Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lekker zen in je koppie worden!"
"Ik ben samen met lesyouri en Asitis MDMA gaan proberen. gewoon, afgezonderd van verklede mensen met kutmuziek de knuffelzone ingegaan op mijn slaapkamer Was echt vet! eigenlijk beste carnaval ooit :P"
"Ja, ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar deze ervaring. :P Zelf ook ooit van plan om te doen, lijkt me een bijzondere trip. Heb laatst voor het eerst MDMA gedaan, en eigenlijk, heb ik geen enkel last gehad van een crash. Hoe dat komt, weet ik niet, maar vraag me af of dat altijd zo is bij me. Anniehoe! Nu bezig met informatie verzamelen kijken wat handig is en wat niet, en waar op te letten. Let me know hoe 't ging!"
"Niets komt bij mij boven Sweet Smoke op een mooie zomerdag ^^ Heerlijk"
"Onbewerkte tabak? Betekend dat dan dat je er geen zooi als zwarte longen van kan krijgen?:P Of snap ik er weer geen zak van?"
"Ik heb even een vraag; Een vriend en ik (lesyouri en ik dus) hebben in korte tijd redelijk vaak mdma-pillen genomen, iedere keer ongeveer 2 tot 4 weken ertussen. Dit is veel te dicht op elkaar, en dat weten we, maar het probleem is dat 't lijkt alsof we een omgekeerde tolerantie opbouwen. We raken steeds harder van de kaart terwijl de hoeveelheid niet meer wordt en dit gaat dan gepaard met korte-termijn geheugen verlies en dergelijke zaken. Kan iemand ons hier meer over vertellen? Komt dat door de frequentie in gebruik, of heeft 't een andere reden? Andere vrienden die meededen hebben hier namelijk geen last van, en hun gebruik is niet minder dan dat van ons. Bij voorbaat dank voor de reacties Personal message mag ook"
"Op een random huis/tuin/keuken feestje in de tuin, stronken en goed wasted... Y laat een peuk vallen. Y: Uuh..? Woow! Ik zag hem gewoon al vallen in mijn hoofd! T: Nee man, je bewustzijn is gewoon vertraagd... Y:.... Y: Ja, kanker! Laat me even geniaal voelen! Jezus!"
"Maat en ik hadden sterke wiet gekocht (1 gram, 3 dagen van de kaart ben dat nog nooooit tegengekomen (iemand misschien een idee hoe dit kon komen?) Uiteindelijk op dag 3, en met 0,8 gram in een joint niet meer weten waar ik was (kreeg zelfs visuals, ook nog nooit gehad van wiet alleen.) Kreeg koppijn als ik mn ogen open deed omdat ik dan maar 3 dimensies zag. Mijn maat bleef ook maar doorlullen met allerlei wazige filosofie over vliegende vogels, en uiteindelijk in een paniek aanval dat ik alleen zou achterblijven alles ondergekotst midden in Den Bosch.. Was beetje balen dat ik de volgende dag om 6 uur weer op het werk moest staan. Mja, eens de eerste keer."
"Dit klinkt heel interessant! Ben erg benieuwd! ^^ Thanks for the upload en blijf seeden!"
"Oom Klaas zei: Trouwens een kut collectie, bijna niets over amfetamine/xtc/coke . Zeer weinig over RC's. En heel veel van mckenna, die ik nogal zelfingenomen vind. Zitten wel wat aardige video's tussen en nog wat leuke boeken, maar dat is samen misschien 5 gig. Klik om te vergroten... Ik zou zeggen, neem die informatie tot je die je interessant vindt : uiteindelijk blijft ook 5 gig aan informatie zeer prettig om jezelf mee te verrijken lijkt me"