Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallecunaties

hallecunaties

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
freaker076Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb na mijn eerste keer pep ook zitten hallucineren...
en toen ik op bed lag naar alles wat ik keek vervaagde of kwam idd ook op me af.

het was echter wel mijn eigen schuld wand mijn eerste keer pep was zon 1,5 gram.....
(Ik was ook 46u wakker.)

Dus vanaf nu ga ik er ook verstandiger mee om!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Gelukkig ben je gestopt
Klik om te vergroten...
Nou.....
p
pattieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

Ik ben patrick en heb een jaar volop pep gebruikt.
Ik heb geen verslaving meer maar het hallecuneren gaat niet weg. Als ik wil slapen moet ik gelijk mn licht uit doen en ogen dicht doen. Als ik naar mn plafond kijk beweegt het gelijk en word het erger. Ik doe het nog af en toe en dan trip ik gelijk keihard en ik zie eerst alleen vegen en schaduwen op de muur. Maar daarna komt alles naar me toe. Hoe gaat dit weg?(zonder pep aan te raken)
Alvast bedankt voor antwoord
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
pattie zei:
Hallo,
Ik ben patrick en heb een jaar volop pep gebruikt.
Ik heb geen verslaving meer maar het hallecuneren gaat niet weg.
Klik om te vergroten...
Hallucineren bedoel je? :wink:

pattie zei:
Hoe gaat dit weg?(zonder pep aan te raken)
Alvast bedankt voor antwoord
Klik om te vergroten...

Je hebt je antwoord zelf al getikt zie ik.
Raak geen pep meer aan voor een lange tijd, ook niet soms zoals je zelf al aangaf.
Een beter antwoord kan ik niet verzinnen...

Succes ermee!

grts
f
freaker076Lid
01-01-2024, 00:00
#5
freaker076 zei:
Ik heb na mijn eerste keer pep ook zitten hallucineren...
en toen ik op bed lag naar alles wat ik keek vervaagde of kwam idd ook op me af.

het was echter wel mijn eigen schuld wand mijn eerste keer pep was zon 1,5 gram.....
(Ik was ook 46u wakker.)

Dus vanaf nu ga ik er ook verstandiger mee om!
Klik om te vergroten...

Wauw, grappig maar ook raar om dit terug te lezen. Vandaag na 6 jaar weer eens ingelogd en nu ik dit op eens zie wauw wat was ik een leugenaar. Ondertussen 3 jaar uit de kliniek waar ik dus voor speed zat. Ben er helemaal vanaf gelukkig.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
freaker076 zei:
Wauw, grappig maar ook raar om dit terug te lezen. Vandaag na 6 jaar weer eens ingelogd en nu ik dit op eens zie wauw wat was ik een leugenaar. Ondertussen 3 jaar uit de kliniek waar ik dus voor speed zat. Ben er helemaal vanaf gelukkig.
Klik om te vergroten...
Gelukkig ben je gestopt
f
freaker076Lid
01-01-2024, 00:00
#7
straatpiraat zei:
Nou.....
Klik om te vergroten...
Met speed wel. Dat was voor mij het grote probleem 3x per week kort slapen heeft mij destijds helemaal de tyfus in geholpen. Nu gelukkig geen last meer van.

Ging met 48kg de kliniek in en kwam er 5.5 maand later met 76kg uit.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon een lange drugspauze inlassen.
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed dat je gestopt bent met pep
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#10
freaker076 zei:
Met speed wel. Dat was voor mij het grote probleem 3x per week kort slapen heeft mij destijds helemaal de tyfus in geholpen. Nu gelukkig geen last meer van.

Ging met 48kg de kliniek in en kwam er 5.5 maand later met 76kg uit.
Klik om te vergroten...
Dat is goed om te horen man. Ik heb die problemen met miauw, ik sliep eens in de 2 a 3 nachten. Nu gebruik ik nog steeds dagelijks hoewel minder, en omdat ik een nieuwe baan heb en dit werk ook echt leuk vind kan ik mezelf er wel toe zetten redelijk op tijd naar bed te gaan wanneer ik de volgende dag moet werken.

Overigens, als ik het zo terug lees komen mijn reacties naar jou vrij bot over, zo heb ik dit niet bedoeld. Excuses daarvoor :upsidedown:.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
straatpiraat zei:
Dat is goed om te horen man. Ik heb die problemen met miauw, ik sliep eens in de 2 a 3 nachten. Nu gebruik ik nog steeds dagelijks hoewel minder, en omdat ik een nieuwe baan heb en dit werk ook echt leuk vind kan ik mezelf er wel toe zetten redelijk op tijd naar bed te gaan wanneer ik de volgende dag moet werken.

Overigens, als ik het zo terug lees komen mijn reacties naar jou vrij bot over, zo heb ik dit niet bedoeld. Excuses daarvoor :upsidedown:.
Klik om te vergroten...

