#1
Nee dat zal het niet zijn inderdaad , hooguit een iets mindere werking zoals ik al zei.
Uhh wat bedoel je met werking veranderen?Beter is het om dit niet meer in te nemen.
Onder invloed van licht alleen al kan de werking veranderen...
Tjaa kijk heb die pil al ingenomen uur geleden, was 10 mg en merk er niet heel veel van, beetje sufheid maar voor de rest niks. Ben ook meestal van het schijt hebben enzo met drugsIk weet niet wat de achterliggende gedachte is van big pharma. Ik sluit mij aan bij sandman. Want het is gokken. Is dat getest wat er gebeurd als je pillen over datum zijn. Ik heb geen idee. Laten testen kan ook.
Persoonlijk heb ik.schijt. neem t gewoon maar dat raad ik niet aan.
En als je deze.middelen even nodig hebt. De huisarts is niet zo lullig met uitschrijven van een nieuw recept als je onderbouwd waarom.
Sterker nog zo ben ik er mee aanraking gekomen. En maak ik er verder een puinhoop van.
Ik heb tegen mijn huisarts gezegd dat hij moet stoppen met voorschrijven omdat ik verslaafd ben. Dat werd gewaardeerd
Dit is van vorig jaar. Zijn voltooid leven regels aangepast. topic super lastig. Ik.ben blij dat het mijn broertjes.2 pogingen niet dit middel had.na een aantal dagen kwam hij weer bij omdat de medicatie was uitgewerkt. Heel.veel xanax dacht ik en jenever.In mijn reactie gaat het over het zware barbituraten Nembutal.
Dat wordt of nee, werd gebruikt voor euthanasie, en tegenwoordig willen mensen dit hebben om er zelf uit te kunnen stappen.
Het is zeldzaam, en erg duur.
Enber is een "apotheek" alwaar je dit middel in diverse jaartallen kunt aanschaffen.
Tenminste, als het door de douane komt.
Anders ben je 400 euro armer. Voor niets.
Is het schadelijk als je een luchtdichte oxazepam van 2013 inneemt of neemt alleen de werking af?
alvast bedankt!
Tjaa kijk heb die pil al ingenomen uur geleden, was 10 mg en merk er niet heel veel van, beetje sufheid maar voor de rest niks. Ben ook meestal van het schijt hebben enzo met drugs
Jaa weet het niet.. maar ik leef nog!Oke, je vraagt of het veilig is, krijgt geen sluitend antwoord en neemt de pil.
Waarom vraag je het dan eerst?
Als je het echt wilt weten zou je de hoofd prijs kunnen betalen om medicijnen te laten testen by ecstacydata.Ik heb hier nog enkele strips oxazepam die een houdbaarheidsdatum van 12/2002 hebben en dus al bijna 18 jaar over datum zijn. De tabletjes zitten nog in gesloten verpakking. Zouden deze nog actief zijn of is de kans daarop nihil gezien de leeftijd?
Dan zijn ze na 10 jaar ook nog goed.
Er worden op internet barbituraten aangeboden, die zeldzaam zijn, en toch gewild. ze zijn dan te krijgen van 30 jaar oud....
Van die stoffen zijn er7 poeders, vloeistoffen en pillen te koop.
Tenminste als je met bitcoins kunt betalen...
Hoe ouder, hoe goedkoper.
Ik hoef ze niet iig...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."