#1
Ik twijfel namelijk heel erg met elrow in eindhoven week later.
Zaterdag. Melodic is me te mild na afgelopen ADE, daar heb ik voorlopig geen zin in.Voor de duidelijkheid: Cirque Mystique biedt twee dagen, de eerste dag techo (stevigst) en de tweede dag melodic (nog steeds techno naar ik vermoed).
@Tartarus en anderen: voor de zaterdag of de zondag ?
Ik denk dat je dat verkeerd leest.@Tartarus , hoop dat je op Melodic toch wel een fijne avond had.
Wellicht klinkt het als WOKE omschrijving voor mij, maar ik vind alle tecjno deelstromingen leuk.
Alleen weet ik wel waarmee ik het op een avond als single meer dan wel minder naar mijn zin heb. Mijn tendens om altijd te laat uit huis te gaan en dan ter plekke te merken dat ik alweer geen oordopjes bij me heb (geïmproveerrde toiletpapier blokkertjes in mijn oren).
Ook al heb ik 5 goede festival setjes thuis liggen, plus 40 setjes 35Db slaapoordopjes.
MAW, ik liet me afschriken voor de techno special terwijl die mogelijk wat rustiger is dan mijn Rotterdamse Psychedelic altermatief.
Melodic is een mogelijkheid om psychedelica te gebruiken (wat ik wil proberen). De techno versie duwt meer richting 4-FMA, en dat duurt dan net te kort.
Leuke line-up op Wonderland! Geniet er vanUpdate;
Had toch niet meer lang nodig, ik ga voor wonderland. Bijna uitverkocht ook dus snel tickets scoren. Helpt toch echt om zelf alles op een rijtje te zetten lol
Zijn hier nog leden die daar ook zullen zijn?
Dank voor de reacties.
ik twijfel nog enorm tussen
- 11 november wonderland
- 25 november cirque mystique
- 2 december elrow eindhoven
wie kan mij helpen 😂 ik heb ff laatste zetje nodig haha.
wonderland line up spreekt mij meer aan en is al lekker dichtbij, heb ade al moeten missen dus kan ik snel weer met de voetjes van de vloer.
cirque mystique spreekt me eigenlijk mij minst aan, mystic garden zelf lijkt me super leuk en wil ik volgend jaar de zomer editie van bezoeken.
elrow ben ik vorig jaar met ade geweest en was super leuk, alleen is 2 december weer iets verder weg, klinkt overdreven he 😂
Tja als ik zo dit neerzet dan lijk ik zelf al mijn keuze te gaan maken. Maar toch benieuwd naar andere ervaringen!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."