Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ganggang💯 zei: Combineren kan wel, zolang je het maar met mate doet. Ik kan prima 2-3 biertjes drinken tijdens het blowen. Of als ik mdma oid heb gehad. Het gaat mis als je veel gaat zuipen. Klik om te vergroten... Maar zuipen op mdma is toch überhaupt niet te doen? Ik krijg echt met moeite bier weg als ik high ben. Water, ok, maar bier?"
"Ja precies. 2-3 biertjes kan ik ook wel (althans toen ik nog dronk) maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je kan zuipen."
"Afgelopen vrijdag een behoorlijk heftige (maar fijne) trip gehad, maar wel de binnenkanten van mijn wangen helemaal naar de gallemiezen gekauwd, zo erg zelfs dat ik er nu nog behoorlijk last van heb en eten echt erg pijnlijk is. Heeft iemand een idee of er manieren zijn om het sneller te laten genezen, of de pijn/last te verminderen? Een hele week vla eten zie ik niet zo zitten"
"Albedo zei: ibuprofen helpt goed tegen kiespijn; hierbij ook wellicht 4x per dag (voorzichtig) spoelen met (zee)zout; 1 theelepel op klein glas water als verhouding naast vla; eten klaarmaken, in blender doen of met mixer en dan opeten; niet te heet of koud. beter voorlopig niet roken als je dat al doet. Klik om te vergroten... Roken doe ik niet, dus dat scheelt. Spoelen is een goed idee! Vanavond eet ik maar soep :P Rtby zei: Neem volgende keer van tevoren eens een magnesium tabletje. Doet wonderen voor mij en vrienden wat betreft kaakspanning Klik om te vergroten... Ja het magnesiumverhaal ken ik, maar dat doe ik meestal voor ik ga slapen. Slaat eigenlijk nergens op dus. Volgende keer even doen van tevoren."
"Roze olifant zei: Ooooh dat herken ik, vroeger ook soms (te vaak) gehad. Nu zelden meer; blijkt voor mij achteraf eigenlijk gewoon meestal een symptoom van overdosis te zijn geweest. Magnesium vantevoren hielp voor mij nooit echt maar goed, het schaadt ook niet als je een tabletje neemt. Kan echt gigantisch pijnlijk zijn! Heb weinig tips helaas, is volgens mij vooral een kwestie van zo min mogelijk kauwen (dus tja, vloeibaar eten) en uitzitten. De pijn wordt snel minder. But I feel ya bro want ik voel het bijna weer voor me als ik eraan terugdenk, echt nasty, prikkende scherpe pijn. Sterkte! Klik om te vergroten... Ik merk vandaag eindelijk wat verbetering, weinig vast voedsel blijkt toch wel erg prettig te zijn. Ontbijten met drinkontbijt, veel yoghurt en soep De Dunne zei: Het kauwen wordt wel verergerd naarmate je dosering omhoog gaat. Misschien minder gebruiken volgende keer. Klik om te vergroten... Jep, weet ik. Is trouwens ook bij mij elke keer anders, de ene keer heb ik echt nergens last van en de andere keer (met dezelfde dosis, zelfde omstandigheden) een stuk meer. Zoals nu heb ik 't alleen nog nooit gehad. Probeer tomaat te vermijden... Dat beet vreselijk in de wondjes... Auwie! Klik om te vergroten... Oeh, goed dat je het zegt! Gisteren nog bijna een sloot tomaten in m'n eten gedonderd"
"Updateje: na een week was de boel eindelijk over. Veel kommen soep later"
"Ben vandaag voor het eerst aan de LSD, en het duurde even voor de eerste effecten begonnen (heb nu een halve zegel op, duurde bijna twee uur voor het tapijt begon te bewegen) en inmiddels is alles een soort van vloeibaar. Heb ook al wat patronen in m'n vloer gezien die er niet zijn en ben een beetje rillerig, maar verder wel lekker eigenlijk. Er moet zo nog wel een postbode komen... Hoop wel dat de visuele effecten nog wat heftiger worden eigenlijk. Zie bv nog geen kleurveranderingen."
"Ik ga echt als een raket! Alles beweegt en alle woorden voelen als trampolines. Heel gek hoe zintuigen door elkaar lopen en woorden heel raar zijn."
"Leukste ervaring was zonder twijfel de eerste keer xtc. Ik had geen idee wat ik kon verwachten, was met mijn vriendin die het wel wist en die me alle vertrouwen gaf dat het goed zou komen, en het was echt fantastisch. Goeie muziek gedraaid, fijn gewandeld in de regen (nog nooit zulke lekkere regen gevoeld als toen), topgezelschap, echt een fantastische avond. Slechtste ervaring was óók op mdma: ik was een paar jaar geleden met Oud & Nieuw op weg naar huis van een optreden, uurtje of half twee, appt een vriendin: kom je anders ook nog even naar dit feestje. Dus ik daarheen, was een man of 20 al compleet uit hun stekker aan het gaan (kleren uit alles), en ik kreeg wat kristallen in mn hand gedouwd. Ingenomen maar ik was best moe én ik vond het feestje niet leuk dus ik wilde naar huis. Naar huis gegaan met mn vriendin, en tijdens het rijden kickte de mdma in en werd alles grijs. Ik wist niks meer, ik kon niks meer, wilde niks, alles was grijs. Heb als een soort zombie een uur op de bank gezeten en ben toen maar naar bed gegaan. Slapen lukte ook bijna niet. Uiteindelijk gelukkig wel in slaap gevallen maar poeh. Dat was echt klote."
"Ik gebruik normaal gesproken ongeveer 1 pil (soms een kwartje meer), die mezijn verkocht als 160 mg pillen, en ik heb een voorraadje liggen. Dit was dus geen "nieuw" spul voor me, en vorige keren was het allemaal relatief prima dus. Ik ken de bijwerken en de verantwoorde doseringen."