Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"stomme eend zei: Kauwgom is helemaal niet lekker als je xtc hebt gehad. Dat zegt mijn vriend ook, en die kan het weten. Raar report dus. Klik om te vergroten... Kauwgom is zeker wel lekker bij xtc.. Volgens mij moet jij iets te zeiken hebben?"
"Roze olifant zei: Ik denk dat stomme eend sarcastisch was... Klik om te vergroten... Zag het inderdaad. Maar vind het nog al een nutteloze opmerking van @stommeeend"
"stomme eend zei: Volgens mij heb je net ook gepost in het topic waar mijn opmerking een gimmick van was. Dus ja, het was een totaal nutteloze opmerking, truer than true. Bijna net zo nutteloos als tegen iemand zeggen dat z'n report fake is omdat ie zegt dat ie beter kon proeven en ruiken toen ie x op had terwijl jouw vriendje zegt dat dat helemaal niet zo is Klik om te vergroten... Dat niet alleen. Lees het verhaal eens goed, als je een beetje slim was, dan weet je dat het verhaal van tomozzz of hoe hij ook mag heten een fake report is. Hij is ook maar een kleine maand actief geweest. Als jij echt gelooft dat dat report real is, vind ik dat je nog al dom over komt. #Nohate #Justsaying"
"Prison zei: Jij bent nog maar sinds maandag lid en je verkondigt meer onwaarheden dan de desbetreffende poster. Volgens je eigen logica zou jij ook fake moeten zijn. Klik om te vergroten... Sure. Ik geef gewoon mijn mening, dat iemand (@tomozzz ofzo) een fake post plaats en dan opeens ben ik fake, omdat ik zeg dat ik vind dat hij fake posts plaatst. Dude, bemoei jij je even ergens anders mee en ga er niet een kinderachtig spelletje van maken. Bedankt voor je verwelkoming."
"De Dunne zei: Houden we het weer even gezellig allemaal? Thanks! Klik om te vergroten... Mee eens! Allemaal even gezellig doen! (ook ik)"
"Hoe zit het eigenlijk met microdoseren van middelen zoals: XTC, Speed, Ghb, Cocaine etc etc.."
"Roze olifant zei: Is zinloos bij mijn weten. Deze middelen hebben een duidelijke treshold, je merkt of helemaal niets, of je merkt (boven een voor iedereen andere drempelwaarde) een licht effect dat toeneemt met de dosis. Als je zonder tolerantie 10 mg speed snuift - ik noem maar wat, moet eerlijk zeggen dat ik de gemiddelde treshold van speed niet ken - dan zul je als je daar iets van voelt vast nog prima in staat zijn om naar je werk te gaan zonder dat iemand iets door heeft, maar je bent toch 'onder invloed'. Het idee van microdoseren is net dat de dosis zo laag is dat je het niet bewust voelt, terwijl het ongemerkt wel effect heeft op je denken en handelen. Psychedelica zijn m.i. ook geschikter omdat ze van zichzelf al meer gelaagdheid hebben, doordat ze niet alleen de functie van genotsmiddel vervullen maar ook creativiteit en inzichten geven. Dit beperkt zich niet alleen tot het moment van gebruik, maar kan ook daarna nog een invloed hebben op hoe iemand in het leven staat. Ik denk dat die eigenschappen ook een rol spelen bij microdoseren, je zet bepaalde kwaliteiten van je hersenen 'aan' zonder zelf echt door te hebben dat ze aan staan, maar je kunt er toch de vruchten van plukken. Dat is hoe ik het zie btw; heb weinig tot geen ervaring met microdoseren. Klik om te vergroten... Dankje wel voor het duidelijke antwoord . Heb wel eens een keer een lage dosis xtc genomen, maar vond het geen effect hebben en kreeg een beetje een boos/deprimerend gevoel. Het gevoel was echt niet leuk. Toen nam ik een halfje bij en ging ineens kneiterhard! Uiteindelijk had ik een enorm lekkere trip, sinds ik dat halfje bij had genomen!"
"Ik doe het altijd in een capsule en doe er flink wat in. Werkt super goed en de werking houdt tot ongeveer 9uren aan. Snuiven vind ik echt niks. Steeds neusbloedingen, kapotte neus, hele vieze geur steeds in mijn neus na gebruik en het bijtende gevoel hou ik niet van. Ik vind dat dat als je het in een capsule doet, dat het harder aan komt en het gevoel vind ik persoonlijk veel lekkerder met een capsule. Met snuiven krijg ik de euforie niet, wat ik wel met capsules heb. Ik haal gewoon die maagbeschermer capsules leeg (esomeprazol) en doe daar de speed in. Je kan ook van die diareeremmers ofzo halen bij de lidl. Dat zit ook in capsules. Gewoon losdraaien en het spul er uit halen en de speed poeder er in doen. Mijn hele neus is kapot gegaan door dat snuiven en is na 2 jaar nog niet hersteld.. en het is echt een hell.. en dat terwijl ik er achter ben gekomen dat als ik het in een capsule doe, dat het veel lekkerder werkt, terwijl sommige beweren dat snuiven veel lekkerder is. Het effect treed dan wel sneller op maar vind de werking met capsules veel beter."
"Techneut zei: Elk topic waar Melissa reageert cringe ik weer een beetje. Wat een figuur is dat. Klik om te vergroten... Wel eens naar jezelf gekeken? Jij bent pas een vaag figuur. Als @melissachanel1 zegt stoppen met deze discussie, stop dan ook en ga dan niet verder mensen irriteren. Jij bent echt zo'n sensatie zoeker. Iedereen stopt met de discussie en jij gaat weer leuk verder haat zaaien."
"Hoe is het nu met je?"