Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als lensdrager kan ik zeggen dat MDMA en lenzen geen enkel probleem zijn. Eerst was ik bang dat de grote pupillen er voor zouden zorgen dat je het randje blijft voelen. Maar dit was/is helemaal geen probleem! Mocht je nog nooit lenzen hebben gedragen raad ik het je absoluut af, niet door de combinatie met MDMA. Maar gewoon omdat je je ogen heel rustig moet laten wennen aan lenzen. Daarnaast zul je merken dat het geen pretje is om lenzen in te houden zonder daar aan gewend te zijn. Het in en uit doen zal ook nog wat lastig gaan en het heeft gewoon allemaal wat tijd nodig."
"Mijn ervaring is dat het heel erg verschild per keer. De ene keer wil ik met iedereen kletsen, de andere keer vermaak ik mij prima met gewoon lekker zitten en om mij heen kijken. Dan heb ik weer een keer dat ik alleen maar wil dansen of dat ik bizar verliefd ben op alles. De setting en het gevoel waarmee je de trip ingaat is daarbij erg belangrijk heb ik gemerkt!"
"Misselijkheid kan ook komen door een te hoge dosering. Weet je hoeveel mg je pillen bevatten? Op die manier kan je namelijk vrij eenvoudig er achter komen hoeveel mg veilig is en hoeveel je binnen hebt gekregen. Ik geloof dat de regel maximaal 1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht is, maar het zou kunnen dat het bij mannen 2mg is."
"Twee weken ertussen tot de examens moet naar mijn inzien geen kwaad kunnen. Ik ben de eerste paar dagen na gebruik wel wat waziger en vergeetachtiger dan dat ik normaal ben maar dit merk ik vooral op de maandag. Dan is het net alsof m'n intelligentie in de loop van de dag ineens weer langzaam terug stroomt Aan de andere kant is het misschien niet verstandig als je er niet zo goed voor staat op school, dan zal je namelijk misschien altijd blijven lopen met een "wat als ik het nu niet had gedaan en wel geslaagd was" gevoel"
"Persoonlijk zou ik aanraden opzoek te gaan naar pure kristallen MDMA, veel makkelijker te doseren en je weet ook precies wat je binnen krijgt! Dat is ook de reden waarom ik nog nooit een pil heb gedaan. Persoonlijk zou ik iets hoger doseren, 70mg om mee te beginnen. Het zou zonde zijn als je er net tegenaan blijft hangen. Overigens zou ik het niet combineren met alcohol, er zijn voorbeelden bekend waarbij mensen zich helemaal niks meer van de avond kunnen herinneren door de combinatie van die twee. Daarnaast denk ik dat de eerste keer al overweldigend genoeg is Ik heb de twee zelf nog nooit gecombineerd overigens, maar ook helemaal niet die behoefte gehad. Houd je daarna aan de 3 maanden regel, zo hou je het bijzonder voor jezelf en heeft je lichaam de tijd om te herstellen! Maar vooral, geniet van je avond!"
"Lekker laten liggen voor een ander tof feestje zoals iedereen boven mij al als advies gaf."
