Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"enTHEOgeen zei: vraag: hoort dit gevoel bij de Salvia of komt het alleen bij een bepaalde dosis voor. zou ik een volgende keer een hoger extract moeten nemen of juist terug naar de bladeren en wachten op die omgekeerde tolerantie? Theo Klik om te vergroten... He, Als je deze tripjes geslaagd vond en je enigszins duidelijk zijn kan je de volgende keer misschien beginnen met een paar kleine kopjes 5x extract en hierna een kopje 10x extract. Of gelijk 10x (of 15x ?) extract kan ook prima hoor, ik vond het iig wel een lekkere warmloper. Als het allemaal heel erg wazig voor je was kan ik je aanraden nog een beetje te spelen met 5x extract. je moet je voorstellen dat het met hogere extracten allemaal veel sneller gaat en intenser is, dit kan het makkelijker voor je maken of juist nog ingewikkelder.. tripse"
"DJzer zei: Kan dit in een smartshop gekocht worden en hoeveel kost dit dan? Klik om te vergroten... ja, veel smart shops verkopen dit wel, bijv. http://www.azarius.nl/smartshop/psychedelics/salvia_divinorum/"
"cuber3 zei: En dit bleef echt langer duren dan ik had gedacht. Ik rookte het rond 3u, en om kwart na 4 waren de hardste effecten wel weg, maar was mijn zicht toch nog steeds merkbaar anders. Pas om 6 uur ofzo was ik weer 100% nuchter zoals ervoor. Ik dacht dat dit maar heel even ging duren, of zijn het de echte trips maar enkele minuten duren en ben je daarna nog een hele tijd wazig? Ik neem aan dat dit de "afterglow" is die ik hier en daar heb horen vallen? Klik om te vergroten... Ja klopt, het keiharde diepgaan duurt met roken niet zo heel erg lang. En het is heel normaal dat je je daarna nogal 'vaag' voelt. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat dat zolang aanhield, zonder dat je enig extract hebt gebruikt. Kan zijn dat je er wat gevoeliger voor bent dan anderen. cuber3 zei: Er is nog genoeg over, dus ik ga gewoon iedere keer wat meer gebruiken tot ik het gewenste effect bereik Klik om te vergroten... Precies, heel verstandig Je kan ook thee zetten van die bladeren of kauwen, je hebt hier wel ongeveer 2 tot 4 keer meer nodig dan de hoeveelheid die je zou opsmoren, stond ergens onderin in de beginpost. Alleen grote kans dat je naar de trip nog langer buzzed voelt.."
"Zijn er hier nog mensen die het hebben geprobeerd? Aangezien ik heel wat (homegrown) gedroogde paddo's heb, leek me dit wel interessant. Wat ik alleen niet helemaal snap is; je hebt gedroogd paddo-gruis in de ethanol zitten en na een dag zijn er psylo kristallen gevormd. Als je deze mix nou filtert (, door een koffiefilter bijvoorbeeld), wil je toch niet dat je kostbare kristallen samen met het paddogruis in de filter achterblijven? Maar ik ben wel benieuwd naar het resultaat van de mensen die van plan waren het te proberen."
"PipstothePoX zei: de werkzame stof lost op in de alcohol en een oplossing filter je niet maar damp je in dit geval in Klik om te vergroten... oh oke. Ik dacht juist dat het met pure alcohol ging kristalliseren. Ga ik van de week maar eens langs de apotheek bedankt"
"Altijd leuk om wat te groeien Je eerste kweekje? Wat voor soortje is het? En waarvoor heb je perliet of de bodem (zie ik goed toch?). En is dat bakje wel hoog genoeg? Die paddo's willen nog wel eens flink de hoogte in gaan bij latere flushes. Veel succes en growplezier"
"Mooie foto's hey! Zeker die laatste 2, en met dat gescheurde vliesje, idd spooky Hoe ze ook zo mooi zijwaarts omhoog groeien met hun kopjes horizontaal ik denk idd dat je wat ruimte tekort komt. Ik heb ook ongeveer zo'n bakje thuis staan. En tijdje terug toen ik nog salvia stekjes had, liet ik ze daarin groeien maar werd het bakje ook al gauw te klein. Ik heb die zijkanten toen verhoogt door wat geknip en geplak met karton waarop ik de plastic kap vervolgens op kon zetten. Nu klinkt dat niet echt steriel. Maar je zou zoiets kunnen improviseren met beter materiaal. Bijvoorbeeld in elke hoek een klein stukje hout en met folie en/of tape? of iets in die trant. En ik denk ook niet dat het veel kwaad kan als je ze in een andere bak overzet. Misschien wel t beste om t tussen de flushes door te doen. Als je die nieuwe bak maar ook lekker vochtig houd ofzo. growze en pluske btw, ook leuk om sporenprints te maken, en heel gemakkelijk! check ff http://www.mushplanet.com/cult_sporeprint.php als t je leuk lijkt. Kben er op t moment heel wat aan het verzamelen, waar ik wat spuiten van ga maken."
