Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ga morgen de huisarts bellen dankjulliewel ❤️"
"Tijdloos zei: Was benieuwd naar het antwoord van de huisarts mocht je het willen delen tenminste! Blijft natuurlijk privé dus snap het als je dat liever privé houd. Succes in ieder geval, de dosis en route van inname zijn zorgelijk. Fijn dat je contact opneemt met iemand die goede tips heeft! Klik om te vergroten... huisarts heeft morgen (vrijdag) pas tijd, ik zal de uitslag bekend maken als ik die heb"
"mijn update over het huisarts verhaal, de huisarts reageerde vrij lax op de problemen, ze zei dat ik er maar vaseline op moet smeren voor de wondjes en even aan moet kijken. ik heb daarom besloten een second opinion te vragen en daar kan ik maandag terecht. de assistent wou vrijdag al wel kijken, zij dacht aan een ontsteking in de bicep."
"volgens mij een half jaar, online zag ik ook ergens 5 jaar staan maar dit lijkt me sterk. als het flesje geopend is zal dit denk ik weinig invloed hebben tenzij je de dop er af laat."
"Tijdloos zei: Zou 6 maanden al lang vinden. Anders maak je het toch wanneer nodig hebt? Mocht je de kennis hebben. Maar 6 maanden als het al open is lijkt mij wel de max... helemaal als het met een smaakje is gemixt. Zou je siroop drinken met water wat al 6 maanden geleden is gemaakt? Klik om te vergroten... onaangemengt bedoel ik 6 maanden, dit is volgens mij redelijk normaal bij hoestdranken. De kennis om lean te maken is niet al te makkelijk toch?"
"Ik raakte in een psychose door de combi xtc en 3mmc, ik ben verslaafd aan snuiven dus was toen al 6 dagen nonstop wakker. sinds die dag is mijn hele leven veranderd, zat op vwo en mag nu als ik geluk heb in februari een niveau 2 opleiding starten. (de psychoses blijven terug komen en de ggz kan me niet helpen omdat ik minderjarig ben. ondertussen heeft een psychiater vastgesteld dat het ongedifferentieerde schizofrenie is. en dat ik nooit ga bereiken wat ik had kunnen bereiken. ik ben zelf 17 en verslaafd sinds 15. ik wil serieus iedereen waarschuwen, gebruik met mate en reflecteer of je te ver gaat qua drugs want een verslaving is echt verschrikkelijk"
"Hallo allen, ik ben opzoek naar medicatie voor de nacht, zodat ik beter en dieper slaap. Ik ben in behandeling bij psychiater maar hij probeert trial and error met verschillende dingen. Hebben jullie suggesties?"
"13-12-21 ≈ 23:10 Hallo allemaal, ik heb vorige week voor de eerste keer drugs geïnjecteerd. 3-cmc, de research chemical. Ik snuif nu ongeveer 2 maanden 3-cmc daarvoor paar maanden 3en 4-mmc gebruikt en sinds 2.5 jaar snuif ik cocaine. Ik zit qua alle diseringen erg hoog, op gekke avonden/ nachten zit ik soms aan de 6/7 gram. alleen kan iemand me helpen met de dosering van injecteren? Ik begon met 0.1 gram met 1,5ml zoutwater. heb dat nog 4 keer vaker gedaan. ik vond dit effect te weinig. dus besloot omhoog te gaan. gisteren 0.5 gram opgelost in zout water zoals het hoort. (ik gebruikte 2.5 ml water) ik injecteerde het maar volgens mij veelste snel, ik had dat wat sommige mensen omschrijven vlak voor “overlijden” ofzo. dat je alles nog een keer terug ziet. toen ik na een minuutje weer een beetje op adem was voelde ik me echt perfect. toen het uit begon te werken startte mijn arm alleen wel zwaarder te worden. en heb er nu ook erg veel spierpijn in. Ik hoop op dit forum meer info te krijgen. En dit is mijn eerste bericht🥳 Alsjullieblieft serieuze antwoorden❤️ 14-12-21 4:50 kan linkerarm niet meer strekken, zeer vervelend.. straks maar langs de huisarts denk ik?"
"kan ik een foto uploaden? 1x ging het goed, die van 0.5gram en bij de ander kwam er een bubbel (0.3gram)"
"ik snap de reacties, ik probeer het te injecteren omdat mn neus helemaal kapot is, en stoppen heb ik al meerdere keren geprobeerd. ik heb die drugs nodig, en eigenlijk zoek ik vooral de kick om te voelen dat ik nog leef. en met 3mmc en 3cmc krijg ik dat niet meer omdat ik teveel nodig heb en mijn neus kan dit niet aan."