#1
Je kan ze beter helemaal niet innemen. Voor je het weer ben je verslaafd en kom je er niet meer vanaf.
2x10mg is trouwens echt veel als je lichaam er niet aan gewend is. Daar kun je echt last van krijgen om dat in een keer in te nemen.
2x10mg is trouwens echt veel als je lichaam er niet aan gewend is. Daar kun je echt last van krijgen om dat in een keer in te nemen.