Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In de ts wordt er gesproken over 4f-Ritalin en vervolgens wordt er geantwoord met 2f-mph. Wat is wat? Voor een leek zoals ik met die termen is dat hartstikke verwarrend. Want ik weet niet of die 2f-mph dan de 4f-ritalin is of de Methylfenidaat HCl 1A Pharma."
"200 is naar mijn mening te veel, tenzij je gewicht dat toelaat. 120 / 80 lijkt me een betere verdeling. Lees eens oude topics door met betrekking tot deze vraag. Daar valt genoeg in te lezen."
"Droog of nog vochtig pep? Ik had mijn pep gisteren gedroogd maar niet genoeg, kwam ik vandaag achter. En het is tussen de 0 en 200mg. Misschien zelfs meer. Of minder."
"snuifsessies zei: Zelfs kleine slokjes lukt niet bij haar gek genoeg. Zelf drink ik meer dan genoeg tijdens zo’n avond en nog steeds krijg ik moeite met plassen haha. Mijn maag zet op doordat er erg veel lucht in blijkt te zitten. Net onder de borst. Uiteindelijk staat er erg veel druk op. Klik om te vergroten... Ik raad haar aan te beginnen met een kwart glas water te drinken om de kwartier en dan verminderen naar slokjes om het half uur om de keel gesmeerd te houden."
"Je dip wegdenken, niet geloven in de dip, aan blije vrolijke dingen denken. Eet een banaan, drink veel suikerhoudende producten indien geen bezwaar en doe vooral wat je op andere dagen ook zou doen. Ik kom nu nog steeds down van verschillende stimulanten van afgelopen paar dagen, ben beetje duizelig door het te weinig eten maar ik laat me niet gek maken. Een dip zit tussen je oren. Accepteren dat het er is en er in geloven dat het je niet van je stuk kan brengen is het halve werk."
"Ik slaap van nature al slecht en heb door nare ervaringen in de omgeving met slaappillengebruik er bewust voor gekozen om ze zelf nooit te gebruiken."
"Kom even terug als je weer nuchter bent. Ik ben benieuwd of je dan nog steeds hetzelfde denkt over je ogen. Ik hoop jammerlijk van harte dat je je vergist en je sparkle weer terug is."
"Bankpapier. Daar blijft niets aan kleven. En daarna in een zakje"
"MR_CHIP zei: kan aan mij liggen maar ik kan geen kaas maken van de redenen waarom ze dingen op soms absurde manieren doen Klik om te vergroten... Dat je het al probeert te begrijpen is op zich bewonderenswaardig."
"Laat het testen."