"Hmmm, daar heb je natuurlijk wel gelijk in... maar ik vind het zelf gewoon een fijner gevoel om exact te weten wat je binnen krijgt. Stel je hebt een pil van 200mg dan kan je moeilijk exact weten of je 70 of 80mg binnen krijgt. Een weegschaaltje heb ik sowieso al dus die extra handeling is geen moeite! 'K weet niet, ben zelf gewoon geen grote fan van pillen ipv pure kristallen"
"Ik vind het altijd een beetje vreemd dat medicatie bij de meeste ook in het rijtje staat, ik heb sommige hiervan ook gebruikt. Maar enkel omdat de dokter het een verstandig idee vond. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik ook wel eens een pammetje pak om zenuwen/spanningen te onderdrukken. Overigens niks extreem hoor, ik denk dat ik ongeveer 1 oxazepam in de 3 weken slik met een dosis van 10mg. Anyway, hier mijn relatief bescheiden lijstje: standaard/ medicinaal: - Alcohol - Tabak - oxazepam - temazepam - Citalopram overig: - wiet/hasj -Truffels - Mdma - Cocaïne - Speed Alcohol drink ik vrijwel nooit en roken alleen wel eens onder invloed op een feestje. De pammetjes heb ik voorgeschreven gehad nadat m'n leven behoorlijk op z'n kop stond door een zekere gebeurtenis. Daar komt de Citalopram ook vandaan, alhoewel daar niks recreatief aan is... ik slik de Citalopram ook al een behoorlijke tijd niet meer Wiet en hasj heb ik nooit bijzonder gevonden, wel eens wat trekjes genomen maar nooit echt effect behalve dat het voelde als een pammetje. Truffels kreeg ik een onwijs slechte trip van met zo'n zware bodyload dat ik constant het gevoel had dat mn lijf te zwaar was om adem te halen. Daarna ook nog de rest van de week een vreemd gevoel gehad. Niet mijn soort drugs. Mdma is mijn grote vriend, ik gebruik altijd kristallen en geen pilletjes. Vind het fijn om exact te weten wat ik wel en niet binnen krijg. De cocaïne die ik heb geprobeerd was zeer waarschijnlijk behoorlijk versneden en de hoeveelheid die ik nam niet verschrikkelijk veel. Ik vond er weinig aan, maar om daar zeker van te zijn moet ik nog eens fatsoenlijk spul vinden. Speed heb ik wisselende ervaringen mee, ik heb het twee keer nuchter gebruikt en dat viel tegen. De eerste keer omdat ik had gedacht dat het effect net zo noemenswaardig als M zou zijn. Dat viel uiteraard tegen! De tweede keer nuchter kreeg ik al vrij snel het gevoel dat het behoorlijk versneden was. Ik werd er moe en lomp van en liep met het gevoel dat ik een blik energy drank van 500ml achterover had getikt. Omdat het nieuw spul was heb ik het het spul later gewassen met aceton en bleek er 66% rotzooi verdwenen te zijn in de aceton en 33% wit poeder over te blijven. Dit witte poeder heb ik nog niet getest. De keren daar tussenin heb ik een puntje speed genomen aan het einde van een avondje mdma, dat zorgde er wel voor dat alle vermoeidheid binnen no-time verdween. Op het to-do lijstje staat nog 4-FA, wat momenteel bij het testcentrum ligt. 6-abp en GHB. Voor alle psychoactieve drugs ben ik een beetje bang geworden door mijn slechte ervaring."
"SmartieAndMe zei: SuperPoes zei: Dat resulteerde in een sleutelpuntje pep, wat resulteerde in meer sleutelpuntjes en erg weinig slaap . Al met al geconcludeerd dat ik geen speed meer gebruik (ik reageer er erg slecht op...) en 4FA in een hogere dosis nog wel eens wil proberen. Klik om te vergroten... Ik raad ook eigenlijk bijna iedereen aan minimaal 120-140 te nemen, anders voel je er gewoon te weinig van. Klik om te vergroten... Tja, helaas wisten we dit niet tijdig genoeg. Op het internet staat een "normale" dosis tussen de 80 en 120 mg. Vriendlief wilde eigenlijk beginnen met 80mg maar ik vertelde dat dat echt wel te weinig zou zijn en toen zijn we tot een compromis van 100mg gekomen. Toen we even later vrienden tegenkwamen bleken die rond de 160mg gedoseerd te hebben voelde hij zich wel een beetje stom. Maar aan de andere kant, better save than sorry! Achja, 't gaat gewoon nog een keertje in de herkansing"
"Geen! Ik ben niet zo'n fan van pillen omdat het lastig te doseren is en heb daarom heel bewust de keuze gemaakt alleen te feesten op pure (geteste) kristallen. Ik heb hier wel nog twee pillen liggen die we ooit eens in ons handen gedrukt kregen, onder het mom van "Oh probeer deze maar, dan veranderd je mening over pillen" maar omdat ik geen idee heb wat de dosering van die dingen is bevestigd het alleen maar mijn (voor?)oordeel dat ze lastig te doseren zijn! Zijn overigens een groente lactose en een blauwe pil waarvan het logo vanaf geschraapt is. Deze specifieke Lacoste is niet te vinden op pilreport en van de blauwe weet ik dus helemaal niks, op de kleur en de woorden 'Ja deze zijn echt hard" na ."