Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVeel snot na eerste keer speed

Veel snot na eerste keer speed

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geneesmiddel zei:
Je neus probeert zichzelf te beschermen/helen door meer snor aan te maken. Dat is vrij normaal, de een heeft het sneller dan de ander. Overweeg de volgende keer eens om je speed te slikken in plaats van te snuiven, veel chiller en ook beter effect als je het mij vraagt!
Klik om te vergroten...
Meer snor🤣
X
Xlja.cLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geneesmiddel zei:
Je neus probeert zichzelf te beschermen/helen door meer snor aan te maken. Dat is vrij normaal, de een heeft het sneller dan de ander. Overweeg de volgende keer eens om je speed te slikken in plaats van te snuiven, veel chiller en ook beter effect als je het mij vraagt!
Klik om te vergroten...
Ooh zo, dankuwel!
Mag ik vragen wat het verschil is? Inwerktijd is wel wat langer geloof ik he. Zat er inderdaad al over na te denken. Doe je het dan meestal in een lege capsule of in een bommetje?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon in een vloeitje capsules kan ook, wel meer als snuiven ik doe altijd op de gok maar afwegen is beter
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Xlja.c zei:
Ooh zo, dankuwel!
Mag ik vragen wat het verschil is? Inwerktijd is wel wat langer geloof ik he. Zat er inderdaad al over na te denken. Doe je het dan meestal in een lege capsule of in een bommetje?
Klik om te vergroten...
Inwerktijd is iets langer, maar het effect duurt ook veel langer. Met een bommetje van 30mg ga ik lekker, 40mg wel redelijk hard en ik neem niet meer dan 50mg op een avond maar dit is ook wel beetje afhankelijk van of je tolerantie hebt of niet. En gwn in vloeitje wikkelen inderdaad of in je mond leggen en wegspoelen kan ook.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, het prikt hè :smirk:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan beter veel speed na weinig snot hebben.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#7
neus spoelen met lauw water + zout of neusspray.
speed wassen met aceton en goed laten drogen. caffeine brandt ook enorm
J
JesusondruqsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verschilt vaak van batch tot batch
Van de ene soort heb je er meer last van dan van de ander
Het is altijd maar afwachten wat je krijgt..
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Xlja.c zei:
Heyheyy,

Een paar weken geleden heb ik voor het eerst gesnoven. Hierna heb ik het nog een paar keer gedaan maar na de eerste keer merkte ik dat mijn neus erna bijna constant verstopt zit en ik meer snot dan normaal heb. Ook krijg ik het moeilijk eruit krijg gesnoten. Dit houdt dan ook super lang aan. Heb er al weken last van eigenlijk.

Is dit normaal? En heeft iemand tips hiervoor?
Heb al eens geprobeerd mijn neus uit te spoelen met een neusdouche, maar heeft niet zoveel effect gehad :(

Groetjesss
Klik om te vergroten...
Na het snuiven kan je het best de neus reinigen met zout water (check even een link over de neti-pot en fysiologische zoutoplossing).
nl.wikihow.com

Een neti pot gebruiken: 15 stappen (met afbeeldingen) - wikiHow

Een netipot, neuskannetje of neusdouche wordt gebruikt om de neusholte te spoelen met een zoutoplossing. Dit is een huismiddeltje dat in Westerse landen relatief weinig bekend is, maar dat in delen van India en Zuid-Azië veel gebruikt...
nl.wikihow.com nl.wikihow.com

In tegenstelling tot wat bij Wikihow staat zou ik niet aanraden om elke dag de netipot te gebruiken. Het beste in om (niet al te lang) na het snuiven de neus te reinigen. De dagen daarna kun je inderdaad wel een wat drogere of juist slijmerige neusholte of keel ervaren. Maar door de neusholte op tijd te reinigen beperk je de irritatie aan de slijmvliezen en daarmee dus ook de afweerreactie daarop :wink:
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heheheheh sorry.. maar vond deze post erg komisch 😁
Vergeef me, het komt van een ex pep verslaafde die 10g per week snoof.
Maar ja, pep is niet bijster vriendelijk voor je lichaam :wink:
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
Je zult ook wel van die vieze zwarte droge neusbeesten hebben gehad. :smirk:
Klik om te vergroten...
Hahaha ik werk bij de losplaatsen/sorteer en wascentrum van een aardappelproduct fabriek, en ben verantwoordelijk voor de aanvoer van wat de boer levert. Dit betekent dat ik constant naast trailers sta die onwijs veel zand en stof met de piepers mee brengt, en bij de schoonmaakrondes van de wassers zelf ligt er altijd om de paar uur een paar centimeter super fijn zand op de grond, alles en overal wat je aanraakt laat een bult stof op je achter.

We gebruiken trekkers om dat bij elkaar te vegen, je kan je vast voorstellen wat er gebeurd als je een paar keer wat zand naar je toe trekt, en wanneer je alles wegschept. Op een slechte dag proef je na een keer trekken al zand in je mond en moet je soms gewoon stoppen omdat je niet meer kan zien wat je doet. Stofmaskers worden niet gebruikt, de arbo controle slagen ze met vlag en wimpel (tegen de tijd dat de komst bekend is en ze beginnen met metingen zijn alle opleggers voor de band aardappelen die al gewassen zijn), als ze eens echt uit het niets op zouden dagen denk ik dat de keet direct gesloten wordt haha.

