Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC in de ochtend

XTC in de ochtend

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
Fredje rookt groentjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sup broskis

Dus ik wou deze vakantie zeker nog eens xtc doen enzo misschien zelfs met een vriend van me als hij me nog optijd stuurt dat ie zin heef.

Maar ik vroeg me af of het een goed idee is om bv in de ochtend 11u al een halve doodskop xtc te pakken of wacht ik best wacht tot de avond/nacht waardoor mn slaapschema wel naar de klote zal zijn?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fredje rookt groentjes zei:
Sup broskis

Dus ik wou deze vakantie zeker nog eens xtc doen enzo misschien zelfs met een vriend van me als hij me nog optijd stuurt dat ie zin heef.

Maar ik vroeg me af of het een goed idee is om bv in de ochtend 11u al een halve doodskop xtc te pakken of wacht ik best wacht tot de avond/nacht waardoor mn slaapschema wel naar de klote zal zijn?
Klik om te vergroten...
Kan in principe gewoon hoor maar ik zou dan liever in de middag xtc nemen ipv de ochtend haha
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fredje rookt groentjes zei:
Sup broskis

Dus ik wou deze vakantie zeker nog eens xtc doen enzo misschien zelfs met een vriend van me als hij me nog optijd stuurt dat ie zin heef.

Maar ik vroeg me af of het een goed idee is om bv in de ochtend 11u al een halve doodskop xtc te pakken of wacht ik best wacht tot de avond/nacht waardoor mn slaapschema wel naar de klote zal zijn?
Klik om te vergroten...
Ik zou toch minimaal wachten tot na twaalven. Anders is het zo vroeg uitgewerkt, en dan moet je nog de rest van de dag in je eigen kater liggen. Niet heel fijn
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb het vaker in de ochtend gedaan, kan prima. Maar wat @Dirkjan zegt, sluit ik me wel bij aan.

Rest van je dag is naar als het is uitgewerkt
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ochtendstond heeft een halve doodskop in de mond šŸ’€
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Heb het vaker in de ochtend gedaan, kan prima. Maar wat @Dirkjan zegt, sluit ik me wel bij aan.

Rest van je dag is naar als het is uitgewerkt
Klik om te vergroten...
Of geweun in de comedown derest van de dag aan de g en wiet? Waarom zou je een kater beleven als je die gewoon kan verdoven? 😊

(Deze fuckedup mindset heeft mij verslaafd gemaakt šŸ˜… Don't try this at home kids)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
Of geweun in de comedown derest van de dag aan de g en wiet? Waarom zou je een kater beleven als je die gewoon kan verdoven? 😊
Klik om te vergroten...
Hahahaha, dat zou ik ook doen maar wilde het niet adviseren šŸ˜€šŸ˜‚
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopemonster zei:
Of geweun in de comedown derest van de dag aan de g en wiet? Waarom zou je een kater beleven als je die gewoon kan verdoven? 😊
Klik om te vergroten...
Op z’n dopemonster, dat kan natuurlijk ook. Ik adviseer ertegen, maargoed, wie ben ik?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Op z’n dopemonster, dat kan natuurlijk ook. Ik adviseer ertegen, maargoed, wie ben ik?
Klik om te vergroten...
Dirkjan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Dirkjan.
Klik om te vergroten...
Ofwel DJ, Dirk, Demolition Dirty, Dirkalicious, the D, Dirkboy, Darkjan, Big Dirk, Dirkus Johannes de III šŸ¤ž

Nu jij. Fred.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Ofwel DJ, Dirk, Demolition Dirty, Dirkalicious, the D, Dirkboy, Darkjan, Big Dirk, Dirkus Johannes de III šŸ¤ž

Nu jij. Fred.
Klik om te vergroten...
Ofwel FK, FredRaket, FerryKrokant, FrituurKoning, FrikandellenFred, FlammkuchenFreddie, FredFredstra
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
FlammkuchenFreddie
Klik om te vergroten...
Dit is een snelle, die gaan we zeker niet knippen āœ‚ļø
F
Fredje rookt groentjesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jongens bedankt voor alle antwoorden. Ik heb besloten te wachten tot vanavond en gewoon de rest van de dag wat dikke blunts te rollen. Ik snap echt helemaal niet meer waar jullie het over hebben met al die namen šŸ˜‚šŸ˜‚.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fredje rookt groentjes zei:
Jongens bedankt voor alle antwoorden. Ik heb besloten te wachten tot vanavond en gewoon de rest van de dag wat dikke blunts te rollen. Ik snap echt helemaal niet meer waar jullie het over hebben met al die namen šŸ˜‚šŸ˜‚.
Klik om te vergroten...
In theorie zou je het beste in de ochtend, 2 uur na je ontbijt beginnen. Je lichaam heeft dan de meeste energie.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fredje rookt groentjes zei:
Jongens bedankt voor alle antwoorden. Ik heb besloten te wachten tot vanavond en gewoon de rest van de dag wat dikke blunts te rollen. Ik snap echt helemaal niet meer waar jullie het over hebben met al die namen šŸ˜‚šŸ˜‚.
Klik om te vergroten...
Ik snap het ook niet. Maar goed dat je ons advies opvolgt. Ik zou zeggen, party-hardy šŸŽ‰šŸ„³

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."