Je zult ook wel van die vieze zwarte droge neusbeesten hebben gehad.
Hahaha ik werk bij de losplaatsen/sorteer en wascentrum van een aardappelproduct fabriek, en ben verantwoordelijk voor de aanvoer van wat de boer levert. Dit betekent dat ik constant naast trailers sta die onwijs veel zand en stof met de piepers mee brengt, en bij de schoonmaakrondes van de wassers zelf ligt er altijd om de paar uur een paar centimeter super fijn zand op de grond, alles en overal wat je aanraakt laat een bult stof op je achter.
We gebruiken trekkers om dat bij elkaar te vegen, je kan je vast voorstellen wat er gebeurd als je een paar keer wat zand naar je toe trekt, en wanneer je alles wegschept. Op een slechte dag proef je na een keer trekken al zand in je mond en moet je soms gewoon stoppen omdat je niet meer kan zien wat je doet. Stofmaskers worden niet gebruikt, de arbo controle slagen ze met vlag en wimpel (tegen de tijd dat de komst bekend is en ze beginnen met metingen zijn alle opleggers voor de band aardappelen die al gewassen zijn), als ze eens echt uit het niets op zouden dagen denk ik dat de keet direct gesloten wordt haha.
Mijn punt is, moet je je voorstellen wat er uit je neus komt zetten na een 8 uur lange dienst op een warme, droge dag. Voordat je snot niet meer bij iedere keer snuiten lijkt alsof je potgrond hebt staan snuiven is je weekend alweer om.
Ik ging afgelopen week direct uit mn laatste dienst door naar ground zero om daar een cocktail van poeders te inhaleren maar ik was vergeten om ook nog even wat zout water door de neus te jassen wat ik normaal wel altijd doe na mn dienst. Ik ging met meerdere grammen het feestje binnen en kwam naar buiten met lege zakken en een vage kop dus ben thuis lekker gaan slapen.
Er zijn geen woorden die omschrijven kunnen wat ik tot op de dag van vandaag nog uit mn neus trek. Als ik mn hoofd in een betonmolen had gestoken kwam het denk ik nog beter los, deze bakstenen zouden een hydraulische pers nog doen janken.
Op een positievere noot is het helse gefluit dat mn neus al 2 jaar produceert even op vakantie, de Belgische snelweg dat mn schotje eerst was zal wel een prachtig vlakke wand van obsidiaan zijn geworden.
Hier moest ik aan denken in ieder geval de relevantie is niet belangrijk maar ik dank je wel voor het lezen, ik heb zo veel keta gedaan tot aan vanmiddag dat ik gewoon blij ben dat mn hoofd nog contact maakt met deze planeet en langzaam weer de stroom aan onzin die mijn brein ejaculeert kan verbaliseren.
Wellicht breedsprakig geformuleerd maar met veel woorden weinig zeggen is altijd lekker. Corporate speech noemen ze dat, maar ik denk dat met wat doorzettingsvermogen ik de bijzin techniek van de huidige minister president kan overtreffen.