Ik vind psychonautwiki eigenlijk vrij nauwkeurig met doseringen, tenzij je zelf een tolerantie hebt voor een stof.
Heb je niet een paar voorbeelden? Show ff wat foto's ofzoHad eigk 2 vragen:
*Heel veel dingen op pw worden best laag gedoseert op die site maar hier en daar een enkeling staat juist best hoog (bv met keta). In hoeverre zijn die doseringen dan betrouwbaar en wrm is bijna allee heel laag advies en een enkeling juist ineens hoog?
*ff over t algemeen waarin ze laag adviseren heb k wel is gehoord dat ze dat doen zodat ze geen klachten kunnen krijgen als iemand overdoseert, maar hoeveel % moet je er gemiddeld bij optellen om daadwerkelijke doseringen van echte mensen te krijgen?

Goeie, kep ze toegevoegd. Is van dat keta voorbeeldHeb je niet een paar voorbeelden? Show ff wat foto's ofzo![]()
Ook zeker mee eens hoor en ja mn tolerantie is ook vaak hoog maar toch kep zon 4 vrienden die ook wel is gebruikt hebben en bij allemaal is "hoog" vaak ook niet hoogIk vind psychonautwiki eigenlijk vrij nauwkeurig met doseringen, tenzij je zelf een tolerantie hebt voor een stof.
Vermoedde ik ook iddOmdat het toch ook maar gewoon uit een datasafe komt en ze liever safe than sorry zijn (duh).
Goeie kep toegevoegdNoem eens wat meer voorbeelden dan wat jij te hoog vindt gedoseerd op psychonautwiki.
Als je bedoeld wat k denk dat je bedoeld is dat echt een stimulerend middel? Klinkt als een zekere downer die heel wat mensen gebruiken 😋Je kan namelijk heel makkelijk ketamine potenter maken met een stimulerend middel die we allemaal goed kennen welke ik niet ga benoemen (het is geen rc of andere drugs!).
Maar daardoor zou het effect wel 200% versterkt kunnen worden, en daar konden ze wellicht geen rekening mee houden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."