Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLoos!

Loos!

18 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik persoonlijk vind DnB nuchter ook cool, maar moet toch toegeven dat onder invloed zijn (6 bier +) echt wel wat toevoegd! Blackout ga ik wel vaker heen, heerlijk!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben er nog nooit geweest, maar nu je het zo zegt zal ik er eens gaan kijken :grin:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
BlackRobBlunt zei:
Ben er nog nooit geweest, maar nu je het zo zegt zal ik er eens gaan kijken :grin:
Klik om te vergroten...

Top :grin:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan wel in 013 naar dnbees maar niet naar Loos! want dat is geen dnbees, snap-e-vous? :grin:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij komt er op Loos! nooit drum n bass toch?
Ik dacht dat 013 daar andere avonden voor had :)
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
??? (A)
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Loos! =
Drum'n'Bass
Funk
Alternative Dance

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weer wat geleerd..
Als je van dnbees houdt, ga dan 15 november naar Black Sun Empire in 013!!
Feel.. That.. Bass.. :hearteyes:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zal er zijn!
fckn wkcd :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bartyo zei:
Weer wat geleerd..
Als je van dnbees houdt, ga dan 15 november naar Black Sun Empire in 013!!
Feel.. That.. Bass.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Black Sun Empire :hearteyes:
Geweldige act
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moes-4 zei:
Ik zal er zijn!
fckn wkcd :grin:
Klik om te vergroten...
Ook aanwezig zaterdag :hearteyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Black Sun Empire was laatst hier in Arnhem, viel vies tegen.

Maar Drum 'n Bass is wel :rock: mijn muziek.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zommes als er weer eens een leuk DnB feestje is in Arnhem, wil je me dan een pm sturen? :) Ben al lang meer naar DnB gegaan sinds de goudvishal gesloten is.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha Loos ken ik nog wel doet me denken aan een paar jaar geleden :tongueout:. Om kwart voor vier door de security van de dames wc gehaald worden met een meisje :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vind het geen leuke muziek d&b.. Rare veel te drukke muziek vind ik het.. Maarja zou ik saai zijn als iedereen dezelfde muziek leuk vond he :wink:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik was er ook en vond Black Sun Empire echt heel goed en erg hard draaien.
De bass was voor bij de subwoofers goed te doen met als hoogtepunten mag ik hoop ik toch wel zeggen Arrakis en More Like You :sunglasses:

Toen er na Black Sun Empire nog wat leek op hardcore kwam maar weggegaan..
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja fckn wckd was echt vet!
Had voor het eerst 2cb op die avond haha.
Het was er wel echt te warm en stonk er naar zweet!
De rest van de avond was wel echt super dope
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Iemand hier bekend met het fenomeen Loos! in Tilburg ?? :hearteyes:
Iedere eerste zaterdag van de maand in 013. Drum&Base muziek.
Zaterdag weer! :grin:
Heerlijk om spacend rond te lopen.
Gaat er wel eens iemand heen??
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nope, ik heb weinig met D&B. Ik ben een aantal keer naar Black Out in Tivoli in Utrecht geweest, maar vond er vrij weinig aan. Misschien moet je er niet nuchter heen gaan ofzo..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."