Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nu al 2 jaar geblowd en ik ken nog altijd maar 5 name ofzo :P Voor mij zijn ze goed als ik er stoned van wordt"
"Frisko zei: Taste zei: Ik heb nu al 2 jaar geblowd en ik ken nog altijd maar 5 name ofzo :P Voor mij zijn ze goed als ik er stoned van wordt Klik om te vergroten... namen aan planten geven Klik om te vergroten... ??? Namen zoals Amnesia,... enzo"
"MetaalKonijn zei: 4-5 joints per gram. Hele grammen d'r in is ook weer teveel van 't goede. Klik om te vergroten... zoveel. Ik doe iets van een 2-3 jointen per gram"
"Als ik blow voor dak ga fitnesse hebbek na 10 min al zin om te stoppe :P"
"Droge mond is vervelend maar als je drinken bij hebt is dat niet erg. Soms vind ik een joint wel vies smaken, zeker als ik net heb gegeten. Das best iritant"
"Paraffine in hasj, glas in wiet. Waar gaan wa toch naartoe"
"een paar keer in de week. Ik moet het nog met zakgeld doen dusja"
"50 % van beiden"
"Is soms wel normaal denkik angstaanvallen. Vooral als je niet zo gewoon bent van te smoren. Ik zat vroeger eens te smoren met mn maten in een oude schuur. Er stonden een paar muren en 1 trap. Ik zat boven op die trap en ineens liep ik er snel af omdak ik d8,bang was dat hij ging inzakken :P"
"Johannes de Tripper zei: De tijd is het beste medicijn. Klik om te vergroten... inderdaad"