Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FOK STEEN"
"meestal zit 1 neusgat dicht bij mij. zoniet, STANDAARD links en rechts snuiven...anders loop je scheef. da's niet relaxed. weet iemand btw hoe het komt dat het de hele tijd maar 1 neusgat is die dicht zit? en het is niet dat hij verstopt zit ofzo, meer alsof mijn amandelen opgezwollen zijn en tegen mijn neuswand aanzitten.."
"Bloed in je lichaam gaat harder stromen als gevolg van je hart die sneller klopt. Hierdoor moet er meer en sneller bloed naar je hart worden gepompt, in feite 'meer' dan je überhaupt hebt in je lichaam...Hierdoor word er bloed 'weggetrokken' uit de delen waar je het het minst nodig hebt. Oren, pielemuis, mond (tong, wangen etc etc) Hierdoor word het ook minder gevoelig, of zelf verdooft. Nooit opgevallen dat je pas na het slapen voelt dat je je wang heb kapot gekauwd of dat je tong kapot is? Na het slapen is je hart meestal weer aight, en je bloedsomloop dus ook. Terug gevoel dus!"
"laptop steez hier, maar dat vinger-schuif-dingetje vind ik niet leuk"
"je hebt onbewust al speed gebruikt. in vrijwel elke pil zitten dezelfde stoffen die ook in speed worden verwerkt."
"een klein sleutelpuntje merk je niet eens haha. begin met een lijn van +- halve gram. daarna gewoon de werking zijn gang laten gaan en veel bier drinken voor de top-werking. medemogelijkgemaaktdoor eenervarengebruiker"
"jcutter123 zei: Ik wist dat ik zo'n respons ging krijgen. Ik ben door pijp ervaarders gepijpt. Maar jij mag het ook wel een keertje proberen. Klik om te vergroten... ja das ook niet de bedoeling....je moet je wel laten pijpen door pijp ervaarsters flikkers zijn vies, dus pijp ervaarders ook."
"ik geef je een tip, laat je een keer door een meisje pijpen en oordeel nog een keer!"
"jcutter123 zei: Doe je dit alleen over het internet? Klik om te vergroten... verklaar je nader"
"ik ben ook een klootzak love it or leave it"