Hoeveel gebruik je dagelijks? En over welke periode?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Hoeveel gebruik je dagelijks? En over welke periode?
Klik om te vergroten...
Af en aan sinds februari dagelijks. Het fluctueert tussen 0.4 en 1.2 gram per dag denk ik, gemiddelde ligt rond de 0.8 oid.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dus al 9 maanden dagelijks gemiddeld 0,8 gr?
- Heb je geen fysieke klachten?
- If so, wat zijn die?
- Hoe trek je dit mentaal?
- Hoe kun je dit blijven betalen?
- Geheim gebruik, of met vrienden?

Antwoorden mag via pb als je dit wil.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Dus al 9 maanden dagelijks gemiddeld 0,8 gr?
- Heb je geen fysieke klachten?
- If so, wat zijn die?
- Hoe trek je dit mentaal?
- Hoe kun je dit blijven betalen?
- Geheim gebruik, of met vrienden?

Antwoorden mag via pb als je dit wil.
Klik om te vergroten...
- extreem veel, hartkloppingen e.d maar op de een of andere manier leer je ermee om te gaan.
Mijn neus is ook stevig fucked en ik heb hier en daar tijdens en na gebruik blauwe plekken verspreid over mn lichaam (vernauwde bloedvaten denk ik).
- ik heb mijn serotonine jaren achter mekaar lopen verkrachten met onverantwoord drugsgebruik, 3mmc is het enigste wat mij 'normaal' laat voelen.
- "Ik heb geen moeite met m'n verslaving ik heb alleen moeite met de dagelijkse betaling." - Spinal
Maar eerst zat ik gigantisch in de schulden, toen ben ik kortstondig afgekickt geweest en heb ik nieuwe werk gevonden in de 5-ploegen, dus dikke toeslag bovenop m'n loon.
Maar in de realiteit is het net zo duur als mijn dagelijks wietgebruik ongeveer, ik mag geen prijzen noemen maar als ik groot haal betaal ik kleingeld voor die troep haha.
- eerst heel open over mijn verslaving, na de terugval is het vrij geheim. Ik gebruik veel tijdens het gamen, maar af en toe ook met vrienden.

Niet echt een aanbeveling wat dat betreft, ik zou sowieso ver weg blijven bij 3mmc. Zie mensen links en rechts dezelfde kant als mij op gaan.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
straatpiraat zei:
- extreem veel, hartkloppingen e.d maar op de een of andere manier leer je ermee om te gaan.
Mijn neus is ook stevig fucked en ik heb hier en daar tijdens en na gebruik blauwe plekken verspreid over mn lichaam (vernauwde bloedvaten denk ik).
- ik heb mijn serotonine jaren achter mekaar lopen verkrachten met onverantwoord drugsgebruik, 3mmc is het enigste wat mij 'normaal' laat voelen.
- "Ik heb geen moeite met m'n verslaving ik heb alleen moeite met de dagelijkse betaling." - Spinal
Maar eerst zat ik gigantisch in de schulden, toen ben ik kortstondig afgekickt geweest en heb ik nieuwe werk gevonden in de 5-ploegen, dus dikke toeslag bovenop m'n loon.
Maar in de realiteit is het net zo duur als mijn dagelijks wietgebruik ongeveer, ik mag geen prijzen noemen maar als ik groot haal betaal ik kleingeld voor die troep haha.
- eerst heel open over mijn verslaving, na de terugval is het vrij geheim. Ik gebruik veel tijdens het gamen, maar af en toe ook met vrienden.
Klik om te vergroten...

Thanks voor je antwoord !!
Wel leer ik uit je tekst dat je 3mmc gebruikt en geen 4mmc (miauw miauw).Scheelt nl. Heel veel qua prijs.
Heb je ook doelstellingen? Als in :
- Minderen qua hoeveelheid?
- Minder frequent gebruiken?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Thanks voor je antwoord !!
Wel leer ik uit je tekst dat je 3mmc gebruikt en geen 4mmc (miauw miauw).Scheelt nl. Heel veel qua prijs.
Heb je ook doelstellingen? Als in :
- Minderen qua hoeveelheid?
- Minder frequent gebruiken?
Klik om te vergroten...
De naam miauw miauw draagt niet echt waarde meer tegenwoordig, alleen miauw die je op straat koopt is zowat 3mmc en mij kan het niet veel schelen of ik 4 of 3mmc heb, dan pak je maar een lijntje meer of flikker je 400mg in je bommetje idk. Nooit echt 'n probleem geweest.

- eerst wel, was geslaagd afgekickt met behulp van Tactus. Ding is gewoon dat ik me niet beter ging voelen. 2 maand lang volgehouden maar ik werd alleen maar depressiever en depressiever tot ik bewust heb gekozen dan maar te snuiven.
Enerzijds wil ik niet meer stoppen. Ik weet dat het uiteindelijk wel beter wordt, maar ik houd het niet vol zo'n lange periode op die manier uit te zitten.
Op het moment zelf weet ik het eigenlijk niet, onverschilligheid beperkt mijn motivatie.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nooit schrik dat het fout afloopt met deze hoevelheden en frequent gebruik?
Ik moet zeggen dat ik niet meer vrijuit kan genieten van deze middelen zonder die schrik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."