degelijk trippen van zolpidem. Het is ook nog maar je eerste ervaring, tijd genoeg om wat dieper te gaan :wink: Mijn eerste keer was ook heel raar en onaangenaam.

Ik zou zeggen: op een nuchtere maag 2 stuks en als die inkicken nog eentje bijnemen. Je kan ook 3 nemen als je lekker die-hard wilt gaan.

Focus je niet teveel op het effect, het is leuker als het er ineens is (dus geen te hoge verwachtingen hebben).

Neem de pillen tijdens dat je iets aan het doen bent. Ga eventueel een wandeling maken. Met een beetje muziek en een jointje perhaps. Dan is het zeer aangenaam als je ze ineens voelt inslaan. Als je van 3 nog niet tript dan weet ik het ook niet meer :wave:

Lachen dat je naar je dokter bent geweest trouwens :P

Succes!
Klik om te vergroten...

Lets try this one out. Bedankt ik laat binnenkort in dit topic weten hoe het is gegaan.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#6
En?

Al zwaar liggen trippuh :P
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nope :( Zelfde effect als tripreport alleen dit keer gekotst en veel meer stukken vergeten.
Ik heb Project zolpidem opgegeven. Ik heb er nu nog een paar liggen voor als ik ECHT niet kan slapen :grin:
J
JambekLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb 10 zolpidem ingenomen en ik heb er geen goed gevoel van gekregen want er gebeurde helemaal niets :exclamationquestion:
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier wel een keer goed getript op Zolpidem, ik was toen net 16 en gebruikte het slaapmiddel om te kunnen slapen, niet om te trippen. (Had toen nog nul ervaring met drugs dus had geen idee wat me overkwam)
Heb de horror nacht van m’n leven gehad, hallucinaties, waanbeelden, geluiden horen die ik niet wou horen en ga zo maar door.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jambek zei:
Ik heb 10 zolpidem ingenomen en ik heb er geen goed gevoel van gekregen want er gebeurde helemaal niets :exclamationquestion:
Klik om te vergroten...

Wat ben jij dom bezig! Gelijk 10 stuks naar binnen gemikt en dit doodleuk vertellen op een forum?? Mooi voorbeeld ben jij voor jongeren die hier serieus op zoek gaan naar informatie en dan dit tegenkomen!
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Wat ben jij dom bezig! Gelijk 10 stuks naar binnen gemikt en dit doodleuk vertellen op een forum?? Mooi voorbeeld ben jij voor jongeren die hier serieus op zoek gaan naar informatie en dan dit tegenkomen!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat hij 10mg bedoeld want na 100mg kan het niet zijn dat er niks gebeurd.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
SuperSilverHaze zei:
Ik denk dat hij 10mg bedoeld want na 100mg kan het niet zijn dat er niks gebeurd.
Klik om te vergroten...
Dat lijkt mij ook. Klopt dat @Jambek ?

Lijkt me goed om voortaan helder te communiceren over de hoeveelheid die je neemt @Jambek zodat er geen verkeerde verwachtingen ontstaan bij lezers die nog onbekend zijn met dit middel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Natozlato zei:
Wat ben jij dom bezig! Gelijk 10 stuks naar binnen gemikt en dit doodleuk vertellen op een forum?? Mooi voorbeeld ben jij voor jongeren die hier serieus op zoek gaan naar informatie en dan dit tegenkomen!
Klik om te vergroten...
Nou nou zeg, rustig. Dat kun je ook op een normale toon vertellen.
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zolpidem nemen en hierop wakker blijven vind ik nog wel lekker. Gebruik meestal gewoon 1pil van 10mg, soms anderhalf (15mg) en een keer heb ik 20mg genomen. Krijg hier toch lichte vorm van hallucinaties van, ook is alles zowat vloeibaar en minder scherp qua beeld, maar lijken tapestries die op muur en plafond hangen plots 3D, lijken dingen dichter dan ze werkelijk zijn, vloeien dingen wat in elkaar. Ook heb ik al soort van gedaante/schim gezien en zie ik soms dingen vliegensvlug langs mij in de zetel of voor mij op de grond passeren.
Lichamelijk tja, voelk mij dan zeer wankel op de benen staan, echt wankelen als je ff gezeten hebt en dan vb nr wc gaat, coördinatie is totaal weg en paar x bijna omgevallen.
Wat me wel opvalt, is dat het vrij makkelijk is om erop wakker te blijven, ogen vallen geen enkel moment echt toe fzo, ik moet niet kei hard moeite doen. Dacht echt dat je bepaalde fase door moest komen, dat de moeheid echt serieus zou opzetten, niet dus.
Als slaapmiddel werkt het nog maar zwakjes voor mij en ja ik gebruik nooit langer als 3 dagen achtereen en minstens 2 dagen ertussen.
Dus ben wel fan van dit middeltje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."