#1
Het was een doodgewone zaterdagmiddag..ouders weg, op de bank chillen, tv kijken en beetje gamen totdat ik een bericht van een vriend van mij kreeg. Hij vroeg of hij even langs kon komen en dat vond ik goed want ik had toch niks beters te doen.even later kwam hij aan de deur en ik liet hem binnen...vervolgens hadden we ff ge gamed en een beetje tv gekeke enzo. vervolgens vroeg hij mij of ik zin had in een joint en dat vond ik goed dus gingen we ff een blokje om en hadden wij allebei 1 hele gerookt aangezien hij altijd veel wiet erin gooit. nadat we klaar waren gingen we weer terug naar mijn huis en gingen we weer ff gamen. even later vroeg hij mij of ik ooit xtc heb gehad en ik antwoordde met nee en vroeg hij mij of ik het een keer wilde proberen. kan vast geen kwaad dacht ik maar had toch wel een twijfelgevoel en nam een halfje. ondertussen was ik ook knap stoned en merkte ik niet veel van die xtc dus besloot ik om nog een hele te nemen en even later begon het feest al. ik ging ff op de bank liggen en begon om me heen te kijken. ondertussen werd mijn vriend opgebeld door zijn vriendin en besloot hij om ff bij haar langs te gaan. maar het was echt vaag want ik merkte op een gegeven moment niet eens dat hij weg was gegaan en besefte ook niet dat hij er uberhaupt was. dus ik een beetje om me heen kijken en opeens zag ik iets geels aan de muur.. het leek alsof er wat hing maar wist het niet zeker dus ik bleef er maar naar kijken. opeens begon het te bewegen en heen en weer te gaan en ondertussen werd het me duidelijk...het was een banaan wat aan de muur hing. terwijl ik bleef kijken kwamen er nog meer bananen uit de muur maar deze schoten er gewoon uit alsof ze gelanceerd werden, ik wist dat ik aan het trippen was maar tegelijkertijd leek het gewoon zo realistisch. even later werd er aan de deur gebeld en ik deed open. het was een bezorger met een pakketje van de TNT ofzo weet niet meer precies maar dat even ter zijde.. ik nam het pakketje aan en hij vroeg mij of ik een handtekening wilde zetten op zo;n electrisch apparaatje. ik weet niet waarom maar uit het niets begon ik een hand de tekenen i.p.v een handtekening . die man begon mij vreemd aan te kijken en ik begon te lachen. maar toen realiseerde ik me opeens wat ik aan het doen was en keek ik heel verbaasd naar die vent. en uiteindelijk mijn excuuses aangeboden aan die bezorger en zei dat ik gewoon slaaptekort had ofzo. vervolgens ging ik weer naar binnen ..bananen ondertussen weer verdwenen en had ik opeens zin om te gaan slapen. dus ging ik naar mijn kamer toe en viel ik daar in slaap. ondertussen kwamen mijn ouders ook thuis en maakte mij wakker en zei ik dat ik gewoon moe was en me niet lekker voelde dus had ik daar best geluk mee gehad.
heeft een van jullie ook zo'n rare trip gehad? dan hoor ik het graag
heeft een van jullie ook zo'n rare trip gehad? dan hoor ik het graag
