Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snelle update ik heb vannacht niet kunnen slapen maar voel me wel gewoon prima nog steeds geen nare bijwerkingen wel vaak moeten denken aan het gebruik. De voornaamste reden waarom ik 3mmc wilde gebruiken was omdat ik een andere drug wilde vinden die xtc kon vervangen. Het werd 3mmc omdat ik had gelezen dat 3mmc minder op je serotonine receptoren werkt dus minder effecten zou leveren op langere termijn en bedacht ik mij dat 3mmc iets kon zijn wat ik vaker kon gebruiken dan xtc. Het werd vooral verleidelijk voor mij omdat de werking zo subtiel was en ik het eigenlijk elk moment kon gebruiken zonder dat mensen het zouden merken of wat van konden zeggen. Bij xtc plannen we vaak een datum eens in de 2 maanden en vaker zou ik ook niet kunnen gebruiken. Maar het gevoel van xtc is me wel heel erg bij gebleven. Voornamelijk kwam ik erachter dat "uppers" mij meer bevielen vandaar de keuze naar 3mmc. Voor de duidelijkheid heb ik de 3mmc geslikt en niet gesnoven de doseringen verschillen. Maar nog steeds heb ik geen idee hoe ik zoveel besloot te gebruiken. Ik heb dit eerder (1 maand geleden) ook wel eens gehad met xtc waarbij ik 3 pillen had gebruikt op een avond en achteraf niks van kon herinneren (de bedoeling was een halve😂). Wellicht heb ik wel een sterke verslavingsgevoeligheid maar daar ga ik komende dagen even goed over nadenken😉. (Bedankt voor de reacties)"
"Ondertussen paar dagen verder. Zondag nacht 9 uur kunnen slapen toen ik wakker werd om 9 uur om te werken voelde ik dat mijn keel nek tong en gehemelte wat opgezwollen waren en voelde me echt ontzettend ziek alsnog naar werk gegaan. Op het werk had ik totaal geen energie en voelde me ontzettend ziek. Naar huis gegaan en hele dag geslapen en flinke eetbuien gehad ik heb het idee dat mijn lichaam mineralen en vitamines tekort komt waardoor mn spieren geen energie hebben en verslappen. Vandaag voel ik me nog steeds slecht maar ben wel gewoon gaan werken. Ik weet niet zeker of dit directe gevolgen zijn van 3mmc maar ga er wel vanuit dat dit zeker een gevolg is van het extreem uitputten van mijn lichaam."
"Omdat het toch ook maar gewoon uit een datasafe komt en ze liever safe than sorry zijn (duh). Noem eens wat meer voorbeelden dan wat jij te hoog vindt gedoseerd op psychonautwiki. En je gaat er nooit een magische formule in vinden waarmee je een x percentage kan toevoegen op alles , want iedereen reageert anders (duh). En als ik zou moeten gokken waarom ketamine zo hoog is gedoseerd is zou ik zeggen dat er tegenwoordig niet meer zo pure ket rond gaat. Je kan namelijk heel makkelijk ketamine potenter maken met een stimulerend middel die we allemaal goed kennen welke ik niet ga benoemen (het is geen rc of andere drugs!). Maar daardoor zou het effect wel 200% versterkt kunnen worden, en daar konden ze wellicht geen rekening mee houden. Begin daarom ook met een allergietest en bouw het altijd langzaam op. Elke keer als je een nieuw zakje haalt kan het iets gevaarlijks bevatten dus houdt er rekening mee (en ook altijd laten testen natuurlijk)."
"Sterker nog het is sterk af te raden wegens het grote risico op serotonine syndroom. 2cb levert syntetische serotonine in je hersenen waardoor je gaat hallucineren. Miauw is een stimulerend middel dat ervoor zorgt dat serotonine vrij komt in he hersenen (die er al dus in he hersenen zitten). Wanneer je dus veel 2cb en miauw tegelijk neemt komt er een enorme hoeveelheid serotonine vrij in je hersenen waardoor je kan lijden aan het sydroom dus oppasen ermee."
