Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugshonden & Salvia

Drugshonden & Salvia

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
carpe scrotumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik vraag me af of er in Belgie drugshonden zijn die Salvia kunnen ontdekken?
Ik weet dat het niet echt legaal is in Belgie (waar ik woon) maar ik heb het wel gewoon via de post ontvangen vanuit Nederland.
Ik vertrek binnekort naar Spanje op reis met enkele vrienden, en vraag me af of de drugshond(en) die eventueel op de luchthaven aanwezig zijn, Salvia kunnen ruiken?

( gelieve niet te antwoorden met iets als "drugshonden kunnen op alles getraind worden", daar ben ik mij wel bewust van, ik vraag me gewoon af of er in Belgie/Nederland/Spanje/Frankrijk/.. de moeite is gedaan om honden hierop te trainen )

Alvast bedankt!
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op Salvia zal je vrijwel zeker niet gepakt worden, ik zou het alleen als ik jou was in een andere verpakking stoppen waardoor het er "netjes" uitziet dus niet in een gripzakje ofzo:wink:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt me sterk dat ze honden trainen om salvia te ruiken.
Is nog steeds niet bijster populair.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op de luchthaven ben ik nog nooit geweest, en zal ik ook nooit met drugs komen.
Maar ik denk niet dat honden op salvia getraind zijn. Het is te onbekend onder de normale mens en niet zodanig populair dat er kilo's van over de grens gaan.
Waarschijnlijk zal de politieagent die het vind niet eens weten wat het is.
Een vriend is eens opgepakt met DMT, daarbij dachten ze dat 't heroïne was omdat 't geel-achtig was :grin:.
S
SpacertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drugshonden zijn er niet op getraind. Als je het echt wil smokkelen stop je het extract gewoon in een theezakje. En dat theezakje weer terug bij de rest van de zakjes. Denk dat de kans dat je gepakt wordt gelijk aan nul is. Wel onthouden welk zakje het was hè.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Of in een kruidenbakje. De x extracten lijken bijv. erg op oregano oid.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
er zijn al weinig drugshonden in Belgie dus lijkt me sterk dat ze die traine om salvia op te sporen
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#8
Salvia is toch legaal in België? al zal politie deze "onbekende substantie" misschien toch in beslag nemen. Maar inderdaad, steek het netjes in iets anders dan een gripzakje, en het ziet er uit als thee, ruikt niet vreemd, en lijken kruiden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."