#1
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, en ben aan het afkicken van Kratom.
Ik heb het 2 jaar gebruikt, maar raakte verslaafd.
Ben nu 13 dagen zonder kratom, maar heb veel klachten nog steeds.
Diaree en weinig eetlust en erg moe.
Ben cold turkey gestopt.
Hoort dit alles nog bij de afkick?
Ik heb het 2 jaar gebruikt, maar raakte verslaafd.
Ben nu 13 dagen zonder kratom, maar heb veel klachten nog steeds.
Diaree en weinig eetlust en erg moe.
Ben cold turkey gestopt.
Hoort dit alles nog bij de afkick?