"JohnGalt zei: Dit is voor mij nieuwe informatie, zeker aangezien 2cb ook veel wordt gecombineerd met mdma, de zogenaamde nexus flip. Klik om te vergroten... Dat klopt ook maar dan tijdens de comedown van van mdma of andere serotonine verbruikers"
"HierEnDaarEenFuifje zei: ik kan ernaast zitten, maar het trippen op 2-CB komt niet door synthetische serotonine. 2-CB en MDMA is een veel gebruikte combinatie. 2-CB staat niet bekend als een drug die serotonine opslurpt, maar hier kan @Neo-Shulginist vast een goed antwoord op geven. Klik om te vergroten... Ik denk als je naar de werking van 2cb of andere psychedelica zou googlen dat je zal begrijpen hoe het zit"
"Snelheid1234 zei: Hi Allemaal, Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers. Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen. Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit. uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies hebben jullie dit ook waar jullie wonen? Klik om te vergroten... Heb het altijd al wel gehad maar wat enorm helpt om de geur te verminderen en overige onzuivere stoffen te verwijderen is het wassen met pure aceton."
"Hi . Ik ben een jongen van 19 jaar en ben laatste periode veel aan het experimenteren met drugs. Hier een lijstje wat ik allemaal heb gedaan. Hash en wiet sinds jonge leeftijd , alcohol , 7x truffels , 1x lsd , 1x mdma , 3x xtc , en ondertussen 3 dagen 3mmc. Ik schrijf deze trip report terwijl ik aan het uitspacen ben van de laatste 3mmc bommetje die ik om 02:15 heb genomen in de auto het is nu 04:41. Ik heb inclusief vandaag 3 dagen achter elkaar 3mmc gebruikt. De eerste dag (avond) was op donderdag en besloot ik een "lichte" dosis te nemen van 250mg voordat ik met mijn vrienden ga chillen. ik vond het een beetje vreemd om het tijdens het chillen te doen omdat niemand van mn vrienden echt gebruikt. Terwijl we wat aan chillen zijn buiten rond 20:00 begin ik het lichtjes te voelen. Ik voel dan dat ik wat sneller kan praten/denken , lichaam voelt lichter aan (energiek) , mn huid voelt vreemd en soms gaat mijn beeld iets wat schommelen maar dat komt heel weinig voor. En natuurlijk het lekkere gevoel het gevoel alsof alles oké is alsof je bijna gelukkig bent. Het is een stuk minder extreem dan xtc of mdma maar ik heb het idee dat ik onder invloed van 3mmc een stuk helderder kan zijn en daardoor snel het gevoel heb dat ik het naar mn zin heb. Terwijl bij xtc het zo heftig kan worden dat ik door de spanning niet het idee heb volledige euforie te beleven terwijl veel mensen dat wel ervaren heb ik dat nooit gehad. Maargoed niemand van mijn vrienden merkten wat aan mij behalve dat ik in een hele goeie stemming was uiteindelijk had ik het wel verteld en waren ze heel verbaast rond 00:00 weer naar huis gegaan en het was ondertussen al wel uitgewerkt ik kon binnen een uur al slapen volgende dag moest ik om 9 uur op. Had prima geslapen nergens last van ook geen dip ofzo. Vrijdag avond na het werk besloot ik weer 3mmc te gebruiken rond 21:00 ik was op een parkeerplaats met veel mensen die ik kende maar ook niet kende nadat ik de dosis van 350mg had genomen werd ik veel praatzamer en ging ik iedereen leren kennen ik heb met iedereen wel een uur gepraat en vond het heel bijzonder hoe 3mmc mijn sociale kwaliteiten beïnvloedde. Ik voelde me superlekker maar nog steeds had ik het aan niemand verteld totdat ik met een paar meisjes begon te praten die vertelden hoevaak en welke drugs ze hadden gebruikt. Daar was ik enorm in geïnteresseerd en begon mijn hele levensverhaal met ze te delen en ook andersom ik voelde me zo begrepen en