Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Torchic zei: Glas ranja Klik om te vergroten... Same😂"
"Is er iemand nog wakker dann😝"
"QueerMan zei: Het is weer zo ver... Klik om te vergroten... Lekker pik"
"Ik heb ook een vermoeden(weet het wel zeker) dat dit geen 3mmc is dus ga het morgen laten testen"
"Speedboot1993 zei: Wat zijn zo jullie favoriete seksstandjes? Daar ben ik wel benieuwd naar🥸 Klik om te vergroten... Doggy, jouen?"
"M17L18 zei: Herken je de hoofdpijn de dag erna? En bleef je bommetjes pakken of heb je ook gesnoven Klik om te vergroten... Nou eigenlijk niet. Ik pakte maybe 2 bommetjes op een avond/nacht. (18:00 - 03:00) Zat wel 2,5uur tussen en tussen door paar kleine lijntjes."
"Torchic zei: De strijd om niet te gebruiken is zwaar. Ik ben nu 2,5e maand clean van 3mmc maar het liefst zou ik zo weer beginnen want ik mis het en alles daaromheen zo erg😩 De feestjes, avonden met vrienden, lekker veel energie, geen chaos in m’n hoofd, vriendschappen goed kunnen onderhouden, geen smoesjes waarom ik er niet ben, voor even zorgeloos zijn… Daarentegen heeft het ook zoveel nadelen en die kan ik me ook wel bedenken maar ik overzie niet hoe erg die eigenlijk zijn terwijl ik er nog dagelijks flink last van heb. En eigenlijk kan ik alles alleen maar verheerlijken. Ik zit echt even vast… Klik om te vergroten... Ewa, ik snap dat het lastig is en als je wilt praten of wat dan ook stuur me maar een berichtje misschien helpt dat?💪🏽"
"Als je merkt dat het gebruik geen positieve effecten geeft dan zal je er mee moeten stoppen naar mijn mening.. En dan af en toe een bommetje daarmee maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf"
"tequilavodka zei: Heb ook al moeten hallucineren toen ik snachts buiten ging maar niks angstaanjagende gewoon rare dingen. Ook in begin gebruikte ik altijd samen. Nu moet ik alleen zijn en word anders gegarandeerd paranoia en dergelijke. Begin psychose misschien? Klik om te vergroten... Ik herken het wel, paranoia enzo je word helemaal gek.. ik kan daar niet over oordelen of je een beginnende psychose hebt, maar ga er maar van uit dat het gewoon komt door het gebruik van drugs en dat je brein tijd nodig heeft om te herstellen"
"tequilavodka zei: En heb ook bizar gedrag dan ga ik bij de buren aanbellen en mijn ogen schieten naar alle kanten en mijn mond ook en niks zinnigs te zeggen ook doe ik dingen die ik anders nooit zou doen. Hoe meer ik gebruik hoe meer bizar het word tot bij iemand aanbellen voor mijn liefde te verklaren maar toen ze open deed had ik niks zinnigs te zeggen en zei dan maar sorry was verkeerde deur. Terwijl ik dit anders nooit zou doen Klik om te vergroten... Dat is wel apart.. Misschien moet je een afspraak maken met de huisarts? Of andere hulp want dit heeft negatieve invloed op je leven"