Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxa over datum

Oxa over datum

23 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee dat zal het niet zijn inderdaad , hooguit een iets mindere werking zoals ik al zei.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb hier nog enkele strips oxazepam die een houdbaarheidsdatum van 12/2002 hebben en dus al bijna 18 jaar over datum zijn. De tabletjes zitten nog in gesloten verpakking. Zouden deze nog actief zijn of is de kans daarop nihil gezien de leeftijd?
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Beter is het om dit niet meer in te nemen.
Onder invloed van licht alleen al kan de werking veranderen...
Klik om te vergroten...
Uhh wat bedoel je met werking veranderen?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mosterd na de maaltijd, dus.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte is van big pharma. Ik sluit mij aan bij sandman. Want het is gokken. Is dat getest wat er gebeurd als je pillen over datum zijn. Ik heb geen idee. Laten testen kan ook.

Persoonlijk heb ik.schijt. neem t gewoon maar dat raad ik niet aan.

En als je deze.middelen even nodig hebt. De huisarts is niet zo lullig met uitschrijven van een nieuw recept als je onderbouwd waarom.

Sterker nog zo ben ik er mee aanraking gekomen. En maak ik er verder een puinhoop van.

Ik heb tegen mijn huisarts gezegd dat hij moet stoppen met voorschrijven omdat ik verslaafd ben. Dat werd gewaardeerd
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
JapieVerslaagd zei:
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte is van big pharma. Ik sluit mij aan bij sandman. Want het is gokken. Is dat getest wat er gebeurd als je pillen over datum zijn. Ik heb geen idee. Laten testen kan ook.

Persoonlijk heb ik.schijt. neem t gewoon maar dat raad ik niet aan.

En als je deze.middelen even nodig hebt. De huisarts is niet zo lullig met uitschrijven van een nieuw recept als je onderbouwd waarom.

Sterker nog zo ben ik er mee aanraking gekomen. En maak ik er verder een puinhoop van.

Ik heb tegen mijn huisarts gezegd dat hij moet stoppen met voorschrijven omdat ik verslaafd ben. Dat werd gewaardeerd
Klik om te vergroten...
Tjaa kijk heb die pil al ingenomen uur geleden, was 10 mg en merk er niet heel veel van, beetje sufheid maar voor de rest niks. Ben ook meestal van het schijt hebben enzo met drugs
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
In mijn reactie gaat het over het zware barbituraten Nembutal.
Dat wordt of nee, werd gebruikt voor euthanasie, en tegenwoordig willen mensen dit hebben om er zelf uit te kunnen stappen.
Het is zeldzaam, en erg duur.
Enber is een "apotheek" alwaar je dit middel in diverse jaartallen kunt aanschaffen.
Tenminste, als het door de douane komt.
Anders ben je 400 euro armer. Voor niets.
Klik om te vergroten...
Dit is van vorig jaar. Zijn voltooid leven regels aangepast. topic super lastig. Ik.ben blij dat het mijn broertjes.2 pogingen niet dit middel had.na een aantal dagen kwam hij weer bij omdat de medicatie was uitgewerkt. Heel.veel xanax dacht ik en jenever.

En dan moet je eigenlijk zeggen, jammer bijna gelukt. Mijn pa.vroeg wat heb je gedaan. Antwoord. Jeuk aan mijn teen.

Nu jaren later, stuk of 15. Kun je het niet meer voorstellen dat hij er zo aan toe was.

Dus achteraf is hij blij dat hij dat soort medicatie niet kon krijgen.

Maar baas over eigen leven. Ben voorstander.

Matched niet he.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpeedyGonzalezz zei:
Is het schadelijk als je een luchtdichte oxazepam van 2013 inneemt of neemt alleen de werking af?

alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

SpeedyGonzalezz zei:
Tjaa kijk heb die pil al ingenomen uur geleden, was 10 mg en merk er niet heel veel van, beetje sufheid maar voor de rest niks. Ben ook meestal van het schijt hebben enzo met drugs
Klik om te vergroten...

Oke, je vraagt of het veilig is, krijgt geen sluitend antwoord en neemt de pil.
Waarom vraag je het dan eerst?
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Oke, je vraagt of het veilig is, krijgt geen sluitend antwoord en neemt de pil.
Waarom vraag je het dan eerst?
Klik om te vergroten...
Jaa weet het niet.. maar ik leef nog!
S
SoberlurkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi!

ik heb hier nog een aantal oxazepams liggen. De houdbaarheidsdatum was alleen medio 2018 😂

Kan ik dit nog gebruiken???

groetjes
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ze nog in de verpakking zitten gesloten doordruk, dan zijn ze waarschijnlijk nog wel oké.
Meestal zijn ze langer houdbaar als aangegeven maar ze kunnen hun potentie verliezen.
S
SoberlurkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thanks! Het is dus niet schadelijk?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Probeer het en laat het ons weten @Lysergine. Ik denk dat ze het nog wel doen.
Ik had ook medicijnen tegen het hoesten, codeïne, een paar jaar over datum en die deden het nog prima.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lysergine zei:
Ik heb hier nog enkele strips oxazepam die een houdbaarheidsdatum van 12/2002 hebben en dus al bijna 18 jaar over datum zijn. De tabletjes zitten nog in gesloten verpakking. Zouden deze nog actief zijn of is de kans daarop nihil gezien de leeftijd?
Klik om te vergroten...
Als je het echt wilt weten zou je de hoofd prijs kunnen betalen om medicijnen te laten testen by ecstacydata.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Medicijnen moeten goed opgeborgen zijn.
Dwz uit het directe zonlicht, beter nog een donkere, koele plaats.
Dan blijven ze jaaaaaren goed maar, de kracht gaat er wel af.
Goed bewaren scheelt enorm i.i.g. !
S
SoberlurkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja bewaar ze op die manier gelukkig! In ons medicijnenmand in de trapskast. Donker, koel en droog 👍🏻
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan zijn ze na 10 jaar ook nog goed.
Er worden op internet barbituraten aangeboden, die zeldzaam zijn, en toch gewild. ze zijn dan te krijgen van 30 jaar oud....
Van die stoffen zijn er7 poeders, vloeistoffen en pillen te koop.
Tenminste als je met bitcoins kunt betalen...
Hoe ouder, hoe goedkoper.
Ik hoef ze niet iig...
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had dat ook met codeine pillen jaren oud werkte nog goed
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Legio Patria Nostra zei:
Dan zijn ze na 10 jaar ook nog goed.
Er worden op internet barbituraten aangeboden, die zeldzaam zijn, en toch gewild. ze zijn dan te krijgen van 30 jaar oud....
Van die stoffen zijn er7 poeders, vloeistoffen en pillen te koop.
Tenminste als je met bitcoins kunt betalen...
Hoe ouder, hoe goedkoper.
Ik hoef ze niet iig...
Klik om te vergroten...

Barbs worden nog steeds gemaakt , denk aan als je je hond laat inslapen gebruikt de dierenarts pentobarbital samen met tiletamine en diazepam. Dus die zijn echt geen 30 jaar oud :wink:

Heb ze zelf meegenomen toen namelijk ze was de potjes vergeten haha :tongueout:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
In mijn reactie gaat het over het zware barbituraten Nembutal.
Dat wordt of nee, werd gebruikt voor euthanasie, en tegenwoordig willen mensen dit hebben om er zelf uit te kunnen stappen.
Het is zeldzaam, en erg duur.
Enber is een "apotheek" alwaar je dit middel in diverse jaartallen kunt aanschaffen.
Tenminste, als het door de douane komt.
Anders ben je 400 euro armer. Voor niets.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."