#1
Ik persoonlijk vind DnB nuchter ook cool, maar moet toch toegeven dat onder invloed zijn (6 bier +) echt wel wat toevoegd! Blackout ga ik wel vaker heen, heerlijk!
BlackRobBlunt zei:Ben er nog nooit geweest, maar nu je het zo zegt zal ik er eens gaan kijken![]()
Bartyo zei:Weer wat geleerd..
Als je van dnbees houdt, ga dan 15 november naar Black Sun Empire in 013!!
Feel.. That.. Bass..![]()
Ook aanwezig zaterdagMoes-4 zei:Ik zal er zijn!
fckn wkcd![]()
mijn muziek."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."