Never underestimate a good puinhoop! Well deserved!
#2
Eerste trip report, leuk dat ik erbij sta
#3
Dat het vakantietijd is merken we hier weinig van, maar liefst 16 trip reports zijn er geplaatst in juli! Ik heb de volgende 8 voor jullie geselecteerd:
Hee wat leuk! Ik ben een tijdje niet op het forum geweest dus ik zie het nu pas. Bedankt iedereen voor het stemmen!
Ik ben in mijn nopjes met mijn nieuwe titel en voel me vereerd! Fijn dat ondanks de puinhoop die de trip was geworden, het verhaaltje erover wel gewaardeerd wordt. Moet ik toch maar eens wat vaker een puinhoop maken...