"Wauw, dat ziet er echt heelgoed uit hé! Allemaal mooi gelijktijdig opgekomen, ik ben jaloers :P Wat dat drogen betreft, hoef je niet heel moeilijk te denken. Ik heb ze altijd in het donker, op een bord of in een (aluminium) doosje, met zowel onder als boven, met keukenpapier bedekt. En heb de gehele droogperiode (1 tot 2 weken) nooit de tissues vervangen. Verder hou ik ze verspreid (wat ik bij jou ook zie) en zorg ik voor wat luchtcirculatie door ze niet in een kleine gesloten ruimte te houden. Hierdoor is het volgens mij ook onnodig om de tissues te vervangen omdat de paddo's zo langzaam vocht verliezen en de tissues droog blijven, althans, dat is bij mij het geval. Wat je kan doen is dat je je paddenstoeltjes iets wat naar achteren opschuift en je la op een klein kiertje te houden. Ik zie dat je la wel aardig vol is, en omdat ze elkaar beter niet kunnen aanraken zou je je boven op de eerste reeks shrooms 2 lagen tissue kunnen leggen, deze weer beleggen met paddo's en vervolgens afsluiten met wat tissues. bedek geen paddo's met een doek (bodem kan wel) want dit lijkt me wat te zwaar voor ze, tissue is daarentegen lekker licht en 'luchtig' en daarmee perfect om al dit lekkers te drogen. Ik stapel ze meestal ook wel. Aangezien ik het niet vaak heb meegemaakt dat alle paddenstoeltjes gelijk geoogst kunnen worden, knal ik elke keer dat ik een paar volwassen paddos heb geplukt erbovenop (gescheiden met tissues) tot ± een max van 4 lagen. Dit bespaard me ruimte, materiaal en moeite (oehhh wat onprofessioneel :P ) en dit is altijd prima verlopen dus ja, waarom niet. Eigenlijk weet ik niet precies hoe essentieel de luchtcirculatie is, maar logica zegt me dat dit het droogproces bevorderd + de kans op rotten/verslijmen verkleint (hoewel ik het heel knap vind als dat gebeurd :P ) en dat is wat we willen, niet? Voor zover ik weet hoeven paddo's niet een bepaalde tijd te drogen aka rijpen zoals het met wiet t geval is. Dus hoe sneller hoe beter. Mooie foto's trouwens, jij hebt echt een heel mooi growkitje te pakken. sjit man wat een onnodig lange poost is dit suc6 met drogen en dat er nog vele paddo's mogen volgen"
"Ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken, lijkt mij vrij normaal nadat 't gesoaked is. Ik weet niet hoe het er bij jouw uitziet maar ik heb net even bij mijn kweekje gekeken en ik zie ook kleine druppeltjes + kleine baby shroomies. Gewoon lekker hun gang laten gaan Plaats er anders even een foto van (voorzover het daarop te zien is). Groeize"
"Heb je weleens hasj geprobeerd? Wiet draaft m'n gedachten soms helemaal op hol, teveel nadenken e.d. Van hasj wordt ik daarentegen veel rustiger in mijn hoofd. Wiet kan soms wat 'agressieve' impact hebben vergeleken met hasj. Draai anders eens een sticky van 1/4 gr zwarte maroc. Ik weet wel zeker dat 't je beter bevalt dan wiet."