Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWangen kapotgekauwd

Wangen kapotgekauwd

14 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kaakschaatsen, goed woord:upsidedown:

Maareh, thanks voor de tips! Was zeker niet m'n eerste keer gebruiken hoor, maar wel de eerste keer dat 't zó stuk was.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sneeuwpop1 zei:
Ik merk vandaag eindelijk wat verbetering, weinig vast voedsel blijkt toch wel erg prettig te zijn. Ontbijten met drinkontbijt, veel yoghurt en soep:grimacing:
Klik om te vergroten...

Wollah, nu pas verbetering? Dan heb je een dikke week kapottewangterreur achter de rug. Ellende! En nu? Jezelf trakteren op een yay-ik-kan-weer-kauwen etentje? Driegangen, minimaal.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rtby zei:
Neem volgende keer van tevoren eens een magnesium tabletje. Doet wonderen voor mij en vrienden wat betreft kaakspanning :)
Klik om te vergroten...

Good to know :wink:. Ga daar zeker rekening mee houden. Wist niet van deze tip ik nam steeds kauwgom mee :grin:.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Parfumflesje zei:
Nou zeg??? Wangen kapot kauwen is zooooo 1990!!! Gewoon lekker doorgebruiken . Dan bouw je tolerantie op tegen xtc of pep. Als je eenmaal tolerantie hebt opgebouwd moet je wel een gram xtc of pep nemen voordat je je wangen kapot bijt.
Klik om te vergroten...

Ik ga stuk om deze reactie!
Gewoon door gebruiken tot je een drugs kikker bent en dan heb je dat niet meer :hamsterface:
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze olifant zei:
Wollah, nu pas verbetering? Dan heb je een dikke week kapottewangterreur achter de rug. Ellende! En nu? Jezelf trakteren op een yay-ik-kan-weer-kauwen etentje? Driegangen, minimaal.
Klik om te vergroten...
Ik heb de hele avond alleen maar keihard voedsel gegeten. Bakstenen, fietsen, stanleymessen, je kent het.
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Afgelopen vrijdag een behoorlijk heftige (maar fijne) trip gehad, maar wel de binnenkanten van mijn wangen helemaal naar de gallemiezen gekauwd, zo erg zelfs dat ik er nu nog behoorlijk last van heb en eten echt erg pijnlijk is. Heeft iemand een idee of er manieren zijn om het sneller te laten genezen, of de pijn/last te verminderen? Een hele week vla eten zie ik niet zo zitten:sweatsmile:
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ibuprofen helpt goed tegen kiespijn; hierbij ook wellicht
4x per dag (voorzichtig) spoelen met (zee)zout; 1 theelepel op klein glas water als verhouding
naast vla; eten klaarmaken, in blender doen of met mixer en dan opeten; niet te heet of koud.

beter voorlopig niet roken als je dat al doet.
R
RtbyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neem volgende keer van tevoren eens een magnesium tabletje. Doet wonderen voor mij en vrienden wat betreft kaakspanning :)
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Albedo zei:
ibuprofen helpt goed tegen kiespijn; hierbij ook wellicht
4x per dag (voorzichtig) spoelen met (zee)zout; 1 theelepel op klein glas water als verhouding
naast vla; eten klaarmaken, in blender doen of met mixer en dan opeten; niet te heet of koud.

beter voorlopig niet roken als je dat al doet.
Klik om te vergroten...
Roken doe ik niet, dus dat scheelt. Spoelen is een goed idee! Vanavond eet ik maar soep :P

Rtby zei:
Neem volgende keer van tevoren eens een magnesium tabletje. Doet wonderen voor mij en vrienden wat betreft kaakspanning :)
Klik om te vergroten...
Ja het magnesiumverhaal ken ik, maar dat doe ik meestal voor ik ga slapen. Slaat eigenlijk nergens op dus. Volgende keer even doen van tevoren.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Prrrr ta li loe:greenheart:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ooooh dat herken ik, vroeger ook soms (te vaak) gehad. Nu zelden meer; blijkt voor mij achteraf eigenlijk gewoon meestal een symptoom van overdosis te zijn geweest. Magnesium vantevoren hielp voor mij nooit echt maar goed, het schaadt ook niet als je een tabletje neemt.

