Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoxycodon

oxycodon

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LepeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan ze beter helemaal niet innemen. Voor je het weer ben je verslaafd en kom je er niet meer vanaf.
2x10mg is trouwens echt veel als je lichaam er niet aan gewend is. Daar kun je echt last van krijgen om dat in een keer in te nemen.
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey beste forum leden ik heb een vraag ik heb 2 oxycodon pillen retard van 10mg hoe laat ik deze sneller werken inplaats van vertraagde afgifte ik las iets van opzuigen ipv slikken of kapot stampen en dan slikken? wat is de beste methode alv bedankt
V
VredeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het dan niet schadelijk als je erop sabbelt? aangezien de inhoudt niet geheel in je maag komt en daar zit dus maagzuur? Ik ben beetje aan het leren. De vraag is ook van de ene merk heeft hele andere hulpstoffen en hoeveel erin zit weet ik ook niet als je het op een weegschaal zet dan is een pil geen 10 mg bvs?
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#4
had ze dinsdag gepakt en op gezogen als een keelsnoepje maar merkte er niet zo veel van.... Had ook geen cravings na gebruik
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
AppieAppie zei:
Is het dan niet schadelijk als je erop sabbelt? aangezien de inhoudt niet geheel in je maag komt en daar zit dus maagzuur? Ik ben beetje aan het leren. De vraag is ook van de ene merk heeft hele andere hulpstoffen en hoeveel erin zit weet ik ook niet als je het op een weegschaal zet dan is een pil geen 10 mg bvs?
Klik om te vergroten...
Grootste bestandsdeel van oxy is fosfaat en een kleurstof en een stof die er voor zorgt dat het zogenaamd langer werkt.
Echter is dat laatste een illusie ,de meeste verslaafde oxy gebruikers halen de 6 uur niet eens met een retard laat staan 12 uur want dan sta je al letterlijk op je kop.
Wat wel waar is is dat je heel je leven verkloot met dat spul ,want het is gewoon heroïne in een pil ,maar dan gezuiverd.
V
VredeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soulassasins zei:
Grootste bestandsdeel van oxy is fosfaat en een kleurstof en een stof die er voor zorgt dat het zogenaamd langer werkt.
Echter is dat laatste een illusie ,de meeste verslaafde oxy gebruikers halen de 6 uur niet eens met een retard laat staan 12 uur want dan sta je al letterlijk op je kop.
Wat wel waar is is dat je heel je leven verkloot met dat spul ,want het is gewoon heroïne in een pil ,maar dan gezuiverd.
Klik om te vergroten...
Dus als ik het goed begrijp is de werkende stof hetzelfde. Maar hoe komt het dat het bij de ene merk wel en ander merk niet werkt? Stoppen ze ook andere zaken in dan alleen zogenaamde "zuivere" heroïne of zijn het andere zaken. En oxy is 2x sterker dan heroine? Wat maakt het 2x sterker de zuiverheid of iets anders?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."