Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben ook voor legalisering. Maar inderdaad waar zal dan de grens getrokken worden met de extreme soorten drugs zoals crystal meth en heroïne etc. Alles legaliseren en zomaar open gooien is ook scheef. Ik ben voor een betere balans in het drugsbeleid. Wat dan die betere balans gaat worden ? Dat is dan experimenteren en kijken wat werkt. Want het huidige drugsbeleid werkt voor geen meter."
"Psychedelibee, zoals jij het zegt daar kan ik mij helemaal in vinden. In fases, langzaam stap voor stap alles legaliseren. En inderdaad eerst de onschuldige middelen en dan aankijken hoe het gaat."
"Bas, vind jij het beleid dat de overheid voor de laatste 30 (misschien wel veel langer) heeft gevoerd een succes ? Of zie je enige vormen van succes in het beleid van de overheid m.b.t drugs ? Mensen hebben een vrije wil, en of je drugs via extreme vormen wilt verbieden zoals met de doodstraffen. Het heeft tot nu toe allemaal niet gewerkt. Vooral niet in Amerika."
"Psilocyloner zei: Misschien moet ik toch mijn nee-nee sticker van de brievenbus halen. Dit soort reclame wil ik wel ontvangen. Klik om te vergroten..."
"Wietolie als medicijn."
"Pim van Lommel - Eindeloos bewustzijn P.M.H Atwater - Dying to know you P.M.H Atwater - Naar het licht Jozef Rulof - De kringloop der ziel Baird T. Spalding - De meesters van het verre oosten"
"@acht.zes wat is jouw definitie van extreem ? mijn definitie is, chanteren, moorden, drugs versnijden met gevaarlijke stoffen, misleiden, chanteren etc etc etc."
"Jammer dat ik alleen ja of nee in de poll kan stemmen. Ik had graag op ja en nee willen stemmen. We zijn met z'n allen verantwoordelijk. De mensen die constant oorlog aan het voeren zijn tegen drugs zijn mede verantwoordelijk voor de drugscriminaliteit. Want waar vraag is, is aanbod. En waar schaarste is, en er is veel vraag, hmmm ja.... daar valt veel geld te verdienen. En als koper ben je ook medeverantwoordelijk, want je stimuleert de mensen die graag extra centjes willen verdienen. Maar wie is fout ? Het zijn de extremisten die alles uit willen bannen of de andere kant van de extremisten die ten koste van alles hun product aan de man wil brengen."
"Dit is een super goed trip report. Hartstikke bedankt voor dit mooie report. Maar wat een verschrikkelijke eerste begin, ik was aan het lezen en ik dacht oh nee, niet zo'n ego horror death Lsd report maar gelukkig kreeg je van de lsd ook de mooie kant van ego death erbij. Hier praat hij over een gelijk soortige ervaring maar dan zonder de mooie bevrijdende afloop die jij had."
"Ik heb een tijdje terug modafinil ontdekt, en dat vind ik veel beter dan ritalin en alle andere stimulerende middelen (Modafinil is tegenwoordig heel populair in Amerika). Ik vind modafinil een geweldig middel want ik vind het niet verslavend. Ik gebruik het alleen wanneer ik het nodig heb zoals wanneer ik met gamen een rank hoger wil, of tijdens thuis klussen, en ik gebruik het gemiddeld 2 x per maand. Ik verlang er ook niet naar, want voor recreatieve doeleinden zijn andere medicijnen / drugs veel beter. Modafinil maakt je gewoon helder en wakker zonder dopamine / adrenaline kicks."