Dus al 9 maanden dagelijks gemiddeld 0,8 gr?
- Heb je geen fysieke klachten?
- If so, wat zijn die?
- Hoe trek je dit mentaal?
- Hoe kun je dit blijven betalen?
- Geheim gebruik, of met vrienden?
Antwoorden mag via pb als je dit wil.
- extreem veel, hartkloppingen e.d maar op de een of andere manier leer je ermee om te gaan.
Mijn neus is ook stevig fucked en ik heb hier en daar tijdens en na gebruik blauwe plekken verspreid over mn lichaam (vernauwde bloedvaten denk ik).
- ik heb mijn serotonine jaren achter mekaar lopen verkrachten met onverantwoord drugsgebruik, 3mmc is het enigste wat mij 'normaal' laat voelen.
- "Ik heb geen moeite met m'n verslaving ik heb alleen moeite met de dagelijkse betaling." - Spinal
Maar eerst zat ik gigantisch in de schulden, toen ben ik kortstondig afgekickt geweest en heb ik nieuwe werk gevonden in de 5-ploegen, dus dikke toeslag bovenop m'n loon.
Maar in de realiteit is het net zo duur als mijn dagelijks wietgebruik ongeveer, ik mag geen prijzen noemen maar als ik groot haal betaal ik kleingeld voor die troep haha.
- eerst heel open over mijn verslaving, na de terugval is het vrij geheim. Ik gebruik veel tijdens het gamen, maar af en toe ook met vrienden.
Niet echt een aanbeveling wat dat betreft, ik zou sowieso ver weg blijven bij 3mmc. Zie mensen links en rechts dezelfde kant als mij op gaan.