Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toch maar een piepklein lijntje speed... Moet nachtje doorstuderen... :P"
"acidboy zei: ^oeps, beter niet door de wc dus? OT: wietje maar weer. Klik om te vergroten... Nee... toch maar niet! Had nog bijna een volle lijn keta te pakken, omdat ik me vergiste in t zakje... was zo platgestampt dat ik t haast niet meer herkende ... Gelukkig dat ik nog even goed keek, anders had ik mn tentamen wel kunnen vergeten"
"boels zei: daarstraks stuk of 3 Raketeke's (220mg MDMA) dan paar pottekes LIQIET en nu nog verder PEP... en aant wachte op vloeibare KET... grtz Klik om te vergroten... Zo ik dacht dat ik goed bezig was geweest vannacht ... ON: Veilig aan de koffie"
"Al een maand + een week helemaal niks!!! Hoezee!! Morgen daarentegen zal het weer een dolle avond worden, ik kan de hele week al aan niks anders meer denken..."
"Alcohol en coke, en een heel klein beetje ketamine Grandioos aan t genieten van muziek"
"Heftig verhaal man.... Klasse dat je zoveel energie en tijd in haar stopt, dat laat wel zien dat het van jou kant duidelijk wel echte liefde is, er zijn maar weinig mensen die met een verslaafde kunnen/willen leven... Toen ik je verhaal las zat ik steeds te denken: wat is eigenlijk echte liefde? In mijn ogen is het geen uitzondering dat mensen bij elkaar zijn, om de simpele reden dat het wel lekker makkelijk is. Of in ieder geval beter is met iemand, dan alleen. Triest inderdaad, maar ik zie het in mijn omgeving veel gebeuren. Nu is het dus voor veel mensen sowieso al lastig om uit te maken of iets echte liefde is, in jouw geval lijkt het me nog een stuk moeilijker. Persoonlijk denk ik dat verslaafden zeker in staat zijn om van iemand te houden, maar als het er echt op aankomt staat het middel op nummer 1... Dat is erg pijnlijk, maar doet in principe niks af aan het niveau van liefde. Toch raad ik je aan om wat afstand van haar te nemen, emotioneel gezien. Het is niet gezond voor jou om je teveel in haar wereld en problemen te storten. Je moet ervoor zorgen dat jij de hoofdrolspeler blijft in je eigen leven. Pffff, lastig...... heel veel sterkte ermee........"
"Wij gebruiken juist graag samen grote hoeveelheden en mooie combinaties drugs Zo hebben we elkaar ook leren kennen. Maar als het echt te gek wordt, dan zeggen we het gewoon, en dan is de ander ook altijd meteen weer helder genoeg om goed te reageren. We weten gewoon dat de ander het niet zomaar zou zeggen. :P"
"PaRa[NL] zei: Ik en mijn vorige vriend wisten het niet van elkaar. We rookten wel samen een joint. Maar dat we ook wel wat anders gebruikte vertelden we elkaar niet. Naar een paar maanden kwamen we er pas achter maar nooit samen gebruikt. Klik om te vergroten... Haha dat is tof!"
"Ik haal dit topic maar even naar boven... Mijn vriend wil het uitmaken als ik nog langer drugs gebruik. Dit weekend hebben we nog samen gebruikt, maar nu is hij er zeker van dat hij gaat stoppen. Als ik niet met hem meedoe dan is t over, want hij kan niet stoppen als ik niet met hem meedoe... Eigenlijk wil ik niet stoppen, want ik zie mijn drugsgebruik niet als problematisch. Dat is de manier van gebruiken van mijn vriend wel. Aan de ene kant wil ik m dus steunen, aan de andere kant wil ik zelf niet stoppen, ook omdat het bij mij een heel ander verhaal is... Ben benieuwd of jullie hier iets zinnigs over te zeggen hebben..."
"je moet gewoon iemand ontmoeten in de drugsscene, ben je gelijk van alle heibel af! (En dan elkaar een ietsiepietsie in de gate houden natuurlijk)"