Kan echt gigantisch pijnlijk zijn! Heb weinig tips helaas, is volgens mij vooral een kwestie van zo min mogelijk kauwen (dus tja, vloeibaar eten) en uitzitten. De pijn wordt snel minder. But I feel ya bro want ik voel het bijna weer voor me als ik eraan terugdenk, echt nasty, prikkende scherpe pijn. Sterkte!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Albedo zei:
ibuprofen helpt goed tegen kiespijn; hierbij ook wellicht
4x per dag (voorzichtig) spoelen met (zee)zout; 1 theelepel op klein glas water als verhouding
naast vla; eten klaarmaken, in blender doen of met mixer en dan opeten; niet te heet of koud.

beter voorlopig niet roken als je dat al doet.
Klik om te vergroten...
Ibuprofen is best wat zwaar om zomaar te nemen. Spoelen met zout oplossing is een prima plan.
In het verleden heb ik ook wel mijn wangen en lippen stuk gekauwd. Is idd erg pijnlijk!
Het kauwen wordt wel verergerd naarmate je dosering omhoog gaat. Misschien minder gebruiken volgende keer.
Probeer tomaat te vermijden... Dat beet vreselijk in de wondjes... Auwie!
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze olifant zei:
Ooooh dat herken ik, vroeger ook soms (te vaak) gehad. Nu zelden meer; blijkt voor mij achteraf eigenlijk gewoon meestal een symptoom van overdosis te zijn geweest. Magnesium vantevoren hielp voor mij nooit echt maar goed, het schaadt ook niet als je een tabletje neemt.

Kan echt gigantisch pijnlijk zijn! Heb weinig tips helaas, is volgens mij vooral een kwestie van zo min mogelijk kauwen (dus tja, vloeibaar eten) en uitzitten. De pijn wordt snel minder. But I feel ya bro want ik voel het bijna weer voor me als ik eraan terugdenk, echt nasty, prikkende scherpe pijn. Sterkte!
Klik om te vergroten...
Ik merk vandaag eindelijk wat verbetering, weinig vast voedsel blijkt toch wel erg prettig te zijn. Ontbijten met drinkontbijt, veel yoghurt en soep:grimacing:

De Dunne zei:
Het kauwen wordt wel verergerd naarmate je dosering omhoog gaat. Misschien minder gebruiken volgende keer.
Klik om te vergroten...
Jep, weet ik. Is trouwens ook bij mij elke keer anders, de ene keer heb ik echt nergens last van en de andere keer (met dezelfde dosis, zelfde omstandigheden) een stuk meer. Zoals nu heb ik 't alleen nog nooit gehad.

Probeer tomaat te vermijden... Dat beet vreselijk in de wondjes... Auwie!
Klik om te vergroten...
Oeh, goed dat je het zegt! Gisteren nog bijna een sloot tomaten in m'n eten gedonderd :wink:
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Updateje: na een week was de boel eindelijk over. Veel kommen soep later :wink:
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou zeg??? Wangen kapot kauwen is zooooo 1990!!! Gewoon lekker doorgebruiken . Dan bouw je tolerantie op tegen xtc of pep. Als je eenmaal tolerantie hebt opgebouwd moet je wel een gram xtc of pep nemen voordat je je wangen kapot bijt.

Tegen de pijn helpt fentanyl wel goed. De dosis moet je zelf bepalen maar begin maar voorzichtig!!!

Nu even serieus... neem een goede pijnstiller tegen je kapotte wangen en eet voorzichtig. Eten is goed voor je herstel en rust ook. Doe het gewoon voorzichtig aan. Volgende keer geen dosis xtc meer nemen waar je van gaat kaakschaatsen. Misschien pas grotere dosissen nemen als je went aan de troep.

BTW. Kaakschaatsen blijft natuurlijk altijd lekker snoeien maar het heeft zo zijn bijwerkingen.

(Group)Hug, parfumflesje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."