Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoudbaarheid lean

Houdbaarheid lean

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CGnationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraag.

Weet iemand mij te vertellen hoelang je lean kan bewaren.

En is dit korter als het flesje geopend is?
S
StartedYoungStillProblemsLid
01-01-2024, 00:00
#2
volgens mij een half jaar, online zag ik ook ergens 5 jaar staan maar dit lijkt me sterk. als het flesje geopend is zal dit denk ik weinig invloed hebben tenzij je de dop er af laat.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
StartedYoungStillProblems zei:
volgens mij een half jaar, online zag ik ook ergens 5 jaar staan maar dit lijkt me sterk. als het flesje geopend is zal dit denk ik weinig invloed hebben tenzij je de dop er af laat.
Klik om te vergroten...
Zou 6 maanden al lang vinden. Anders maak je het toch wanneer nodig hebt?

Mocht je de kennis hebben.
Maar 6 maanden als het al open is lijkt mij wel de max... helemaal als het met een smaakje is gemixt. Zou je siroop drinken met water wat al 6 maanden geleden is gemaakt?
S
StartedYoungStillProblemsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Zou 6 maanden al lang vinden. Anders maak je het toch wanneer nodig hebt?

Mocht je de kennis hebben.
Maar 6 maanden als het al open is lijkt mij wel de max... helemaal als het met een smaakje is gemixt. Zou je siroop drinken met water wat al 6 maanden geleden is gemaakt?
Klik om te vergroten...
onaangemengt bedoel ik 6 maanden, dit is volgens mij redelijk normaal bij hoestdranken. De kennis om lean te maken is niet al te makkelijk toch?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
StartedYoungStillProblems zei:
onaangemengt bedoel ik 6 maanden, dit is volgens mij redelijk normaal bij hoestdranken. De kennis om lean te maken is niet al te makkelijk toch?
Klik om te vergroten...
Frisdrank met hoestdrank mixen vind jij moeilijke kennis?🤣 ik leerde dat al op me 14e toen ik jack Daniel's met cola mixte

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."