#1
Je kunt proberen of je wel wat merkt als je een jointje draait met kruiden ipv tabak. Hop, kamille, passiebloem bijvoorbeeld. Ik vind het een stuk prettiger roken dan tabak.Sinds deze zomer hebben we een vaporizer aangeschaft omdat we wel high willen worden maar geen tabak willen roken. Bij mijn vrouw kwam de wiet flink binnen maar bij mij nog steeds niet. Inmiddels na Lemon Haze en Orange Bud ook Wedding Cake geprobeerd maar nada. Ik slaap er goed van maar ik voel niks van het vapen zelf. Ik doe tussen de 0,2 en 0,3 gram in de vaporizer op een temperatuur van 190 of 200 graden. En ja, flink over de longen.
Ben ik immuun voor wiet? Zou jammer zijn. Of kan ik nog iets anders proberen? Ik hoor graag jullie suggesties.
(Maar ik word met de vaporizer ook gewoon stoned)