Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de tips. Ik ga het binnenkort nog eens proberen. Zou 10x een goede sterkte zijn, of raden jullie een sterker extract aan?"
"Ik snap niet helemaal wat het probleem is. Is het niet gewoon beter dat ze ziet dat je het enorm naar je zin hebt met een pilletje op? Snap niet zo goed waarom of het grappig is als ze het niet ziet. Gewoon lekker nemen en feesten. Als je je ex tegen komt, of niet met haar praten als je daar geen zin in hebt, en als je er wel zin in in hebt gewoon chill zijn. Lekker belangrijk dat ze het ziet."
"Ik heb nooit echt dat ik dingen zie die er niet zijn. Wel vaker dat de dingen die ik zie niet meer kloppen. Zo zie ik regelmatig als ik veel neem, dat mensen hun ogen en neus vaag worden. Net of ze de photoshop blur tool er overheen hebben gehaald, maar dan anders. En als ik focus is het weer weg. Of dat mensen tegen iets aan leunen, terwijl ze gewoon staan te dansen. Eén keer na 5,5 pil zag ik dat schaduwen bewogen, terwijl dat niet hoorde. Wil je drugsvrij een trip ervaring kijk dan een halve minuut in het midden van de cirkel: http://www.neave.com/strobe/"
"SmokeMe zei: ff een vraagje, vond het niet waard om hier een nieuw topic voor te openen Ik ben van plan vanavond voor het eerst Salvia te roken, in m'n bong Ik heb een halve gram extract 5X gekocht Hoeveel moet ik erin doen voor een goede trip? Ik ben banger dat ik niks merk dan dat ik te hard ga Klik om te vergroten... Ik zou zeggen dat je 4 dosissen uit een halve gram haalt om lekker hard te gaan, maar dat 5 ook goed genoeg is. Second opinion is welkom, want zoals je las was dit mijn eerste ervaring. Misschien is het ook beter om met wat minder te beginnen. Als je allemaal toffe dingen ziet en je vergeet het, dan heb je er ook niets aan. Zorg voor een sitter. Super belangrijk. Nog even een toevoeging. Ik ben rond het centraal een aantal smartshops binnen gelopen. Daar vroegen ze rond de 22 euro voor een halve gram. Dit heb ik echter niet gedaan omdat ik dat absurde prijzen vind. Het is het waard, maar het komt neer op coke prijzen. Op een bekende shop waar bovenaan deze pagina reclame voor gemaakt wordt ligt de prijs veel lager."
"Voordat ik de eerste keer goed ging heb ik het twee keer eerder met 5x extract geprobeerd. Dit werkte bij mij ook niet goed. Ik ken de teleurstelling. Probeer het nog eens met 10x extract en zorg zeker dat je ook een stormaanteker gebruikt. 10x extract kan je al voor 20 euro per gram krijgen. Voor de rest staan hierboven denk ik genoeg tips. Succes ermee en ik hoop dat het jou ook lukt."
"Drugshonden zijn er niet op getraind. Als je het echt wil smokkelen stop je het extract gewoon in een theezakje. En dat theezakje weer terug bij de rest van de zakjes. Denk dat de kans dat je gepakt wordt gelijk aan nul is. Wel onthouden welk zakje het was hè."
"Layer Cake vond ik leuk. Niet echt alleen MDMA maar toch."
"Ik vind dat alcohol het lekkere gevoel van MDMA wel gedeeltelijk weg neemt. Minder love gevoel naar mijn idee. Meestal drink ik wel redelijk wat voordat ik daad werkelijk op een feest ben. Maar ik zorg altijd dat ik dan niet meer dan ligt aangeschoten ben. Dan ga ik prima op MDMA. Als ik te veel zuip vind ik het zonde van de M."
"Ik wil je zeker aanraden om deze site eens door te nemen: http://www.salvia-divinorum.nl/. En denk er aan dat Salvia zeker geen party drug is. Vraag je vrienden of ze een beetje rustig willen zijn als je echt hard aan het trippen bent. Je vindt het waarschijnlijk niet leuk als ze tegen je praten tijdens je trip. Een lekker muziekje op de achtergrond kan heel leuk zijn. Wel rustige muziek. En nog iets. Let een beetje op met vuur in het bos. Je laat zo je bong of aansteker vallen als je Salvia inslaat. Dus zeker geen zippo ofzo gebruiken. Tripze!"
"Gister heb ik met een vriend van mij salvia geprobeerd. We hebben 1 gram salvia 5x extract in een zelf gemaakte (1,5 liter fles) waterpijp gerookt. Op het begin kleine hoeveelheden, daarna steeds groter wordende hoeveelheden totdat alles op was. Steeds hebben we de rook, die best wel dik was, geprobeerd zo lang mogelijk in te houden, meestal meer dan 40 seconden. Bij gebrek aan een storm aansteker hebben we een gewone aansteker gebruikt. Het enige wat ik na een tijdje voelde was dat mijn hartslag sneller en duidelijker voelbaar was en dat ik wel een beetje wazig werd, maar geen echte salvia trip. Heeft iemand tips? Moet het echt met een stormaansteker, of is de pijp verkeerd? Een hoger extract misschien?"