Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Alcohol Weed XTC MDMA Cocaïne Speed 4/MMC 2CB Alprazolam Ketamine"
"Vroeger in bed kruipen, dus ook vroeger uit de veren. Geen nachtjes door meer. Startende morgen tot en met ... zeker na oudjaar."
"Mindless zei: Heb het jaren geleden geprobeerd (niet Tinder) en een paar dates gehad maar vind het persoonlijk echt niets dat hele datingsite gebeuren. Klik om te vergroten... Datingsites zijn ook niet mijn ding. Al zal het voor anderen dan weer de perfecte manier zijn. Een partner willen kan een obsessie worden. Er naar op zoek gaan, met specifieke verwachtingen. Op Tinder biografie's staan er soms al een hele waslijst aan verplichtingen. Sommigen MOETEN bv. een partner HEBBEN voor een bepaalde leeftijd. Iemand willen die hen lief en leuk vindt, het verlangen dat iemand om hen geeft. Soort van stimulans voor hen eigen leven compleet te maken en hun zelfvertrouwen op te krikken. En dan meerdere malen op date gaan per week. Of via datingbureaus. En wanneer ze dan geen succes boeken, kunnen ze heel wanhopig worden om iemand te vinden, en denk ik heel ongelukkig worden. Heeft niets meer met liefde en passie te maken, vind ik persoonlijk. De liefde verschijnt in het onverwachtse. Is dat volgende week, binnen 5 maand of binnen 5 jaar. Ik laat het op me afkomen. En niet bang zijn om alleen te zijn. Don't shoot me, er zijn sowieso andere overtuigingen."
"Glaasje plat water. Uit de Amerikaanse koelkast, lekker fris gekoeld!"
"Dirkjan zei: Het grote probleem met lang wakker zijn, waar ik absoluut over kan meepraten, is dat je niet doorhebt hoe krankzinnig je wordt. Het is namelijk nooit overduidelijk dat je je verstand aan het verliezen bent en je raakt letterlijk psychotisch. Het is iets wat ik vaak zelf ook gedaan heb dus ik probeer mezelf niet beter te praten, maar ik wil je alleen adviseren dit niet te doen. Klik om te vergroten... Correct. Je geheugen wordt onbetrouwbaar, je gedachten verlopen moeizaam, inschattingen en keuzes maken gaan slechter. En vaak heb je het inderdaad niet eens door. “voel me prima, niets aan de hand.” Not."
"Ik heb deze nacht 0,25mg Flunitrazolam geslikt. Mijn ervaring met benzo’s is ‘miniem’. Lees: 0,5-2mg Alprazolam, 3-6mg Bromazepam en 1mg Etizolam. Ondertussen ook al een jaar geleden dat ik deze sporadisch gebruikte. Het effect was telkens wat ik ervan verwachtte; rustig worden en in slaap vallen met een goede nachtrust. Dag nadien fris en geen last. Na wat opzoekwerk heb ik rond 1:00 deze nacht 0,25mg Flunitrazolam geslikt. Na een uur werd ik heel even suf. Van korte duur, voor de rest geen merkbaar effect ervaren en heb nadien nog uren wakker gelegen. Deze morgen wakker geworden om 10:00. Voel me moe/suf en men benen voelen zwaar aan. Meh."
"Kan hier volledig inkomen. Love it. Echter, let op met het goedje. Heb het een tijd regelmatig gebruikt en dit werd snel dagelijks. Voor mij persoonlijk is het verslavend. Had ik het liggen, was het op. Bingen tot in de ochtend not giving a F, rechtstreeks naar het werk. Zorgeloos. Hield er ook geen kater op na. Uiteraard na een periode van weinig slaap was ik brak en oververmoeid. In regelmatig gebruik en grote hoeveelheden kan het je dus fysiek en mentaal slopen. Maak er best geen gewoonte van. Zeker niet functioneel. ‘Eentje voor de shift kan geen kwaad, knallen maar.’ Op einde van de shift werd dat ‘eentje’ toch wel minstens 10. Dit is uiteraard een persoonlijke ervaring. Om nog maar te zwijgen over 4-MCC... Goodnight!"
"Maar ik kan dus inderdaad wel volledig inkomen in het 'therapeutische aspect'. Alles voelt goed aan en je begrijpt elkaar zeer goed. Perfecte harmonie samen. Tof te horen dat jullie zijn uitgesproken. Maar zal het dan bij deze ene keer blijven? Of ga je telkens wanneer je een confrontatie/conversatie aan wilt gaan met je vriendin m.b.t. jullie relatie 3-MMC gebruiken? Ik denk dat daar het gevaar zit. Is trouwens een van men eerste echte reactie's op topics Hopelijk heb je hier wat aan."