Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAzure

Azure

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haihai!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Azure paddo's? :)

Ik heb net 5 gram gedroogde via de post aangekregen, maar wilde eerst nog wat erover te weten komen voor ik ze gebruik. :)

Mensen ervaringen mee? Hoeveel gram is 1 portie?

Thanks!
Cheryl
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Azurescens bedoel je zeker?

Het is een van de sterkste soorten, ik zou 1.5 gram nemen voor een deftige trip. 2 gram voor een harde.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#3
vode, is het nodig voor de lezers om te zeggen hoe ze eruit zien? Kleinigheidje maar gedroogde zijn helaas verboten, het maakt mij verder niet uit of ze droog of nat zijn...

Een maat heeft ze buiten staan, zodra ze hun koppie opsteken kan ik er meer van zeggen....
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het maakt toch wel een stevig verschil qua gewicht/portie me dunkt..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
beter goed vaag dan half vaag :grin:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#6
Check hier maar eens hoe sterk die azurescenes zijn... Deze neem ik denk ik als stap tussen andere paddo's en LSD..

http://www.erowid.org/plants/mushrooms/ ... nfo4.shtml
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb een keer Azurescensen gekocht in smartshop in roosendaal.
da was 8g voor een portie, nat wel. En ik heb er niet zoveel van gevoeld, wel getript, maar was een van de lichtste paddo-ervaringen die ik had.... wel raar, want de smartshop kerel zei da ik heel voorzichtig moest, zijn, ze heel straf zijn etc... maarja, de paddos ware ook nie erg vers niemeer (ze ware helemaal paars en zacht, precies of ze al half rot ware ofzo... misschien daarom dat ze toen minder potent ware...
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjaartrol zei:
heb een keer Azurescensen gekocht in smartshop in roosendaal.
da was 8g voor een portie, nat wel. En ik heb er niet zoveel van gevoeld, wel getript, maar was een van de lichtste paddo-ervaringen die ik had.... wel raar, want de smartshop kerel zei da ik heel voorzichtig moest, zijn, ze heel straf zijn etc... maarja, de paddos ware ook nie erg vers niemeer (ze ware helemaal paars en zacht, precies of ze al half rot ware ofzo... misschien daarom dat ze toen minder potent ware...
Klik om te vergroten...
Dat is ook weer precies het veradelijke aan paddo's.. Waarschijnlijk had je nu een wat slechter portie, er hoeft maar iets anders te verlopen of ze nemen al van kwalitijd af. (te lang uit koelkast, slechte oogst)

Het kan heel goed zijn als je een volgende keer dezelfde koopt dat je veel harder gaat. Daarom ook nooit je dosis onderschatten! De ene keer kan lichter zijn dan de andere keer. Liever een te zachte trip dan een vervelende trip.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
We gaan het gewoon door twee delen en dan zien we wel wat er komt. :) Niet echt heel verantwoord, maar we houden wel van heftig. :)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van 3gram gedroogde mexicaantjes space je'm wel hard dat kan ik zeggen, aangezien je 5 gram hebt gekregen zal het wel 2.5 zijn voor een portie...
Pak eerst helft e, bijpakken kan altijd
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn ervaring is pak rond de 75% van je portie, als je vanaf dat je het gaat voelen een half uur wacht zit je op je peak. Als je dan voelt het kan nog, neem dan de rest.

Dit geld dus voor thee, thee neemt sneller op, of je moet een half uur willen kouwen..

Voel je na 1,5 a 2 uur niets en je hebt minstens 3 uur niet gegeten, en dan een kleine maaltijd kun je de rest nemen, maar dan is de kans groot dat je een hele zachte trip krijgt.

Bij soorten die over het algemeen licht zijn, neem ik persoonlijk de hele dosis altijd. Al zou ik dat dus niet bij Golden Teachers of Azure Scene's doen..

Hawaiaanse zijn ook best stevig, maar minder straf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."