#1
klink wel bizar, waren het echt van die typische southpark aliens ?
plantenbak zei:klink wel bizar, waren het echt van die typische southpark aliens ?![]()
ExceptionalInsight zei:Ik herken veel van jouw trip (al vind ik een breakthrough geen trip meer, maar een teleport naar een andere planeet) in de mijne. Die koude wetenschapperachtige vibe die je bij de aliens voelde had ik ook heel sterk. Ze stonden bij mij ook in een halve cirkel om me heen en ik had het gevoel dat ze mijn vorderingen aan het bespreken waren, op welk gebied dat dan ook mag zijn. Zat jij op dat moment ook op de grond, terwijl zij stonden? En waren er verder nog mensen/wezens bij?
Het jammere was wel dat ik ze niet kon zien, ze leken gemaakt te zijn van schaduw, terwijl ze toch heel dichtbij stonden.
Dat gevoel van gevangen te zijn herken ik ook heel sterk, een soort onvrijwillige opname in een buitenaards gekkenhuis ofzo.
Dit ja. Het is natuurlijk onzin voor mij om te zeggen dat ik zat. Ik kon niet eens onderscheid maken tussen vloer, plafond en muren, of ik rechtop zat of ondersteboven.SoulSailor zei:Ik had meer het gevoel dat ik op mijn zij lag, wel een stuk lager dan zij, ze torenden een beetje boven me uit.
Dat had ik niet, ze waren helemaal van schaduw. Geen schimmen, ze waren wel duidelijk aanwezig, maar gewoon geen detail in kleding of hoofd, gewoon alleen schaduw ofzo.SoulSailor zei:Het leek inderdaad alsof ze een beetje schaduwjassen aanhadden of zoiets, zwarte jassen met zo'n hoge kraag, en grote zilveren hoofden waarvan ik misschien denk dat het een soort (beschermend?) masker zou kunnen zijn.
Ik wist ook niet wat ze deden, ik had het gevoel dat ze in mn hoofd zaten en me gek aan het maken waren.SoulSailor zei:Ik weet niet wat ze met me deden, ze keken me alleen aan met die wetenschapperige vibe om hen heen.. :P
ExceptionalInsight zei:Kun je je trouwens nog herinneren of je geluid hoorde?
Dat is geen werkzame dosis.heejzer zei:ik heb wel 1 keer 30µg gekregen maar dat was een teleurstellende ervaring
Exceptional Insight zei:Dat is geen werkzame dosis.heejzer zei:ik heb wel 1 keer 30µg gekregen maar dat was een teleurstellende ervaring
Subtiel.konthaarluis zei:ja ik vind het ook spijtig dat dit mijn pad nog niet gekruist is
mar met wat geduld zal da er wel is van komen wss
tklinkt alvast plezant![]()
SoulSailor zei:Een kleedje, het bos, en een pijpje DMT.
(...)
Zoals elke DMT-ervaring tot nu toe is er weer een hele hoop nare shit van me afgevallen, m'n hoofd opgeruimd, en lijkt alles weer even echt opgefrist te zijn..![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."