Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat het ook kan komen doordat je inderdaad "denkt" meer energie te hebben. Je hebt toch wel is na goed tijdje stampeuh last van maagzuur en of dizzyness? (Of ben ik de enige?) Door het gebruik stap je alstware over je conditie heen en ik lees dat je al flink had zitte ramme dus je gaat nog langer over dat gevoel heen (Ik heb geen idee of dit waar is. Maar zo klinkt het voor mij logisch)"
"bendb4ubreakk zei: Re: Hartkloppingen, benauwdheid en EXTREME duizeligheid op s Eerst en vooral bedankt En ik dacht namelijk ook zo iets, dat het met hyperventilatie te maken heeft. Ik heb mij op dat moment ook gefocust op het ademen met de buik. Het rare is dat ik hier nog nooit last van heb gehad en dit wel een zeer extreme vorm was van duizeligheid (soort van desoriëntatie bijna). Maar je hebt gelijk als je zegt dat het een combinatie is van de dingen, aangezien het een uit het ander voortkomt, denk ik (?). Ik begrijp maar al te goed dat het niet mogelijk om een 'analyse' te maken van de mogelijke risico's die ik loop. Ik vroeg me eigenlijk gewoon af of ik met deze 'symptomen' meer kans zou maken op bv. een hersenbloeding of dergelijke. Maar aangezien het ergste voorbij is maak ik me al wat minder zorgen. Ik probeer ook op mijn roken te letten, twee pakjes is eerder een ruwe schatting aangezien ik het niet zo stipt bij houd. Het kan iets minder zijn of iets meer, maar nu let ik er echt wel terug op. Waardoor ik weer aan een pakje per dag zit. Wat die hartinfarct betreft is volgens mijn huisdokter bijna onmogelijk, aangezien dat voor een hartinfarct te kunnen krijgen zich verschillende doorbloedingen moeten voordoen in het hart. Wat, volgens haar, niet kan op een 18-jarige leeftijd. Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk maar ik denk dat moest ik er daar eentje van zijn zou dit al veel eerder tot uiting zijn gekomen, op jongere leeftijd dan of zo. Een hartstilstand of dergelijke sluit ik niet uit aangezien ik daar totaal geen weet van heb. Ook begrijp ik maar al te goed dat er iets moet veranderen, want dit gaat idd niet de goede weg op. Mijn probleem is een beetje dat ik vanaf ik begin, gewoon niet meer kan/wil stoppen. Of neem nu deze situatie, op dit moment heb ik nood aan slaap en voedingsstoffen. Maar morgenvroeg moet ik wel weer de baan op... Wat het gemakkelijk maakt om snel voor het vertrekken nog een lijntje te leggen om wat fris te zijn, anders ben ik volledig merg. Zelfs al slaap ik 14-15 uur aan een stuk. Ik besef wel dat het 'functionele' gebruik van speed eigenlijk een brug te ver is voor mij, en hieraan zou een einde moeten komen voor het te laat is. Het kan een smerig goedje zijn eenmaal je der aan vast hangt, ik weet dat en ik wil dit ook totaal niet. In ieder geval bedankt voor het antwoord, heeft me wel geholpen. Ik kan hier nog een tijdje verder typen maar ik zie nu dat ik al veels te veel heb gezegd... Klik om te vergroten... 5 jaar later, ik heb nog ik klein beetje kans dat je nog reageert.... hoe gaat het nu?!"
"Stonologie zei: Dan komt het bijna zeker vooral door het slaap te kort en de combinatie van alle omstandigheden. Trippen door slaaptekort is erg bekent en de schimmen in je ooghoek enzo zijn bijna alleen maar aan de slaap te linken. Dit is een menselijke soort "waak stand" die veel mensen ook zonder slaap te kort kunnen hebben maar dit is extreem zeldzaam en mensen kunnen zich vaak dan niet bewegen als ze wakker worden. Klik om te vergroten... Word "Sleep paralysis" genoemd, de geest is wakker alleen het lichaam niet. Delete when wrong"
"שמש zei: Ik moet zeggen dat ik in bepaalde periodes ook wel last had met in slaap komen en ik herken dat je ineens klaarwakker kan zijn wanneer je in bed stapt. Klik om te vergroten... Ik heb het alleen niet periodes, mn hele leven al maar het word alleen maar erger. Werd niet slechter toen ik begon met gebruiken. שמש zei: Alsof je juist gestresst wordt van het vooruitzicht dat je nu moet gaan slapen. Wat toen hielp bij mij is niet in bed slapen, maar op de bank liggen met de tv aan. Tv of een film kijken met een drankje en ongemerkt wegdoezelen zonder dat 'gaan slapen' een item wordt. Als je al gestresst wordt wanneer je thuis komt, misschien in je auto slapen? Klinkt maf, maar soms moet je jezelf wat voor de gek houden om je doel te bereiken Klik om te vergroten... Dan ook niet, en ik wil mijn auto niet in mn hoofd vastzetten als "slaap", ivm veiligheid. Tv of geen tv ik ben wakker. Met tv of iets maakt het alleen wat minder saai. Mediteren enz helpt ook niet שמש zei: Denk wel dat je populair bent als collega Klik om te vergroten... Hahah ja dat wel, ze zijn ook nog wel goed te spreken als ik un mindere week heb hoor. *mod edit: quotes gefixt*"
"Mn telefoon doet moeilijk maar hopelijk ist duidelijk zo"
"Kitsune zei: Hello mede leden. Ik vroeg me nu iets heel dom af, maar ik vape ( je weet wel dat elektronische roken waar je altijd die reuzewolken met gebakgeur hebt) Doe dit al een paar jaar omdat het voor mij persoonlijk veel beter is als roken. Nu was ik me aan het bedenken. Ik maak soms zelf liquid en heb dus de base staan. Deze bestaat uit: Propylene Glycol en Vegetal Glycerin. Ik lees ook dat pep soms opgelost word in water of drank om genomen te worden. Dus wat zou er nu gebeuren als ik Pep mee in mijn liquid zou doen? Ik ben niet zo een slimpie met formules en het heel chemicaliën proces dus vraag het liever even voor ik mezelf het hospitaal in damp Nog een zorg bijkomende is. Als de pep niet reageert op de base , kan het dan kwaad dat ie opgewarmd word? Thanx alvast! Klik om te vergroten... Kan je net zo goed meth gaan doen denk ik....."
"Svali zei: Ik heb er zelf zelden last van, maar ik ben dan ook één van die mensen die er eerder rustig van wordt dan hyperactief. De kans is groter dat je er wel last van krijgt, daar kun je weinig tegen doen. Probeer af en toe je kaken te ontspannen en er niet te veel druk op zetten. Have fun! Klik om te vergroten... Weet jij ook hoe dat komt?? Ik heb het zelf ook mssr geen adha ofz.."
"Benzoboss zei: 160mg zou tedoen zijn. Klik om te vergroten... Ik vreet 300mgs weg"
"Wie van jullie kan mij duidelijk vertellen wat nou de correcte doseringen zijn voor het capsuleren van 4-MMC (Meow meow)? Wat verschild 4-MMC van 3-MMC? Hoelang is de duur ervan? En waar moet je mee oppassen tijdens het gebruik? Alvast dankjewel gabbers"
"Help help, ik heb 2cb en trip te hard wat foen doen? Hoe verkort je het?"