op een gegeven moment nam ik rond 12:30 nog een dosis van 350mg erna ben ik hele tijd rond gaan lopen en gaan praten en heel veel muziek geluisterd in mn auto. Rond 04:15 vertrok ik naar huis was toen al wel nuchter kon pas rond 8 uur slapen maarja hoort er allemaal bij. Volgende dag zaterdag word ik om 16:00 wakker en voel me ook gewoon prima niks aan de hand geen dip niet vermoeid of verdere nare effecten van 3mmc. Nu was het niet mijn bedoeling om op zaterdag weer te gaan gebruiken maar ik was zo geobsedeerd door de ervaringen die ik had opgedaan terwijl ik onder invloed was waardoor ik neigde om misschien 1 dosis te nemen aan de begin van de avond. Na de eerste dosis van weer 350mg rond 20:00 sta ik ervan versteld hoe hard ik hem nog steeds begon te spacen het leek totaal niet alsof er sprake was van tolerantie. Maargoed daarna weer naar de drukke parkeerplaats gegaan en weer gepraat met mensen maar ik merkte wel dat ik wat minder spraakzaam was en ook wat minder het lekkere gevoel had. Ik besloot toen nog een dosis te nemen van 400mg rond 23:30. Deze voelde ik zeker wel maar het lijkt alsof het emotionele deel van blijdschap en geluk gewoon helemaal weg raakt en alleen de adrenaline overblijft ik had het vanaf toen een stukje minder naar mn zin maar nog steeds wilde ik meer. Dus rond 02:00 nam ik weer een dosis van 350mg. Mensen die mij weer zagen bijpakken vonden het heel dom (is ook zo) maar voor mijn gevoel kon ik het allemaal wel hebben (lichamelijk) en had ik steeds de drang om weer helemaal onder invloed te raken. Na de 3e dosis begon ik het best wel benauwd en warm te krijgen en voelde ik mijn hart tekeer gaan. Maar het lekkere gevoel bleef wel bijna helemaal uit. Ik stond alleen nog maar strak en kon de tijd gewoonweg uit gaan zitten. Ik vindt het heel bizar hoe ik binnen een korte periode van 3 dagen zovaak en veel 3mmc heb gebruikt. Ik begin het wat eng te vinden doordat ik het idee heb dat dit wellicht een start kan zijn voor een zware verslaving. Maar of dat vooral aan 3mmc ligt of aan mij is twijfelachtig aangezien ik er ook niet heel verstanding mee ben omgegaan. Maar de drang voor het bijpakken is voor mij een primeur nog nooit wilde ik zo graag nog één dosis nemen en eenmaal besloten om bij te nemen was het heel verleidelijk om er maar 50 of 100mg bij te doen. Ik heb het idee dat 3mmc een hele gevaarlijke drug voor mij kan zijn en ga het dan ook zeker een lange periode niet gebruiken. Ik zou het dan ook niemand aanraden om hetzelfde te doen als ik zoals de hoeveelheid van de dosis en de hoeveelheid dosissen die ik binnen een korte tijd heb genomen. Ik ga zometeen naar huis en ben ik benieuwd of ik een megadip ga ervaren na het "drugsmisbruik" dat ik heb gepleegd. Groetjes"
"Wens je iig het beste. Dit is een welbekende pad waarbij iedereen op dezelfde manier heeft gedacht , dus hoop ik dat als het fout gaat je dan ook de ballen hebt om er iets aan te doen en hulp te zoeken. Ondanks je zegt je geweldig te voelen met je gebruik weet ik 100% zeker dat je leven zonder gebruik vele malen beter zou zijn. Klinkt misschien stom en onrealistich voor je nu , maar ooit ga je het ook realiseren. Succes ermee."
"FredKroket zei: 3 dagen ?? Ik zou minstens 2 maand tussen gebruik van stimulerende middelen houden. Klik om te vergroten... 3cmc heedt veel minder affiniteit met serotonine dus zal op langere termijn minder effecten hebben. Je zou het meer kunnen vergelijken met een amphetamine of ritalin welke je ook door veel mensen elke dag wordt geslikt. Zou er persoonlijk niet minder dan 2 weken tussen laten bij 1 gram gebruik."