Mijn punt is, moet je je voorstellen wat er uit je neus komt zetten na een 8 uur lange dienst op een warme, droge dag. Voordat je snot niet meer bij iedere keer snuiten lijkt alsof je potgrond hebt staan snuiven is je weekend alweer om.
Ik ging afgelopen week direct uit mn laatste dienst door naar ground zero om daar een cocktail van poeders te inhaleren maar ik was vergeten om ook nog even wat zout water door de neus te jassen wat ik normaal wel altijd doe na mn dienst. Ik ging met meerdere grammen het feestje binnen en kwam naar buiten met lege zakken en een vage kop dus ben thuis lekker gaan slapen.

Er zijn geen woorden die omschrijven kunnen wat ik tot op de dag van vandaag nog uit mn neus trek. Als ik mn hoofd in een betonmolen had gestoken kwam het denk ik nog beter los, deze bakstenen zouden een hydraulische pers nog doen janken.

Op een positievere noot is het helse gefluit dat mn neus al 2 jaar produceert even op vakantie, de Belgische snelweg dat mn schotje eerst was zal wel een prachtig vlakke wand van obsidiaan zijn geworden.

Hier moest ik aan denken in ieder geval de relevantie is niet belangrijk maar ik dank je wel voor het lezen, ik heb zo veel keta gedaan tot aan vanmiddag dat ik gewoon blij ben dat mn hoofd nog contact maakt met deze planeet en langzaam weer de stroom aan onzin die mijn brein ejaculeert kan verbaliseren.
Wellicht breedsprakig geformuleerd maar met veel woorden weinig zeggen is altijd lekker. Corporate speech noemen ze dat, maar ik denk dat met wat doorzettingsvermogen ik de bijzin techniek van de huidige minister president kan overtreffen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je zult ook wel van die vieze zwarte droge neusbeesten hebben gehad. :smirk:
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Viel eig nog wel mee tbh 😅 Wijd ik aan de zuigkracht van mijn neus haha. Mooi niet dat er spul halverwege bleef zitten. Een Dyson is er niks bij 😜
@Lemmy
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brakka Mang zei:
Meer snor🤣
Klik om te vergroten...

TS na paar lijntjes speed:

S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#15
StraatPiraat zei:
maar ik denk dat met wat doorzettingsvermogen ik de bijzin techniek van de huidige minister president kan overtreffen.
Klik om te vergroten...
De relevantie daalt nog verder, maar ik wil even toevoegen waar ik op doel met de additie van 1 zin die ik uit heb getypt om verheldering te krijgen over de boodschap die hier, klaarblijkelijk, niet in zit.
Ehmm… Dan in de rolverdeling, is de gedachte - ik voel me een beetje schuldig, want, heel veel doe ik niet nu – ehmm.. maar ik pak vooral een paar onderwerpen rondom - ehmm moet ik even kijken; economie, waaronder het herstelplan ehmm… en dan nog een paar losse vragen over ehmm.. de interne markt, ehhhhhh even kijken hoor, over het Spaanse non(?)paper, over de dreigende handelsoorlog ehhh… - althans in de woorden van de heer Kuzu - en patenten, en dan zal mevrouw Kaag alle overige vragen voor haar rekening nemen, en toen we net de stapels even aan het wegen waren, toen was ik toch onder de indruk dat haar stapel een stuk zwaarder is, dus, sorry daarvoor, maar dat was de rolverdeling die we bedacht hadden want u heeft gewoon heel weinig gevraagd over onderwerpen die aanvankelijk ook bij mij zouden zitten. Ehmmm....
Klik om te vergroten...

1661825670263.png “The whole secret lies in confusing the enemy, so that he cannot fathom our real intent.”​


― Sun Tzu, The Art of War
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
StraatPiraat zei:
De relevantie daalt nog verder, maar ik wil even toevoegen waar ik op doel met de additie van 1 zin die ik uit heb getypt om verheldering te krijgen over de boodschap die hier, klaarblijkelijk, niet in zit.

Bekijk bijlage 45617 “The whole secret lies in confusing the enemy, so that he cannot fathom our real intent.”​


― Sun Tzu, The Art of War
Klik om te vergroten...
Best een duidelijk verhaal if you tell me - wel veel woorden.
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
StraatPiraat zei:
Op een positievere noot is het helse gefluit dat mn neus al 2 jaar produceert even op vakantie
Klik om te vergroten...

Agh praat me er niet van...Als ik er nou nog deuntjes mee kon fluiten ala
X
Xlja.cLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heyheyy,

Een paar weken geleden heb ik voor het eerst gesnoven. Hierna heb ik het nog een paar keer gedaan maar na de eerste keer merkte ik dat mijn neus erna bijna constant verstopt zit en ik meer snot dan normaal heb. Ook krijg ik het moeilijk eruit krijg gesnoten. Dit houdt dan ook super lang aan. Heb er al weken last van eigenlijk.

Is dit normaal? En heeft iemand tips hiervoor?
Heb al eens geprobeerd mijn neus uit te spoelen met een neusdouche, maar heeft niet zoveel effect gehad :(

Groetjesss
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je neus probeert zichzelf te beschermen/helen door meer snor aan te maken. Dat is vrij normaal, de een heeft het sneller dan de ander. Overweeg de volgende keer eens om je speed te slikken in plaats van te snuiven, veel chiller en ook beter effect als je het mij vraagt!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#20
Idd gewoon bommetjes..…better safe then sorry.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."