Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet+XTC = bananen uit de muur en meer vage dingen

Wiet+XTC = bananen uit de muur en meer vage dingen

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
terminatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het was een doodgewone zaterdagmiddag..ouders weg, op de bank chillen, tv kijken en beetje gamen totdat ik een bericht van een vriend van mij kreeg. Hij vroeg of hij even langs kon komen en dat vond ik goed want ik had toch niks beters te doen.even later kwam hij aan de deur en ik liet hem binnen...vervolgens hadden we ff ge gamed en een beetje tv gekeke enzo. vervolgens vroeg hij mij of ik zin had in een joint en dat vond ik goed dus gingen we ff een blokje om en hadden wij allebei 1 hele gerookt aangezien hij altijd veel wiet erin gooit. nadat we klaar waren gingen we weer terug naar mijn huis en gingen we weer ff gamen. even later vroeg hij mij of ik ooit xtc heb gehad en ik antwoordde met nee en vroeg hij mij of ik het een keer wilde proberen. kan vast geen kwaad dacht ik maar had toch wel een twijfelgevoel en nam een halfje. ondertussen was ik ook knap stoned en merkte ik niet veel van die xtc dus besloot ik om nog een hele te nemen en even later begon het feest al. ik ging ff op de bank liggen en begon om me heen te kijken. ondertussen werd mijn vriend opgebeld door zijn vriendin en besloot hij om ff bij haar langs te gaan. maar het was echt vaag want ik merkte op een gegeven moment niet eens dat hij weg was gegaan en besefte ook niet dat hij er uberhaupt was. dus ik een beetje om me heen kijken en opeens zag ik iets geels aan de muur.. het leek alsof er wat hing maar wist het niet zeker dus ik bleef er maar naar kijken. opeens begon het te bewegen en heen en weer te gaan en ondertussen werd het me duidelijk...het was een banaan wat aan de muur hing. terwijl ik bleef kijken kwamen er nog meer bananen uit de muur maar deze schoten er gewoon uit alsof ze gelanceerd werden, ik wist dat ik aan het trippen was maar tegelijkertijd leek het gewoon zo realistisch. even later werd er aan de deur gebeld en ik deed open. het was een bezorger met een pakketje van de TNT ofzo weet niet meer precies maar dat even ter zijde.. ik nam het pakketje aan en hij vroeg mij of ik een handtekening wilde zetten op zo;n electrisch apparaatje. ik weet niet waarom maar uit het niets begon ik een hand de tekenen i.p.v een handtekening . die man begon mij vreemd aan te kijken en ik begon te lachen. maar toen realiseerde ik me opeens wat ik aan het doen was en keek ik heel verbaasd naar die vent. en uiteindelijk mijn excuuses aangeboden aan die bezorger en zei dat ik gewoon slaaptekort had ofzo. vervolgens ging ik weer naar binnen ..bananen ondertussen weer verdwenen en had ik opeens zin om te gaan slapen. dus ging ik naar mijn kamer toe en viel ik daar in slaap. ondertussen kwamen mijn ouders ook thuis en maakte mij wakker en zei ik dat ik gewoon moe was en me niet lekker voelde dus had ik daar best geluk mee gehad.

heeft een van jullie ook zo'n rare trip gehad? dan hoor ik het graag
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meen je dit serieus?? Als dit GEEN grap is,is dit f*cking hilarisch!!! hahaha :tearsofjoy:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
Meen je dit serieus?? Als dit GEEN grap is,is dit f*cking hilarisch!!! hahaha :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, apart reportje :)
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
xtc MY ASS :tearsofjoy:
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet niet in hoeveel tijd dit verhaal is verstreken, maar normaal hoor je van XTC niet te slapen voor een tijdje...
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind dit een heel raar verhaal ten 1ste omdat je hebt geslapen dit kan normaal gezien de eerste uren na iname van xtc niet en heb dit eigenlijk nog nooit weten te gebeuren
en ook dat trippen vind ik raar

je weet toch welke het waren?

en om nog even op het trippen terug te komen ik heb dit wel al vaker van mensen gehoord maar alleen bij hoge dossisen mdma of xtc nou neem ik toch meestal redelijk hoge dossisen ( ik weet niet juist hoeveel want ik weeg niet maar ik neem op gevoel maar ik heb toch al gehoord van ervaren gebruikers dat ik wat moet minderen) en ik heb nog nooit getript erop hoe kan dit hangt het van de persoon af ?
grzz :wave:
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Normaal kan ik ook niet slapen, maar de 1e keer dat ik gebruikt had had ik er meteen 2 op en ik was em toch een partij hard aan et spacen, en toen heb ik ook heerlijk geslapen :P
x
xlsdLid
01-01-2024, 00:00
#8
hahahah ik heb precies het zelfde gehad
lees mijn report maar eens(xtc +wiet)
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zal hem checken:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."