Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snoepjes eten. Ik herinner me dat ik zei "'t Is een smaakexplosie in m'n mond!!!". Dolgelukkig was ik"
"In België betekent 'poepen' 'neuken'"
"Green Velvet (live) - Drunk & High Ik weet ook dat ik toen dacht: "Coolste neger ooit" (De woordkeuze neger heeft niets met racisme ofzo te maken)"
"Laat weten hoe 't was. Een vriendin wil zich binnenkort ook laten inwijden door mij."
"Kotsen en duizelig zijn hoort er soms bij. Gewoon een half uurtje ofzo nadat je 't hebt ingenomen. Maar dan kots ik snel even en heb ik het effect toch al. Daarna is dat allemaal voorbij. Die lange zweverige armen herken ik ook, maar je moet er gewoon van leren genieten denk ik. Die duizelingen, die armen, de grote ogen, het appreciëren en relativeren van alles... Ik vind dat wel leuk. Misschien is het vooral je hoofd die het een beetje blokkeert."
"In sommige Bundesländer is wietbezit zelfs legaal (nouja, het wordt gedoogd). Trouwens, het is een modern West-Europees land. Zelfs als ze je zouden pakken, en het is er illegaal, zal je geen grote problemen krijgen."
"MDMA!!! Superzalige avond hier, met mijn beste maat."
"Halve gram voor twee lijkt me heel weinig. Maar als je 't nog niet veel hebt gedaan zal dat wel nog meevallen. Als ik coke doe wil ik het lang genoeg kunnen doen snapje? Na 't avondmaal rustig aan beginnen, dat je 't goed voelt tegen dat je buitenkomt, en er dan wat doorheenzuipen, en tegen 4-5u naar huis gaan en slapen. Heb ondervonden dat coke heel wat leuker is als je'r wat op gezopen hebt, én je kan makkelijker gaan slapen achteraf als je wat ophebt (joints zijn hier ook goed voor). Qua grootte van lijnen heb ik een klein theorietje. Beter elk kwartier twee kleintjes dan elke halfuur twee grote. Voel me er veel gekker van dan. Misschien is het allemaal maar psychologisch, maar ik heb het gevoel dat grote lijnen niet meer doen dan kleine, omdat m'n neusslijmvlies toch 'oververzadigd' is van grote. enjoy"
"Nope, coke is al na enkele uren uit je bloed. In je urine kunnen ze de afbraakstoffen tot zeven dagen na laatste gebruik vinden. Tenzij je echt alle dagen snuift, dan zal het wel wat langer zijn."
"Het beste is om je kristallen gewoon op voorhand al op te lossen? Niemand zal zich vragen stellen bij enkele flesjes water. Desalniettemin vind ik het een risico dat je niet zomaar zou mogen nemen. De gevangenissen zijn er niet zoals hier, en je zou er gerust voor een jaar of twee kunnen blijven dan."