Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wel is mijn trek in eten terug gekomen.Dat is dan weer een voordeel.Gisteren had ik goede afleiding, ik ben muzikant en speel in een koor als accordeoniste. Dat was goede afleiding. Ben na het eten weggegaan en had totaal geen buikkrampen, alleen had ik de hoop, dat ik vandaag niet meer aan de dunne zou zijn.Maar helaas."
"Dag 26 zonder Kratom. Slecht geslapen vannacht en kreeg vannacht flinke pijn in mijn linkerzij. Ben eruit geweest om een paracetamol te pakken en een kopje thee met honing. Werd ook weer wakker met buikpijn, maar na 3 maal gepoept te hebben, was dat aardig over.Ontlasting is nog wat plakkerig, dus nog niet echt vast.Verder nog wat deprie en soms gewoon in de war.Oude pijntjes komen weer terug, maar dat is logisch, als je kratom hebt gebruikt als verdovend middel. De avonden duren ook lang, omdat we gewend waren om laat te eten. Dat is wel even wennen, maar straks worden de avonden weer langer, dus dat zal wel goedkomen. Verleden jaar, toen ik nog flink in gebruik zat, had ik de fut niet meer om er in de avond nog op uit te gaan.Van Kratom wordt je gewoon vreselijk moe en futloos. Ik ga het weer oppakken, gezond eten, vers fruit, muesli, kevir ook weer herontdekt. Verder voorlopig wat extra goede vitamine sublementen. We gaan er weer voor vandaag. Straks fietsen, tijd niet gedaan. Kijken of ik het nog kan.😂"
"Dag 27 zonder kratom, Heb goed geslapen, daardoor goed tot rust kunnen komen. Vandaag lijkt het beter te gaan. Rustig op m'n gemak opgestaan, onbeten met thee en een bruine boterham.Daarna een slap bakje koffie. Daarna een wandeling gemaakt met de hond. Tussen de middag Kevir op met een kiwi en muesli. De vermoeidheid wordt minder, alleen het trillen is nog niet over. Straks weer even fietsen. Heb het idee, dat er vooruitgang in zit.Heb me ernstig zorgen gemaakt over de aanhoudende diaree. Je gaat het dan opzoeken op Google, wat je natuurlijk beter niet kunt doen.😟 Ik ben er zeker van, dat dit de naweeën zijn geweest van mijn overmatige kratomgebruik. Iedere dag dat schuurmiddel door je maag en ingewanden, is niet goed geweest. Toen ik het pas ging gebruiken, vond ik het een fijn middel. Totdat ik het steeds meer ging gebruiken met alle gevolgen van dien. Tot zover mijn dagelijkse update."
"Dag 28 zonder Kratom Het gaat langzaam beter worden. Heb weer een normaal eetpatroon. Alleen tril ik nog wel. Ook nog wel wat warrig, maar merk dat dit wat minder word. M'n stemmingen zijn ook wisselend. Maar we gaan door!!"
"Soulassasins zei: Je doet het goed en je gaat er doorheen komen ,zomaar cold turkey stoppen heb je ballen voor nodig en die heb jij ! Ieder uur zonder kratom is al een overwinning laat staan 27 dagen ,wat een gemeen goedje he en dan gewoon in een winkeltje verkrijgbaar. Klik om te vergroten... Dank je wel.Het is idd gore troep en superverslavend."
"Dag 29 zonder kratom Nog best gauw moe en een ontzettend kort lontje. Chaos in mijn hoofd. Alle pijntjes komen weer terug. Spierpijn vooral. Stevig gewandeld en gezond eten, hou ik voorlopig nog even vol. De regelmaat komt langzaam weer terug. Het trillen is ook nog niet weg. Geduld is een schone zaak."
"Dag 30 zonder Kratom. Mijn handen beven nog steeds. Nog wel wat moe en spierpijn. De spijsvertering gaat goed. Ook gewoon weer gewoon trek in eten. In mijn hoofd nog steeds een chaos. Voorlopig het gezonde eetpatroon maar even aanhouden. Ik sta weer op tijd op. Toen ik nog in gebruik was, lag ik heel lang op bed.Kwam er soms om half 1 pas uit. Nu gewoon lekker op tijd op. Ik ga het zwemmen weer oppakken. Veel wandelen en probeer stress uit de weg te gaan."
"Dag 31 Het beven gaat minder worden.Wel nog veel spierpijn, iets minder chaos in mijn hoofd.Werd wel wakker met een soort buikpijn, maar dat trok later weg.Die buikpijn herken ik, toen ik nog in gebruik was. Werd iedere ochtend wakker met buikpijn, wat ik dan snel ging verdoven met Kratom. Weer gewoon trek in eten en me aan een stamppot gewaagd! Kijk nog wel uit met koffie, maar de regelmaat zit er weer in. Bedenk me nu ineens hoe afhankelijk ik was, van die rommel. Nam het ook overal mee naartoe, onder het mom, dat ik gezonde kruidenthee gebruikte. Blij dat ik ben gestopt nu!"
"Dag 32 Weer wakker geworden met de, voor mij, inmiddels bekende buikpijn. Gelukkig zakt dat na verloop van tijd.Heb dan ook gisteren flink gegeten gisteren en wat gezonde snacks op gisterenavond. Veel last nog van spierpijn, echt gewoon verrot uit bed komen. Het voordeel is nu, dat dit maar even duurt en misschien gaan de jaartjes ook wel meetellen. Straks maar even aan de wandel met de hond. Mijn hoofd is nog steeds chaotisch."
"Piet Zahut zei: Man man man, dat kratom.. wat een ellende wat er allemaal over lees. Ik hoop dat je spoedig van al je klachten af komt. Maar hé, wat top van je dat je dit van je afschrijft. Ik blijf mee lezen! Blijf sterk, zoals je nu doet! Puik werk. 🤍🖤🩶 Klik om te vergroten... Ja, ik schrijf hier iedere dag even een stukje.Voor mezelf, maar ook voor anderen!!"